Прочетен: 40886 Коментари: 140 Гласове:
Последна промяна: 06.12.2012 08:17
И тряс- тряснах се в полилея.Той се залюля.И ми светна.
Полилей или полюлей?Как е по-правилно наистина? Според мен е полюлей,защото след като го блъснах с глава,забелязах,че той се полюлява.Значи името му идва от древнотракийския глагол-"полюлявам се",познат още като "люля-баля"!Той произлиза от хетското лю-лю-лю,предавано от уста на уста от майките на децата им.
Пръдливите гърци и полюлея са ни откраднали.Те ще се опитат да ви излъжат,че думата била гръцка и че правописа"полилей" идвал от гръцкото "поли"-много и "леи"-светлини-много светлини,но сами виждате,че те даже нямат една дума за полилеи и се опитват да правят сглобки,крадейки ни древнотракийското наследство!
Така че правилната дума за полилей е полЮлей,и аз предлагам от днес нататък всички читави българи и истински патриоти да викаме на полилея "ПОЛЮЛЕЙ,ПОЛЮЛЕЙ, ПОЛЮЛЕЙ",за да покажем че България може и не може вечно да ни лъжат!
A по това,че траките са измислили полюлея,истината се крие.Известно ли ви е например,че по нашите земи има лампи с масълце от 7-8 век преди христа? Че в гробниците има места за поставяне на факли.И че една от тракийските богини често носи факла! Това са все факти,по които нашите учени мълчат! При това Цецес казва,че огънят е открит на остров Лемнос,а там са живели траки! Учените също никога няма да ви кажат,че първото документирано използване на светлина при гърците е по времето на Херодот,а на Херодот не може много да се вярва.Какъв полилей и какви поли-леи може да има тогаз,очевидно е че траките са провесвали маслените лампи на стената и са ги полюлявали,откъдето идва и името.
Етимологически,както ще видите,не само полилеят си е тракийски,ами и много други неща:
Това всичкото е по речника на Сорлин Палига,Тракийски елементи в Румънския.Освен китайския,разбира се,който е от другаде.
Питам,докога при такива очевидни доказателства учените ще продължават да ни лъжат.Докога? За глупави ли ни мислят,за какви? Както виждате тази таблица е прякото доказателство освен всичко друго и че германците са китайци,тъй като и двете групи са по-многобройни от българите,многобройни като тракийци.
Така че няма какво разни дегенерати да ми се хуйдуят.Ако някой иска да се хуйдуе,да го направи сега или да замълчи вовеки!
Полилеят е шедьовърът на тракийското изкуство.
Нашият народ е дал на другите народи не само науката,изкуството,пеенето,държавността,математиката,физикохимията,труд и творчество,изобразително изкуство,физическо възпитание,уроките и гледането на карти,но и светлината!
Днес той е потъпкан и унизен,но това не може да трае вечно!
Бойте се,подтисници,древнотракийският полилей в нас все още свети!
До българските държавници за Македония
Защо всички Римски императори са Българи...
06.12.2012 11:28
Много свеж постинг.
06.12.2012 12:22
Ако ме бяхте поканили за кръстник на блога Ви, щях да предложа УСПЕНИЕ НА БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ
Здравейте,господин letopisec.
Благодаря,че бяхте първият почитател в блога ми.
Но,кажете,защо Вие не харесвате тракийската история?Поради что е тази неприязън?Ето,тя струи и от думите Ви.Не можете ли да приемете просто фактите?
Благодаря Ви,господин kostas,Ник,и честит имен ден с името на най-обичаният от светците!Да се свети името Ви и със слава да го носите.
Но поради какво ме наричате Павел?Аз не се зова така.Името ми е Херувим!
И аз това казвам,господин kikowsky,евала на sparotok.Аз съм само незначителен следовник на делото му.Но кой се е майтапил с него,не разбрах?
