Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2012 08:42 - Моят път
Автор: saportok Категория: История   
Прочетен: 18504 Коментари: 78 Гласове:
26

Последна промяна: 12.12.2012 08:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Моите критици постоянно говорят за мен,че аз си измислям факти и теории и до никъде няма да стигна!
Съвсем други неща обаче им казват Малала,Йорданес и Йоан Цецас!
Точно заради това аз и sparotok продължаваме да сме тук и да ви носим светлина,като аз само ви показвам пътя а вие сте тези,дето търчите по него.Защото нашите деди от Тракия заслужават такива синове и внуци!
Затова искам да ви кажа още нещо за моят път.

Както някои от вас знаят,аз съм планирал да напиша 5903 постинга общо.Засега съм написал 3,остават още 5900 статии.После ще се пенсионирам.И ще работя като зидар,ловец на крокодили и нанотехнолог.
Да,това са наистина много статии,но за тях трябва да благодаря на Вас,на моите почитатели и моите верни фенове!
Също така мисля да издам общо 19 книги и 5 монографии.3 от тях на Български,10 на английски,останалите на китайски и една-на шумерски,макар че последната не знам кой ще я чете.Не че за другите знам де,ха-ха-ха.За успеха си искам да Ви благодаря на всички Вас,дето сте до мен и ме подкрепяхте.
Защото аз сън не спя заради вас,работех на четири работи,всяка с по три смени и пишех постове за вас!
А на критиците искам да кажа,продължавайте,аз обичам градивната критика и неградивната,само да са подкрепени добре с фактология,Цецас и Малала и най-новите научни открития!
Амин,и Господ здраве да ви дава,истната ще излезе на бял свят!

 

PS.Понеже скоро ще изпубликувам каквото трябва и ще напусна блога,по примера на някои колеги аз ще продължа делото си с тракологията докато съм жив.Но Интернет е твърде тесен за моите познания и умения и го оставям на тях,те ще се справят по-добре от мен с него. Аз лично след оттеглянето си съм решил да прекарам времето на пенсията си на Международната Космическа Станция,откъдето ще пръскам в орбита около земята тракийски брошури и листовки и тракийски флаери и баджове,както и тракийски диапозитиви,за да образовам народите по Земното Кълбо,изпростели от телевизия и Кока Кола,за това кои са истинските им предци!
А като ме няма вече в блог беге,не забравяйте:бъдете Българи и продължете достойно делото ми по разбулването на тракийците по света!

 

 

 

 

Използвана литература за постинга и пояснения:

 

 

1.В.Бешевлиев, Проучвания върху личните имена у траките, БАН, София, 1965;


2.Н.Колев,  Българска етнография, Издателство Наука и изкуство, София, 1987;

 

3.Strabo, Geography;


4.Herodotus, History;

 

5.Plutarch, Parallel lives;

 

6.Procopius of Caesarea, Historia Arcana;

 

7.T.Livy, History of Rome;

 

8. Homerus, Illiad;

 

9.М.Поповъ, Българският народъ между европейските раси и народи, Придворна Печатница, София, 1938;

 

 

10.М.Попов, Антропология на българския народ, том -I , Физически облик на българите, БАН, София, 1959;





Гласувай:
34


Вълнообразно


1. kamosutrov - Настоявам за шумерската статия, мога да чета на шумерски
12.12.2012 10:16
Мога и на етруски. Прочетох ти статията, особено за северните траки. И точния превод на японски думи и фрази. Ще ти разкажа една случка, преди 8-9 години. Запознах се с китаец. Едно от търговските им аташета. Та той ми разказа /кофтото е и че ми показа издания на Академията на науките им/, разни нещо, които ме ошашавиха. Точния термин не помня, но.... и китайци и японци имат особено отношение към българите. Нещо като далечни роднини. За японците, българите не са "гай дзин". И сега, една гатанка за тебе.
"От ляво дръпнати очички, от дясно дръпнати очички, в средата кръгли очички". Що е то?
Алюзията е вица за равина, който направил чудо. От ляво събота, от дясно събота, в средата четвъртък. Ще се справиш ли?
цитирай
2. saportok - Мога и на етруски. Прочетох ти ст...
12.12.2012 10:28
kamosutrov написа:
Мога и на етруски. Прочетох ти статията, особено за северните траки. И точния превод на японски думи и фрази. Ще ти разкажа една случка, преди 8-9 години. Запознах се с китаец. Едно от търговските им аташета. Та той ми разказа /кофтото е и че ми показа издания на Академията на науките им/, разни нещо, които ме ошашавиха. Точния термин не помня, но.... и китайци и японци имат особено отношение към българите. Нещо като далечни роднини. За японците, българите не са "гай дзин". И сега, една гатанка за тебе.
"От ляво дръпнати очички, от дясно дръпнати очички, в средата кръгли очички". Що е то?
Алюзията е вица за равина, който направил чудо. От ляво събота, от дясно събота, в средата четвъртък. Ще се справиш ли?

Ами наистина не зная,господин kamosutrov.Да не би да е тракиец,заобиколен от китайци?

На етруски още не съм прописал,но другата седмица и това ще стане.Разбира се,книгите ми още не са готови,както и поне 300 от 5900-те постинга,но веднага щом бъдат готови,ще Ви пратя шумерската!
цитирай
3. blackpredator - Хвала!
12.12.2012 10:32
Съзирам топла връзка между македонизма и тракедонизма.