Благодаря Ви,господин mglishev.Чувал съм,че сте начетен езиковед и подобна похвала за моят скромен лингвистичен труд от Вашата уста си е чисто научно признание.
Минавайте по-често оттук.
Не очаквах такова предателство от Вас,госпожо dolsineq!Приятели Ви препоръчаха като най-отявлената траколожка в blog.bg,а Вие се подигравате с труда ми!
Добре,аз може и да не съм прав,но напишете Вие един правилен постинг откъде е произлязъл полюлея,та всички да се научим!
Вижда се че си учил филология, така че опитай се да си изградиш собствено мнение за нещата...
Лингвистиката е едно море и който не може добре да плува рискува да се удави. Дори и тези, които могат да плуват виждат зор...
Признавам, че и аз се посмях на този постинг и все пак внимавай да не прекаляваш...
Много свеж постинг.
Благодаря Ви, госпожо shutka1!Радвам се,че постингът Ви е харесал!
Коя е Спаро,да не е някоя рекламна агенция?
Не,не съм никакво кукуригу,господине,но това е очаквана реакция от псевдонауката в България.Дотам води академичната самовлюбеност.Обаче бойте се,ще има още много постинги и много доказателства и накрая всички ще видят, че Вие и вашите агитатори сте кукуриготата!
Бог вижда!
Много благодаря,радвам се че постингът Ви е харесал,много поздрави и на Вас!
Всеки истински любител на тракологията,като Вас,е добре дошъл в блога ми!
Вижда се че си учил филология, така че опитай се да си изградиш собствено мнение за нещата...
Лингвистиката е едно море и който не може добре да плува рискува да се удави. Дори и тези, които могат да плуват виждат зор...
Признавам, че и аз се посмях на този постинг и все пак внимавай да не прекаляваш...
Тъй като не Ви познавам,господин Andorey,ще приема че ми правите комплимент.
Макар че за мен това не е истински комплимент.Тази отровна яма,която само Сергей Игнатов нарича образователна система.Аз никога не бих позволил да ми промият мозъка там,и не,не съм учил филология!
Не зная на какво се смеете всъщност,но се радвам че постингът Ви е допаднал!
06.12.2012 16:32
- Майка на германски е Мутер, произнася се и се чува Мута, разбира се ползват и мами, мама, мути, има влияния и от френски
- глгола братен е "много или поливалентен" да го нарека
- няма свах, а швах и също има немалко значения в зависимост от контекста
- Брот е всъщност хляб, за пита и за десетките видове хляб на германски има различни думи със словообразуване или съвсем различни
...
Иначе СПЕЦИФИЧНО - картите са измислени за забавление на един Луд крал Карл от линията на Валоа, или извинение за грешката - на прима виста това се сещам.
29.11 20:32
Анджи, не зная за кого става дума, но, ако е изтрит твой постинг това си е безобразие. Чудя се на собствениците на blog.bg защо си режат клона, на който седят?
Хората имат нужда от информация и култура, простотията се котира до време, после опротивява...заедно с тези, които я лансират.
Честно казано радвам се, че скоро се махам от блога...вонята расте ежедневно
едва ли може да се възприема на сериозно - има нещо като задължение за едив(н мъж да си държи на думата.
Второ, да ви открехна, че думата ПОЛЮЦИЯ също е тракийска, защото...отде накъде па ще ви обяснявам, тракийска е и толркова.
Трето, като е толкова миризливо тук, що стоите бре, мистър?
Прелест!
Повече ми прави впечатление задоволството на някои "учени" и "летописци", когато не можеш да обориш опонента си с аргументи ти остава да се покефиш когато някой се опитва да го осмее.
Е то смехът е здраве, но само когато е искрен, ще поживеем и ще видим що за смях е това:)
Благодаря Ви,господин Атил,Вие разбирате за какво иде реч!
Именно,господин kimiraikkonen!Алтернативното название на финландски е lamppe.То на финландски нищо не означава,но на български означава лампа,от глагола лум,лумтя,луминисцирам.