Надявам се скоро да видя в Makedonska enciklopedija, Херувим Светипетровски и Павел Серафимовски
цитирай
4. kimiraikkonen - КОГА КИМИ РАЗБРАЛ ФИНИ СЪЩОТО ТРАКИ ...
12.12.2012 10:50
КОГА КИМИ РАЗБРАЛ ФИНИ СЪЩОТО ТРАКИ СЪЩОТО БЪЛГАРИН КИМИ ЩАСТЛИВО СПАНЕ СПОКЙНО КИМИ СЪЩО ПОТЕКЛО ПРИЯТЕЛКА ФОТОГРАФ ФИНЛАНДИЯ БЪЛГАРИЯ
цитирай
5. leshoiad - Изключителен постинг. Вие сте п...
12.12.2012 11:00
Изключителен постинг.
Вие сте просто гениален, господине.
Смятате ли, че името на маите идва от личното име Майа, което не може да бъде друуго освен тракийско?
цитирай
6. leshoiad - Предложих на Международния аст...
12.12.2012 11:01
Предложих на Международния астрономически съюз една новооткрита планета да носи вашето име. Нали не възразявате?
цитирай
7. saportok - Съзирам топла връзка между маке...
12.12.2012 11:01
blackpredator написа:
Съзирам топла връзка между македонизма и тракедонизма.

Надявам се скоро да видя в Makedonska enciklopedija, Херувим Светипетровски и Павел Серафимовски

Но Вие българин ли сте?
В Българска енциклопедия трябва да ни видите,не в македонска!
цитирай
8. saportok - КОГА КИМИ РАЗБРАЛ ФИНИ СЪЩОТО ТРАКИ ...
12.12.2012 11:08
kimiraikkonen написа:
КОГА КИМИ РАЗБРАЛ ФИНИ СЪЩОТО ТРАКИ СЪЩОТО БЪЛГАРИН КИМИ ЩАСТЛИВО СПАНЕ СПОКЙНО КИМИ СЪЩО ПОТЕКЛО ПРИЯТЕЛКА ФОТОГРАФ ФИНЛАНДИЯ БЪЛГАРИЯ

Ja,Ja,Kimi.Taka to4en!Wie finalndis,jena bulgar,deca washi traki budat!
Problem nanaj!
цитирай
9. kamosutrov - Гатанката си е гатанка. За такъв изтънчен познавач на японската култура няма да е трудно
12.12.2012 11:09
saportok написа:
kamosutrov написа:
Мога и на етруски. Прочетох ти статията, особено за северните траки. И точния превод на японски думи и фрази. Ще ти разкажа една случка, преди 8-9 години. Запознах се с китаец. Едно от търговските им аташета. Та той ми разказа /кофтото е и че ми показа издания на Академията на науките им/, разни нещо, които ме ошашавиха. Точния термин не помня, но.... и китайци и японци имат особено отношение към българите. Нещо като далечни роднини. За японците, българите не са "гай дзин". И сега, една гатанка за тебе.
"От ляво дръпнати очички, от дясно дръпнати очички, в средата кръгли очички". Що е то?
Алюзията е вица за равина, който направил чудо. От ляво събота, от дясно събота, в средата четвъртък. Ще се справиш ли?

Ами наистина не зная,господин kamosutrov.Да не би да е тракиец,заобиколен от китайци?

На етруски още не съм прописал,но другата седмица и това ще стане.Разбира се,книгите ми още не са готови,както и поне 300 от 5900-те постинга,но веднага щом бъдат готови,ще Ви пратя шумерската!

Мога да Ви науча на етруски.
цитирай
10. saportok - Изключителен постинг. Вие сте п...
12.12.2012 11:17
leshoiad написа:
Изключителен постинг.
Вие сте просто гениален, господине.
Смятате ли, че името на маите идва от личното име Майа, което не може да бъде друуго освен тракийско?

Благодаря Ви за въпроса,господин leshoiad.
Смятам че племето на Мая не е кръстено на българката мая.Маите са известни с техните календари.Племето на маите е кръстено на българският месец Май.
Освен това знаем със сигурност,че маите са живели и през май.
цитирай
11. joysii - Брилянтно! Вашите постинги са ...
12.12.2012 11:17
Брилянтно!
Вашите постинги са предназначени за подбрана публика.
Някои от посетителите Ви не схващат това и се получава истински цирк.
Поздравления.
цитирай
12. joysii - 1. kamosutrov
12.12.2012 11:19
Като задавате гатанки и изпитвате този и онзи в интернет, вярвате ли си,че на някой му пука и ще седне да Ви отговаря?
цитирай
13. joysii - Пропуснах-чакаме с нетърпение ...
12.12.2012 11:22
Пропуснах-чакаме с нетърпение Вашите книги.
цитирай
14. leshoiad - Като задавате гатанки и изпитвате ...
12.12.2012 11:24
joysii написа:
Като задавате гатанки и изпитвате този и онзи в интернет, вярвате ли си,че на някой му пука и ще седне да Ви отговаря?


Колегата се грижи за захранване на постингите на автора с коментари, което е много благородно от негова страна предвид задействане на алгоритъма за излизана на първа страниица, уважаема колежке.
цитирай
15. saportok - Предложих на Международния аст...
12.12.2012 11:31
leshoiad написа:
Предложих на Международния астрономически съюз една новооткрита планета да носи вашето име. Нали не възразявате?

О благодаря Ви!Но защо на мен?
Моля Ви,кръстете я на Учителя.Аз съм малък и незначителен и все още имам само три научни публикации.
Ако има някой камък да се върти в орбита около тази планета,тогава може да го кръстите на мен,но честта да имам цяла планета аз все още не заслужавам...
Благодаря отново.
цитирай
16. saportok - Мога и на етруски. Прочетох ти ст...
12.12.2012 12:30
kamosutrov написа:
saportok написа:
kamosutrov написа:
Мога и на етруски. Прочетох ти статията, особено за северните траки. И точния превод на японски думи и фрази. Ще ти разкажа една случка, преди 8-9 години. Запознах се с китаец. Едно от търговските им аташета. Та той ми разказа /кофтото е и че ми показа издания на Академията на науките им/, разни нещо, които ме ошашавиха. Точния термин не помня, но.... и китайци и японци имат особено отношение към българите. Нещо като далечни роднини. За японците, българите не са "гай дзин". И сега, една гатанка за тебе.
"От ляво дръпнати очички, от дясно дръпнати очички, в средата кръгли очички". Що е то?
Алюзията е вица за равина, който направил чудо. От ляво събота, от дясно събота, в средата четвъртък. Ще се справиш ли?

Ами наистина не зная,господин kamosutrov.Да не би да е тракиец,заобиколен от китайци?

На етруски още не съм прописал,но другата седмица и това ще стане.Разбира се,книгите ми още не са готови,както и поне 300 от 5900-те постинга,но веднага щом бъдат готови,ще Ви пратя шумерската!

Мога да Ви науча на етруски.

Воистина?
Только въй знаете що ето етрусский?

А пари ще ми вземете ли?Да знаете,че нямам.Всичко е на добра воля при мен.
С божията помощ се намират левове за по някой Ролекс,но етруският е лукс за мен.
цитирай
17. kamosutrov - Щом Полифепхундето е тук, работата е ясна
12.12.2012 12:34
:-)))))))
цитирай
18. kamosutrov - Това беше просто тест за авторство. Нищо друго.
12.12.2012 12:36
joysii написа:
Като задавате гатанки и изпитвате този и онзи в интернет, вярвате ли си,че на някой му пука и ще седне да Ви отговаря?

Успешен тест при това.
цитирай
19. leshoiad - :-))))))) Колегата очевидно е ...
12.12.2012 12:55
kamosutrov написа:
:-)))))))


Колегата очевидно е навътре в дебрите на тракийския език.
Полиферхунде на древнотракийски значи аз съм луд по един блогер.
цитирай
20. atil - Принципа на Равновесието е в осн...
12.12.2012 13:11
Принципа на Равновесието е в основата на Тенгрианството. Тия които са го ползвали да си създават религии-идеологии са имали за цел да нарушат този принцип. Да наклонят везните в своя полза! Затова след това срещу тях излизали други религии, а срещу религиите - Реформации..Сега срещу консумизма и цинизма на безбожието предстои да излезе нещо друго, свързано с екологията например(във всякакъв смисъл...). Така че борбата между белия и черния овен не е спряла. Тук сега появата на другия "тигър" е напълно оправдано и здравословно. И не мислете , че нещата стават и се предизвикват непременно от световните конспирации и тайните общества, където евреите взели властта и т.н. Понякога ако Великия Дух, Маниту, Вакан-Танка, Тангра или дядо Господ е решил , то всичките пари и влияние на света са безсилни да му променят намерението. Дори да се предизвикат събития и процеси те излизат ялови или мъртво родени. Понякога едно камъче може да преобърне каруцата ако е на точното място по точното време..И то съвсем безплатно.
Та нали сте материалисти, има и физически закони които действат независимо от нашите желания и предпочитания. А всяка материя без духа е нематерия...Т.е. изчезва от видимия свят!
Поздрави за постингите на белия овен!
цитирай
21. kamosutrov - Очакван отговор. Пак ще отричаш, че ти не си ти, нали? Ами, какво да те правя, като си връх на
12.12.2012 13:19
leshoiad написа:
kamosutrov написа:
:-)))))))


Колегата очевидно е навътре в дебрите на тракийския език.
Полиферхунде на древнотракийски значи аз съм луд по един блогер.

на глупаците?
Полиферхунде на древнотракийски с отражение на сбъркан елински правопис означава
Поли - Много
Ферхун- Фъртун, вятър, виелица
Де - нарицателно за куха тиква
Много духа в кухата тиква
отр. име kanibal
регистриран(а) 24.04.2011г.
име Канибал Канибалсон
пол мъж
години 15
зодия Овен
местожителство Канибалия
web сайт poligor.blog.bg,
leshoiad.blog.bg
цитирай
22. leshoiad - Колегата е наистина изключителен ...
12.12.2012 13:58
Колегата е наистина изключителен траколог.
Трябва само да отбележим, че последната част -де, е частица, напр. стига де, хайде де

В изследване на блогера, по когото си пада, той е прекрачил границите на тоя сайт и е проникнал в един друг, който няма да споменавам, защото ще се брои за реклама.

Много фъртуни, де - е точния превод на полиферхунде, лелеяната мечта на колегата траколог.
цитирай
23. letopisec - Всъщност, аз Щтапаров-3, Ви подкрепям, защото:
12.12.2012 14:09
шумери-сумери-сумраци-сам в мрака.....това е истинското име на международната космическа станция....Космос-гост мост...на гости....през моста.....; аз пак ще повтора, че пред Анализата всички са на колене...истината ще възтържествува
цитирай
24. leshoiad - Закъде е тръгнала тази нация. . . ...
12.12.2012 14:14
laik написа:
Закъде е тръгнала тази нация...


Излишен въпрос.
Тръгнала е към тракийските си корени и единствено там ще открие сега. Докато има апостоли като автора и ревностния изследовател на ферхундета велик учен, бъдещето е светло.
Все пак спазвайте културен тон и само на кирилица!
цитирай
25. apostapostoloff - Има и по- лошо:
12.12.2012 14:14
Откраднаха салама на село Драгодан!
цитирай
26. kamosutrov - Всъщност, някой ще отгатне ли гатанката-загадка?
12.12.2012 14:24
letopisec написа:
шумери-сумери-сумраци-сам в мрака.....това е истинското име на международната космическа станция....Космос-гост мост...на гости....през моста.....; аз пак ще повтора, че пред Анализата всички са на колене...истината ще възтържествува

цитирай
27. kamosutrov - О, Полиферхунде, аз съм много добър в професията си. В края на краищата, сам си вадя хляба
12.12.2012 14:25
leshoiad написа:
Колегата е наистина изключителен траколог.
Трябва само да отбележим, че последната част -де, е частица, напр. стига де, хайде де

В изследване на блогера, по когото си пада, той е прекрачил границите на тоя сайт и е проникнал в един друг, който няма да споменавам, защото ще се брои за реклама.

Много фъртуни, де - е точния превод на полиферхунде, лелеяната мечта на колегата траколог.