Поздрави от слънчева България!
Не мисля,че господин kimiraikkonen се майтапеше, госпожо Kleotemida.Просто май не го разбрахте добре!
- Майка на германски е Мутер, произнася се и се чува Мута, разбира се ползват и мами, мама, мути, има влияния и от френски
- глгола братен е "много или поливалентен" да го нарека
- няма свах, а швах и също има немалко значения в зависимост от контекста
- Брот е всъщност хляб, за пита и за десетките видове хляб на германски има различни думи със словообразуване или съвсем различни
...
Иначе СПЕЦИФИЧНО - картите са измислени за забавление на един Луд крал Карл от линията на Валоа, или извинение за грешката - на прима виста това се сещам.
Искам да Ви поздравя за чудесният немски правоговор,господин germantiger.Наистина,думите са звуково пресъздадени без транслитерация,но това не подменя смисълът и общността на корените.Още Чадуик беше забелязал,че"с"и"ш"са заменими исторически в правоговора!
29.11 20:32
Анджи, не зная за кого става дума, но, ако е изтрит твой постинг това си е безобразие. Чудя се на собствениците на blog.bg защо си режат клона, на който седят?
Хората имат нужда от информация и култура, простотията се котира до време, после опротивява...заедно с тези, които я лансират.
Честно казано радвам се, че скоро се махам от блога...вонята расте ежедневно
едва ли може да се възприема на сериозно - има нещо като задължение за едив(н мъж да си държи на думата.
Второ, да ви открехна, че думата ПОЛЮЦИЯ също е тракийска, защото...отде накъде па ще ви обяснявам, тракийска е и толркова.
Трето, като е толкова миризливо тук, що стоите бре, мистър?
Абсолютно сте права.Полиция произлиза от Полис.Думата е несъмнено тракийска.
Горките гърци дори си нямат обяснеие за думата полис. Стария й вариант е птолис...погърчения вариант на обиталище (опиталисте -опиталис-птолис-полис)
Сама виждате,че сте напълно права!
Сополток, поредният болен мозък
Хе-хе-хе- хе
Треснал се в пилилея.
Хо-хо-хо
И звъннала кухата кратуна
Хи-хи-хи-хи
O,те много са откраднали!
Но Бог вижда!
06.12.2012 19:53
Ако помниш, тази характеристика ти даде жена-капчица, която ти нарече глупава и грозна.
Не знам дали са ти предали, но идната година ще имаш възможност да ми кажеш всичко в очите. Естествено в присъствието на едни хора, които .... абе, от които те е страх. И да си носиш пищова, ей! :-)))))))) Нищо лично, както се досещаш. Само проверка на психологическата съвместимост на хора заети в образованието с професионалните им задължения. Европейски проект относно качеството на образователните услуги и делегираните бюджети. Пътем търси свободни места за полски пъдари.
Първата дума има чисто тракийска наставка,но втората не,господин letopisec!Втората дума има два корена,вторият от които е "растия".
Той е същият като вторият корен на гръцката дума педе-растия.Това е един изключително гръцки обичай,без аналог в Тракия.Т.е. ако ме разбрахте правилно,само първата дума е тракийска,втората не.
06.12.2012 20:00
Не мисля,че господин kimiraikkonen се майтапеше, госпожо Kleotemida.Просто май не го разбрахте добре!
Но, няма лошо, както се казва, толкова си можете дори и в преструването, а за природни дадености никой на никого не може да се сърди...
НО ГЪРЦИЯ И НИЕ ГЪРЦИТЕ ВИНАГИ ЩЕ ГИ ШИБАМЕ С КАМШИКА И ЩЕ ГИ ПОСТАВЯМЕ НА МЯСТОТО ИМ---НА БУНИЩЕТО НА ИСТОРИАТА, ЛОГИКАТА И ЗДРАВИА РАЗУМ =НООС НА ЕЛЛИНИКА ГЛОССА.