Плащат ми за това, което знам и мога. Не съм на социални помощи.
цитирай
28. saportok - Брилянтно! Вашите постинги са ...
12.12.2012 14:36
joysii написа:
Брилянтно!
Вашите постинги са предназначени за подбрана публика.
Някои от посетителите Ви не схващат това и се получава истински цирк.
Поздравления.

Благодаря Ви,госпожо joysii!
Важното за мен е и че отбраната публика все още я има...А че има простаци и хора,които дават мило и драго за да си изпусна нервите,всички знаем!
цитирай
29. leshoiad - Колегата виден траколог със спе...
12.12.2012 14:36
Колегата виден траколог със специалност ферхундета се е отдал на две благородни мисии - да проучва своята мечта с присъщите му ченгесарски методи, демонстриращ възвишената си природа, и да продължи да захранва постинга, за да може той да се открои много по-ярко на фона на глупостите му.
цитирай
30. saportok - Като задавате гатанки и изпитвате ...
12.12.2012 15:01
joysii написа:
Като задавате гатанки и изпитвате този и онзи в интернет, вярвате ли си,че на някой му пука и ще седне да Ви отговаря?

Защо,аз обичам много гатанки госпожо joysii.Даже може да се каже, че тракологията за мен е една голяма гатанка,която само един човек досега почти е решил.
цитирай
31. leshoiad - Абсолютно вярно.
12.12.2012 15:04
joysii написа:
Пропуснах-чакаме с нетърпение Вашите книги.


На тяхната презентация ще бъде поканен и видния траколог, който страшно обича презентациите, понеже се хапва на корем на тях.

Уважаеми господин Запъртък, без да обръщате внимание на разни навлеци, вършете високоблагородната си мисия.
В края на краишата вие сте се посветил на народа си и потомците ще ви бъдат признателни!
цитирай
32. saportok - Пропуснах-чакаме с нетърпение ...
12.12.2012 15:05
joysii написа:
Пропуснах-чакаме с нетърпение Вашите книги.

Първата,която пусне Машината,ще е за Вас,със специалният ми автограф.
цитирай
33. zelas - Веднъж-дваж забавно беше, ама вече ...
12.12.2012 15:06
Веднъж-дваж забавно беше, ама вече става банално. Много бездейници без работа и с интернет връзка се навъдиха и резултата е ... блог.бг :)))

Тази криза ще ни залее с безделници с големи усти!
цитирай
34. saportok - Веднъж-дваж забавно беше, ама вече ...
12.12.2012 15:17
zelas написа:
Веднъж-дваж забавно беше, ама вече става банално. Много бездейници без работа и с интернет връзка се навъдиха и резултата е ... блог.бг :)))

Тази криза ще ни залее с безделници с големи усти!

Забавно?Нима вие сте се присмивал на моята наука?
цитирай
35. gladius - О, аз съм стресната, трогната и очарована от поредния Ви пост!
12.12.2012 15:36
Вие и вашите колеги Зидари, планирате ли да издадете книга с постовете си, придружени от коментарите?
цитирай
36. saportok - Като задавате гатанки и изпитвате ...
12.12.2012 16:08
leshoiad написа:
joysii написа:
Като задавате гатанки и изпитвате този и онзи в интернет, вярвате ли си,че на някой му пука и ще седне да Ви отговаря?


Колегата се грижи за захранване на постингите на автора с коментари, което е много благородно от негова страна предвид задействане на алгоритъма за излизана на първа страниица, уважаема колежке.

За глупости се карате,господа.И двамата сте ми скъпи.Все едно е кой ще ми дава задачки и ще ме изпитва,няма да допусна подигравки.Не се карайте за това.Видно е че много хора не ме харесват и всеки си има начин на действие,но какво от това :)
цитирай
37. kamosutrov - Точно така. Пак позна.
12.12.2012 17:50
leshoiad написа:
Колегата виден траколог със специалност ферхундета се е отдал на две благородни мисии - да проучва своята мечта с присъщите му ченгесарски методи, демонстриращ възвишената си природа, и да продължи да захранва постинга, за да може той да се открои много по-ярко на фона на глупостите му.

цитирай
38. kamosutrov - Хайде още една загадка. За траколози с лингвистични умения
12.12.2012 18:01
Защо Спартак убива коня си преди последното сражение?
А. Мрази конете
Б. Недоволен е от доставката и иска да го смени с друг
В. Поръчал си е северотракойскояпонска конска пастърма с алтайскопамирски подправки
Отивам на изложба, там където януари месец ще представя и Павел Горинов - Полиферхундалния лешоджойс. С неговия шедьовър - "По кабела протече електричество"
цитирай
39. leshoiad - Ето го колегата пак. Лесна загадка. ...
12.12.2012 18:59
Ето го колегата пак. Лесна загадка. Отговорът е В.

Моята е по-трудна обаче.

Защо траките са изчезнали като народ?

Само два варианта има:

Защото са предсказвали бъдещето и са разбрали, че ще се роди един Сава Павлов,, а не са искали да имат нищо общо с него

или защото толкова са се срамували от факта, че ще го свързват с него, че не са могли да оцелеят като народ.
цитирай
40. hopfen - Не колега допуснали сте грешка, вместо генитален сте написали гениален
12.12.2012 19:21
leshoiad написа:
Изключителен постинг.
Вие сте просто гениален, господине.
Смятате ли, че името на маите идва от личното име Майа, което не може да бъде друуго освен тракийско?