НО ГЪРЦИЯ И НИЕ ГЪРЦИТЕ ВИНАГИ ЩЕ ГИ ШИБАМЕ С КАМШИКА И ЩЕ ГИ ПОСТАВЯМЕ НА МЯСТОТО ИМ---НА БУНИЩЕТО НА ИСТОРИАТА, ЛОГИКАТА И ЗДРАВИА РАЗУМ =НООС НА ЕЛЛИНИКА ГЛОССА.
Хи-хи-хи
Казало лайното и ...
Хо-хо-хо-хо
цопнало в дупката
Хе-хе-хе
Че и неграмотно е лайното
Хи-хи-хи
Пише се историЯта, а не историАта
Ха-ха-ха-ха
ЗдравиЯ разум, а не здравиА разум
Хо-хо-хо
Кажи му грък и...
Ха-ха-ха-ха
него обиждай повече.
Хе-хе-хе
Статиято е много хубаво забавно плетиво от ритми, колорит и десени.
Прелест!
Благодаря Ви за прекрасната и обективна оценка!
А полюлея дали семантично е свързан с люлка или лейка-няма никакво значение. Така го признасяше и баба ми: полЮлей!
Не разбирам за какъв Хумор говорите,господин kansandlih!
Извън странните забележки към моята особа,също и неправилният правопис на името ми,бих Ви обърнал внимание на Вашата баба.
Нашите родители не лъжат!Щом баба Ви е казвала полЮлей,значи това е народната памет!
Блог беге не ми дава да Ви цитирам,господине.Но аз вече обясних кое какво е.
Полиция произлиза от Полис.Думата е несъмнено тракийска.
Горките гърци дори си нямат обяснеие за думата полис. Стария й вариант е птолис...погърчения вариант на обиталище (опиталисте -опиталис-птолис-полис)
Господине,говорите ли си с някого?
Повече ми прави впечатление задоволството на някои "учени" и "летописци", когато не можеш да обориш опонента си с аргументи ти остава да се покефиш когато някой се опитва да го осмее.
Е то смехът е здраве, но само когато е искрен, ще поживеем и ще видим що за смях е това:)
Учените изобщо не са цветя за мирисане,господин merlin68.И двамата добре го знаем това.
За другото,мога да Ви кажа,че аз съм амбициозен и знаещ и ще стигна далече.Планирал съм огромен брой постинги и други мероприятия!
...................
Тая па!
И кого разпознахте?
Вие друго, освен тоя тъп лаф за лекарствата, не можете ли да кажете?
Впрочем Вие никога ли не пиете лекарства?????
Дори и за главоболие?
А пиете ли си ги редовно?
Да питам ли още неща свързани с ползването на медикаменти?
Господине,говорите ли си с някого?
...................
Господинът определено си говори с другия в него.
Нямаш представа колко кухарско изглежда това отстрани.
Повече ми прави впечатление задоволството на някои "учени" и "летописци", когато не можеш да обориш опонента си с аргументи ти остава да се покефиш когато някой се опитва да го осмее.
Е то смехът е здраве, но само когато е искрен, ще поживеем и ще видим що за смях е това:)
Учените изобщо не са цветя за мирисане,господин merlin68.И двамата добре го знаем това.
За другото,мога да Ви кажа,че аз съм амбициозен и знаещ и ще стигна далече.Планирал съм огромен брой постинги и други мероприятия!
...................
О, късмет,късмет,брате!
Ние всички сме с теб!
Подкрепяме те и знаем,че ти ще ни поведеш към истината и светлината.
Дано покрай теб открием някъде своето изгубено самочувствие.
Дано успееш да ни нахъсаш и вдъхновиш, да ни помогнеш да разберем,че и ние нещо можем.
Траките, славните горди траки, ако не бяха на тоя свят - живи се бЕхме отишли.
Не те познавам, но зная,чувствам,че ти си велик учен-умен,интелигентен, с добро сърце,информиран,специалист във всички области,истински водач.