това е новият генитален херпес в блог.бг, вследствие на лошата хигиена от страна на администрацията на блога.
По лошото е, че няма доказан ефективен метод за профилактика. Бариерните контрацептиви и сексуалното въздържание при наличие на активна херпесна инфекция на гениталиите до преминаване на острата и фаза се препоръчват.
Да се чете, като не му объщайте внимание и той ще отшуми в забвение.
За тези, които спазват блогово-половата хигиена:
Наздраве!
цитирай
41. shtaparov - Приятно настроение!
12.12.2012 20:29
Приятно позитивно настроение лъха от тази статия!
цитирай
42. joysii - 39. kamosutrov
12.12.2012 20:38
"лешоджойс"
Дали не виждам тук името си?
Не.Явно само така ми се струва.
Не е възможно ,Индийски секс, да си толкова тъп.
Продължаваме ли с онази кретенска идея,че Полигор и Джойси са едно и също лице?
ОК.Тъпанарите,за чието мнение не ми пука - ще повярват.
Свестните ще забележат очевидната разлика между двамата и ще разберат колко е акълът на Индийския секс.
Както и да погледнеш-минусите все са за теб,скъпи.
А ползите от шантавата клюка -за мен
цитирай
43. saportok - Принципа на Равновесието е в осн...
12.12.2012 20:46
atil написа:
Принципа на Равновесието е в основата на Тенгрианството. Тия които са го ползвали да си създават религии-идеологии са имали за цел да нарушат този принцип. Да наклонят везните в своя полза! Затова след това срещу тях излизали други религии, а срещу религиите - Реформации..Сега срещу консумизма и цинизма на безбожието предстои да излезе нещо друго, свързано с екологията например(във всякакъв смисъл...). Така че борбата между белия и черния овен не е спряла. Тук сега появата на другия "тигър" е напълно оправдано и здравословно. И не мислете , че нещата стават и се предизвикват непременно от световните конспирации и тайните общества, където евреите взели властта и т.н. Понякога ако Великия Дух, Маниту, Вакан-Танка, Тангра или дядо Господ е решил , то всичките пари и влияние на света са безсилни да му променят намерението. Дори да се предизвикат събития и процеси те излизат ялови или мъртво родени. Понякога едно камъче може да преобърне каруцата ако е на точното място по точното време..И то съвсем безплатно.
Та нали сте материалисти, има и физически закони които действат независимо от нашите желания и предпочитания. А всяка материя без духа е нематерия...Т.е. изчезва от видимия свят!
Поздрави за постингите на белия овен!

Абсолютно,господин atil!
Равновесието трябва да възтържествува.Ако не възтържествува,тежко им и на двата овена.
Поздрави на пазителят на старите традиции!
цитирай
44. gadfly - КУЛТУРЕН ТОН
12.12.2012 21:50
Колтурен тон, моля.
цитирай
45. saportok - Аз като твой съмишленик, участник в ...
12.12.2012 21:52
kansandilh написа:
Аз като твой съмишленик, участник в изработването на измислените факт и теории залегнали в ПРОГРАМАТА ти по съсипването на Спароток, и същевременно твой псевдокритик, само за парлама и за заблуда на sparotok,винаги съм твърдял, че ДАЛЕЧЕ ЩЕ СТИГНЕШ.

Как не Ви е срам?Аз да съсипвам господин sparotok.Засрамете се,господин kansandilh.
Сега ме амбицирахте.Аз дори ще го предложа за награда.

А Вие защо винаги се появявате след като статията е паднала от първа страница?Да не би да изпълнявате някаква програма?Или просто Ви мързи.
Моля,идвайте по-навреме.Все хващате опашката.
цитирай
46. saportok - шумери-сумери-сумраци-сам в м...
12.12.2012 22:07
letopisec написа:
шумери-сумери-сумраци-сам в мрака.....това е истинското име на международната космическа станция....Космос-гост мост...на гости....през моста.....; аз пак ще повтора, че пред Анализата всички са на колене...истината ще възтържествува

Не,господине.
Шуменци-шумерци-шумни-шумят.
А космоса е мястото,където отиват повечето(most of) косми след бръснене.Кос-мост.Може и мост действително,но от косми.
цитирай
47. leshoiad - 41. hopfen ,
12.12.2012 22:49
колега, като сте загрижен за блоговата хигиена, да бяхте поискали да прочистят атмосферата от оня потребител, който в коментарите си непрекъснато лае по няколко души, както се забелязва и тук. Той е за отстраняване, а не блогерът, който фино пародира един, който уж щеше да си ходи от сайта, ама е забравил.
Наздраве!
цитирай
48. leshoiad - Полигор, ти да мълчиш! Щом виидният траколог казва, значи си Полигор!
12.12.2012 22:51
joysii написа:
"лешоджойс"
Дали не виждам тук името си?
Не.Явно само така ми се струва.
Не е възможно ,Индийски секс, да си толкова тъп.
Продължаваме ли с онази кретенска идея,че Полигор и Джойси са едно и също лице?
ОК.Тъпанарите,за чието мнение не ми пука - ще повярват.
Свестните ще забележат очевидната разлика между двамата и ще разберат колко е акълът на Индийския секс.
Както и да погледнеш-минусите все са за теб,скъпи.
А ползите от шантавата клюка -за мен

цитирай
49. saportok - Закъде е тръгнала тази нация. . . ...
12.12.2012 23:06
laik написа:
Закъде е тръгнала тази нация...

Напред и само напред!
цитирай
50. joysii - 50. leshoiad
12.12.2012 23:08
Лешояде, да ти го начу...упс, сори...ще ядеш бой, исках да кажа! :):):):):)
.....................................................................................
Дано чувството Ви за хумор е живо и свежо.:):):)
цитирай
51. leshoiad - Начу...опс ми го де!::))))
12.12.2012 23:36
joysii написа:
Лешояде, да ти го начу...упс, сори...ще ядеш бой, исках да кажа! :):):):):)
.....................................................................................
Дано чувството Ви за хумор е живо и свежо.:):):)


Само не ми е ясно ти ли си аз или аз съм ти?

А на тракийски джойси значи жрица на бога Залмоксис, нали г-н Запъртък?
цитирай
52. kamosutrov - Здрасти Павле Горинов - Полиферхундалени лешоджойс
13.12.2012 00:05
Ще те представя и преди Новата.
За да няма недоразумения, май ще присъства и Богданов. И снимки ще покажа. Следи злото Куче. Там ще те показвам.
цитирай
53. apollon - Все по-интересно става. Моят път ...
13.12.2012 00:45
Все по-интересно става. Моят път води към Моята борба на прословития пълководец, който също бе просветител и измисли сапуна от излишната, ненужна кожа. На тази лоена светлина ще продължаваме да четем ние незнаещите защо това и защо онова, така както само един би могъл най-ясно и най-точно да знае отговора.
Дано засега само да е позволен приема на поздравления, а после да не започне направо с разстрелите.
цитирай
54. saportok - Откраднаха салама на село Драго...
13.12.2012 00:53
apostapostoloff написа:
Откраднаха салама на село Драгодан!

Кой краде слама през зимата,господин apostapostoloff...
цитирай
55. saportok - Вие и вашите колеги Зидари, план...
13.12.2012 01:20
gladius написа:
Вие и вашите колеги Зидари, планирате ли да издадете книга с постовете си, придружени от коментарите?

Не сме зидари,скъпа колежке gladius,ние сме прости кофражисти.
цитирай
56. lidislidis - Колега, знаеш ли фински?
13.12.2012 01:35
Или и ти, като спароток освен, че си измисляш, ползваш и гооглето, което не знае фински?)))) Много се смях с последният му пост, където малоумно неграмотно изписва и лъже народа за фините и техния говор и история!!:)))))))))) Няма страшно ! Спароток ще прави фините тракийци:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
57. lidislidis - Световният самозван историк и филолог изписва неправилно думите и лъже глупаво!:)))))))
13.12.2012 01:39
Финландците все още се наричат Русия от с името Веная, а на руснаците казват венелайнен. За съжаление твърде малко хора знаят за тези важни подробности.

Такъв резил на превод с гоогле, без знания, а самонадеяно перчене е смешно:)))))))))))))
Ама те и викингите били траки и ескимосите, бе! Местните северни племена са вуйчовци по теткина линия на траките, знаеш, ли за саамите...Питай Спароток, не ги е чувал, той вярва на гоогле:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
58. saportok - Приятно позитивно настроение лъха ...
13.12.2012 08:50
shtaparov написа:
Приятно позитивно настроение лъха от тази статия!

Благодаря,Вашите статии също са позитивно заредени!
цитирай
59. saportok - Изключителен постинг. Вие сте п...
13.12.2012 08:53
hopfen написа:
leshoiad написа:
Изключителен постинг.
Вие сте просто гениален, господине.
Смятате ли, че името на маите идва от личното име Майа, което не може да бъде друуго освен тракийско?

това е новият генитален херпес в блог.бг, вследствие на лошата хигиена от страна на администрацията на блога.
По лошото е, че няма доказан ефективен метод за профилактика. Бариерните контрацептиви и сексуалното въздържание при наличие на активна херпесна инфекция на гениталиите до преминаване на острата и фаза се препоръчват.
Да се чете, като не му объщайте внимание и той ще отшуми в забвение.
За тези, които спазват блогово-половата хигиена:
Наздраве!

Страхотно мнение,господин hopfen,неизбежно трябва да Ви благодаря!
Чувал съм,че херпесът сам по себе си е просто сигнал,че в организмът отдавна се е заселил вреден вирус и се е маскирал като РНК.
Важно е да се лекува херпесът,дваж повече вирусът.
Желая Ви здраве и добро поведение!
цитирай
60. kamosutrov - Само проверявам дали някой е отговорил на гатанките
13.12.2012 09:44
Тцъ! Айде де! Нали си божем тракопознавач? И японопознавач? Хайде, със здраве!
Сега ще ти кажа за култури, които не познавам. За да можеш да ги използваш и да не ти задавам гатанки. Почти нищо не знам за групата древни култури в Индия. За Корея не знам. А там е доста интересно. Не знам и за древните култури в Индокитай.
цитирай
61. leshoiad - По въпроса за блоговата хигиена.
13.12.2012 10:24
kamosutrov написа:
За да прочета от Здравков фундаменталното пазарно послание "Ако не приемаш това, заминавай си". Альоу, прожект мениджъра. Аз ти давам интереса към сайта ти, не роботите. 200- те полигора не генерират клиенти, бе еееей! Призраците са в Холивуд! Оди си върни дипломите и запиши при мене един, два курса по мениджмънт! Ма нали съм те показал що за стока си? И целия ти екип?
Бан по IP.. Ама дреми за бана бе, златен. Нали в твоето CV ще пиша ИНВЕСТОР, и БЛАГ.БГ а аз ще съм недоволен криенти ще съм разлаял кучетата?
Ами нека Полигор, Бале и Рустам ти пишат препоръките. А да видим чие мнение ще тежи повече.Мен можеш да баносаш тук, но не можеш да баносаш фактите, което съм показал. И на мене ми стиска да се покажа пред медии, на тебе, не. Извикай за свидетели Бале, Полигор и Рустам, за да те зщитят. Ще ви изям с копчетата. :-))))))))))


За да докаже правотата ми, този не просто напада потребители, а поне за стотен път обвинява и обижда екипа на сайта по най-просташки начин. С такива ли блогъри ще променяме сайта? Заради уронване доброто име на сайта отново призовавам профилите камосутров и злокуче да се изтрият.

Коментарът чака одобрение
Постинг: Конструктивно предложение до модераторите на блог.бг.
Автор на постинга: angpisko
цитирай
62. joysii - 53. leshoiad
13.12.2012 10:47
Налага се да попитаме софийското леке.
То си мисли,че всичко знае и може, горкото.
цитирай
63. saportok - Колтурен тон, моля. Благодаря Ви за ...
13.12.2012 11:05
gadfly написа:
Колтурен тон, моля.