Прегръдки...целувки с език...милувки...и....аре,че се поувлякох....
Не познавам въпросният свински пърдухъл Кака Тана,господин rustam,но искрено Ви благодаря за високата оценка за публикуваният тук научен материал!
06.12.2012 22:31
...................
Тая па!
И кого разпознахте?
Вие друго, освен тоя тъп лаф за лекарствата, не можете ли да кажете?
Впрочем Вие никога ли не пиете лекарства?????
Дори и за главоболие?
А пиете ли си ги редовно?
Да питам ли още неща свързани с ползването на медикаменти?
А, иначе, за питането, питай. Щом те влече.
Но, доколкото съм чувала, между медикаментите за главоболие и тези за ментални увреждания има голяма разлика. Тъй че, хубаво би било, да се обърнеш с питания към съответните специалисти. Сигурна съм, че ще подходят към теб с разбиране и професионализъм и ще се погрижат да получиш рецепта с подходящия цвят... :)
Вие не знаехте това , нали, признайте си, че не знаехте !?
От архаичните ни прадеди тракийци е останала само чертичката в записа за улеснение, но при изговарянето ние днешните тракийците сме запомнили дълбоките си коренища и го произнасят, като народностен белег на юруш (и о руш б.с.) , без запиняне. Така външната, формална характеристика изразява смислово народностния белег, без да противоречи на смисловото съдържание, подчертава уникалността на тракийският език .
Това е коптската азбука, така, както я учат египтолозите по цял свят, азбуката, от която са тръгнали да дешифрират средноегипетския, през която е минал тракийският в своето развитие, още Чадуик доказа това. Изненадахте ли се?
Признайте си, че се изненадахте.
Тезата в голяма степен е изградена именно върху невиждането(неразбирането) на разликата между І и ІІ белег на думата. Като "дума", "пол и лей" има две характеристи: външна (формална) и вътрешна (съдържателна, смислова), които ще обознача като І(формален) белег и ІІ (смислов, народностен)белег. От прадедите е останала архичното униклано прозинасяне , а в записа за улеснение, при изговарянето на мисълта си днешните тракийците сме запомнили речта си и го произнасяме, като народностен белег за външна характеризация на уникалността ни и външната, формална характеристика изразява смислово народностния белег, което поради неразбирането на българската реч, като наследник, на мезозойската, в които са живели мезозойците, или записано на техния роден тракийски език, мизийците, северните тракийци, вие не знаехте, нали, признайте си ,че не знаехте, че мизийците са северните тракийци, защото са от север на тракийците, къде е север на картата, на север, значи са географски северните тракийци на картата, дори ако я обърнеме на юг се падат на север. защото от чг са южните мизийци, или и т.е. са говорили на северно тракийски, за да могат да се разбират иначе как ще се рабитрат, ако северните мизийи не са говорели езика на южните мизийци който е разбираем само на български, т.е. те нямаше да са наречени мизийци, а нещо друго, значи са говорели тракийският, като южни тракийци, които са от чжната страна, и затова са южните мизийци, докато тези от север, айде сега нали няма да се учиме къде е север на картата, мисля да не си съсипвам имиджа с евтина спекула . Все пак, седя тук с името си, както знаят някои от вас , съм се захванал да се уча да чета йероглифи, а те са запис на тракийският, и са се разбирали, защото т.е. българите са запазили уникалното тракийско до късна пролет и едва след мъглиш формалната характеристика се е изразила и смилово, с азбуката на моравците създадена за славяните от тракийските братя на славяните, разградили формалната от смисловата обозначаемост на понятието полюлей, което се вижда именно върху невиждането(неразбирането) на разликата между І и ІІ белег на думата. Като "дума", "пол и лей" има две характеристи: външна (формална) и вътрешна (съдържателна, смислова), които ще обознача като І(формален) белег и ІІ (смислов, народностен) белег.
Сополток, поредният болен мозък
Хе-хе-хе- хе
Треснал се в пилилея.