Благодаря Ви за напомнянето,господине.Вие сте невероятно културен човек.
цитирай
64. saportok - Лешояде, да ти го начу. . . упс, сори. ...
13.12.2012 11:13
leshoiad написа:
joysii написа:
Лешояде, да ти го начу...упс, сори...ще ядеш бой, исках да кажа! :):):):):)
.....................................................................................
Дано чувството Ви за хумор е живо и свежо.:):):)


Само не ми е ясно ти ли си аз или аз съм ти?

А на тракийски джойси значи жрица на бога Залмоксис, нали г-н Запъртък?

Не,господин leshoiad.
Жрица на Залмоксис е призвание.
Освен това Залмос е тракийската дума за кожа,т.е. етимологията на името не е приятна.
Мисля,че името на нашата Джойси произлиза от пеласгийската дума тачъс,която означава "тича",т.е. тя е бърз,спортна натура.
цитирай
65. saportok - Все по-интересно става. Моят път ...
13.12.2012 11:14
apollon написа:
Все по-интересно става. Моят път води към Моята борба на прословития пълководец, който също бе просветител и измисли сапуна от излишната, ненужна кожа. На тази лоена светлина ще продължаваме да четем ние незнаещите защо това и защо онова, така както само един би могъл най-ясно и най-точно да знае отговора.
Дано засега само да е позволен приема на поздравления, а после да не започне направо с разстрелите.

Благодаря Ви,уважаеми мили господин apollon,за топлите думи!
Разбира се поздравленията никога не са излишни.
А разстрели засега няма планувани,и да имаше,Вас не биха ви засегнали-вие сте толкова мил!
цитирай
66. lidislidis - За един самозван любител историк и гоогле превода му от руска статия. Намерих и статията от която е превеждал любителските си тракийски ''трудове'':))))))))
13.12.2012 12:27
''Финландците все още се наричат Русия от с името Веная, а на руснаците казват венелайнен. За съжаление твърде малко хора знаят за тези важни подробности.''

Цитат от самозван, змисляч, историк любител sparotok тракийски

Такъв резил на превод с гоогле, без знания, а самонадеяно перчене е смешно:)
Ама те и фините и викингите били траки и ескимосите, бе! Местните северни племена са вуйчовци по теткина линия на траките, а саамите са им браточеди ...Питай Спароток, не ги е чувал, той вярва на гоогле с грешно изписване и обратно значение...
Въпреки лошият гогле превод на автора, прочетох'' великото'' му откритие на съпруга ми финландец и на децата ми. Много се смяхме>)))))))) Ти усмихна вечерта ни!
Утре ще го покажа и на колегите, въпреки, че звучи смахнато, лъжливо и просто...и малко ме е срам, че такива историци има в България!Те фините не си знаят историята културата и езика, та трябва спароток от ''малцината'' посветени да ги учи...

Апострофите на текста. Изписва се Венайаа, не се изписва Веная...изписва венайалаинен , Раша, което е местно обидно нарицание за руснаците ...:))))))) ама, че всезнайник!:)))))
Фините никога не са се причислявали и наричали Русия, както спароток лъже глупаво народа в измислиците си. Когато са на екскурзия в Русия , казват Русия, а иначе Венайаа и Раша...
Когато се твърди нещо, човек трябва да знае културата , езика и историята на даден народ..за да не става смешен, като теб.... Фините имат специфична култура и език. Те не наричат и Швеция както е прието, ами Руотси, което също е малко обидно. Естонците пък наричат Виро.Това също малцина го знаят, но ти не си между тях, нито гоглето е.
Много перчене на преписана някоя статия от руски с гогле превод на български може би е ползвал..Какво самочувствие само! Стана вече и фин и потракийчи финландците !!!:)))) Ех, Спаро смеят ти се съпругът, фините и аз и децата ми, ''историко'', какви ги скалъпваш оттук, оттам. Смяташ ли, че ти ще учиш фините на език и корени, на история?
Ами смяташ ли, че аз 22 години по финско не зная историята им , културата им и не съм учила езика им 5 г. в училище барабар още 4 към тях за професия и съм изучавала подробно историята им , като предмет?Не живея в средата им, не познавам културата им? Голям тракийски фин се изписа!:)))
цитирай
67. saportok - Или и ти, като спароток освен, че си ...
13.12.2012 13:02
lidislidis написа:
Или и ти, като спароток освен, че си измисляш, ползваш и гооглето, което не знае фински?)))) Много се смях с последният му пост, където малоумно неграмотно изписва и лъже народа за фините и техния говор и история!!:)))))))))) Няма страшно ! Спароток ще прави фините тракийци:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ама разбира се,че зная,госпожо lidislidis,аз зная много и всякакви езици.
Вие защо не обичате господин sparotok,той е истински патриот.
цитирай
68. kikowsky - Жалък си. Истински цирей.
13.12.2012 13:05
Жалък си. Истински цирей.
цитирай
69. saportok - kamosutrov написа: За да прочета ...
13.12.2012 13:47
leshoiad написа:
kamosutrov написа:
За да прочета от Здравков фундаменталното пазарно послание "Ако не приемаш това, заминавай си". Альоу, прожект мениджъра. Аз ти давам интереса към сайта ти, не роботите. 200- те полигора не генерират клиенти, бе еееей! Призраците са в Холивуд! Оди си върни дипломите и запиши при мене един, два курса по мениджмънт! Ма нали съм те показал що за стока си? И целия ти екип?
Бан по IP.. Ама дреми за бана бе, златен. Нали в твоето CV ще пиша ИНВЕСТОР, и БЛАГ.БГ а аз ще съм недоволен криенти ще съм разлаял кучетата?
Ами нека Полигор, Бале и Рустам ти пишат препоръките. А да видим чие мнение ще тежи повече.Мен можеш да баносаш тук, но не можеш да баносаш фактите, което съм показал. И на мене ми стиска да се покажа пред медии, на тебе, не. Извикай за свидетели Бале, Полигор и Рустам, за да те зщитят. Ще ви изям с копчетата. :-))))))))))


За да докаже правотата ми, този не просто напада потребители, а поне за стотен път обвинява и обижда екипа на сайта по най-просташки начин. С такива ли блогъри ще променяме сайта? Заради уронване доброто име на сайта отново призовавам профилите камосутров и злокуче да се изтрият.

Коментарът чака одобрение
Постинг: Конструктивно предложение до модераторите на блог.бг.
Автор на постинга: angpisko


И аз не го разбрах този господин,дойде тук,държа се добре,забавно,весело,отиде в на госпожа Пискова темата,зари ме с един чувал тор и замина.
Да е жив и здрав.
цитирай
70. nikita6864 - .
13.12.2012 13:49
Този блог ми харесва, но все още не съм готова да го прибавя към "любими". Трябва ми още малко стимул.
цитирай
71. saportok - Този блог ми харесва, но все още не ...
13.12.2012 14:06
nikita6864 написа:
Този блог ми харесва, но все още не съм готова да го прибавя към "любими". Трябва ми още малко стимул.

Навъртайте се по-често,навъртайте се по-често скъпа госпожо nikita6864.
Живот и здраве,и малко късмет ако е рекъл Господ,стимули ще има!
цитирай
72. nikita6864 - .
13.12.2012 14:19
Е, щом така любезно ме каните, господине, ще Ви гостувам по-често.
цитирай
73. germantiger - За Франк...
13.12.2012 14:55
Ех този Синатра:

http://www.vbox7.com/play:a6ccb8c5fd

...

Впрочем ЛИДИС - ПАВЕЛ мисля никога не е превръщал финландците в руснаци - ако беше направил това, аз моментално бих реагирал - вероятно не си го разбрала добре1

Той често е давал пример как финландците наричат Русия - Веная (или както ти правилно явно си написала Венайаа) и това наименование той подрежда до венди, венеди, венети - иначе казано думи за славяни.
цитирай
74. lidislidis - Не зная защо все се мъчите мен да ме направите по проста от вас!????
13.12.2012 16:34
germantiger написа:
Ех този Синатра:

http://www.vbox7.com/play:a6ccb8c5fd

Чети хубаво какво е написал! буква по буква превода от гоогле неясен и за него и за гоогле. С какво изпъква? Ами смешен е и то доста. Това нарицание на руснаците от фините, не е въз основа на племена , както той иска да си припише!!!!Смешно е!
...

Впрочем ЛИДИС - ПАВЕЛ мисля никога не е превръщал финландците в руснаци - ако беше направил това, аз моментално бих реагирал - вероятно не си го разбрала добре1

Той често е давал пример как финландците наричат Русия - Веная (или както ти правилно явно си написала Венайаа) и това наименование той подрежда до венди, венеди, венети - иначе казано думи за славяни.

цитирай
75. saportok - Жалък си. Истински цирей. Ами бл...
13.12.2012 17:01
kikowsky написа:
Жалък си. Истински цирей.

Ами благодаря,господин kikowsky,много сте мил!
цитирай
76. saportok - Ех този Синатра: http://www. ...
13.12.2012 17:05
germantiger написа:
Ех този Синатра:

http://www.vbox7.com/play:a6ccb8c5fd

...

Впрочем ЛИДИС - ПАВЕЛ мисля никога не е превръщал финландците в руснаци - ако беше направил това, аз моментално бих реагирал - вероятно не си го разбрала добре1

Той често е давал пример как финландците наричат Русия - Веная (или както ти правилно явно си написала Венайаа) и това наименование той подрежда до венди, венеди, венети - иначе казано думи за славяни.

Здравейте,господин germantiger.
Отново Ви моля да коментирате по темата.Благодаря!
цитирай
77. germantiger - ...
14.12.2012 01:44
76. lidislidis - Не зная защо все се мъчите мен да ме направите по проста от вас!????
13.12 16:34

...

Такъв "тон" и лексиката на децата си, а аз на мъжа ти!

Явно си пропуснала добронамерения ми към теб коментар - видях какво е написал Серафимов и за разлика от теб ГО ЧЕТА ВНИМАТЕЛНО НЕ ЕОТ ДНЕС - знам му лафовете за вендите и сие.

...

Сапорток - ваше право да триете - на г-жата й отговарям за пръв и последен път след нейната реплика, ако ще утре да дупликира каквото ще - дотук съм.
цитирай
78. lidislidis - За мен е обиден тона ви!
14.12.2012 02:18
Казах и пак повтарям, че господин спароток НЕ ПОЗНАВА КУЛТУРАТА на фините и тези умозаключения негови за език и лексика и сходство с веди, венети и.н са напълно погрешни...Все едно, ако вие например свързвате думата помак с помада или помадония. Ами смешно е от корена на една дума да съдим за нейното употребление и да се гордеем, видите, ли само малцина знаем...е що знае- ПОГРЕШНО СИ ТЪЛКУВА.
Не се безпокойте, усетих обработката от полигор и джойса срещу мен. Няма да коментирам повече в постингите ви, както не съм коментирала до сега! Не се въздържах, защото е груба грешка тълкуването на еднакви езикови особености на думи от спароток.
цитирай
79. lidislidis - Ето го екзаца от статията на спароток
14.12.2012 02:37
''Финландците все още се наричат Русия от с името Веная, а на руснаците казват венелайнен. За съжаление твърде малко хора знаят за тези важни подробности.''

Чети...финланците се наричат Русия -грешка допуснато от превода...финландците не се наричат държавата Русия, както се подразбира от написаното...
и след това смешното превъзходство, че знае що значи за финландците венайаалаинен, ами значи нещо обидно, като определение, което няма нищо общо с корена на думата вена, веда, вени, тъй като на фински, тези думи са с друго значение и нямат същият славянски корен, за да ги сравнява. Вене например е лодка, къде е лодка, къде е по значение думата русняк, дума вена, веда ввъв финския няма. Е, и???? Няма нищо славянско сходно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: saportok
Категория: Хоби
Прочетен: 841741
Постинги: 13
Коментари: 1467
Гласове: 948
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930