Хо-хо-хо
И звъннала кухата кратуна
Хи-хи-хи-хи
Важното е,че "кухата кратуна" ражда наука,скъпи господин Ofir.
Другото,не е важно.С цицини или без,аз гледам резултата.
Препоръчвам го и на Вас.
НО ГЪРЦИЯ И НИЕ ГЪРЦИТЕ ВИНАГИ ЩЕ ГИ ШИБАМЕ С КАМШИКА И ЩЕ ГИ ПОСТАВЯМЕ НА МЯСТОТО ИМ---НА БУНИЩЕТО НА ИСТОРИАТА, ЛОГИКАТА И ЗДРАВИА РАЗУМ =НООС НА ЕЛЛИНИКА ГЛОССА.
Благодаря Ви,господин voulgaros!
Ние българите със сигурност сме юнаци!
За съжаление Вие,гърците,сте потомци на мезоафриканските негри.Това Ви прави черни,но и много изстрадали и много камъни сте пренесли по строежите.Определено сте страдал народ,но дръжте се за нас и ние ще Ви изведем на светло.
Само не опитвайте пак да ни крадете историята!
06.12.2012 22:49
22:34
Не съм изучавал историята на "полюлея" и не мога да твърдя със сигурност на какъв език е и какво пише, а тъй като със сигурност уча подобни езици, мисля да не си съсипвам имиджа с евтина спекула :) . Все пак, седя тук с името си. Както знаят някои от вас, съм се захванал да се уча да чета йероглифи, които са нищо друго освен развитие на идеограми на тракийските ни прадеди от вход "Г" и сектор "Б", за които още Чадуик доказа, че в тракийскияте език на идеограмите от линеара на прадедите ни по нашите земи Ю се е записвало, като дифтонга I O, от който записания тракийски уникален звук Ю, характерен за прадедите на днешните наследници.
БРАВО!!! Заровил си дълбоко правата лопата в почвата на Тракологията! Така се изравят и най скритите идеограми на линеарните дифтонги! По здрави и без запиняне!
06.12.2012 23:00
- За случай, като вашият ?!
"Полу-милорд, полу-купец,
Полу-мудрец, полу-невежда,
Полу-подлец, но есть надежда,
Что будет полным наконец."
................
- А относно, образеца за "научен коректив" Джойси - въпрос към интелЕгентност Й ?!(допуска се "помощ" и от приятели, от академичният ни "Хамам") :))
- В коя част на България, се намира селище СЪЗДАДЕНО ПРЕЗ НЕОЛИТА(тоест 5 000 год. пр.н.е.), КОЕТО Е ПРОСЪЩЕСТВУВАЛО до 1 100 г. от НАШАТА ЕРА ?! - Без прекъсване(хиатуси) по време на съществуването му ?!
- Ако може, научният съветник на блогърката ... ни обясни !! - Защо не се коментира този факт ?! -
- А "обективните" и заинтересуваните за научната ни обективност(отговорност) в нашите любителски постове(възпитаници на Историческите факултети) ... могат да ни занимават с теории за преселвания ... от Усури до Мисури и обратно ?! :)) - Ква стана тя ?! - в Памир може да сме се породили и от там да сме дошли тук ... Но от тук, от Хема да сме - не може-е-е ?!
- Та накрая, като един Мечо Пух ще кажа, че поради това поведение на нашите учЕни историци: Когато някой казва, че няма никой, значи има някой ... и-и-и ... Когато не знаеш къде отиваш, винаги отиваш другаде.
- Та ако нещо ви е останало недоразбрано от това що ви пиша, или това що са ни казали учените ? - Ще да е по причина че, ... Правописът ми е Колеблив. Добър правопис е, но се Колебае и буквите отиват на грешни места. :))
Няма да се учудя ако се изживяваш като такъв. То тук -купища специалисти са навъдени-историци и умници без образование,литератори-бездарници,сега и психиатър се извъди.
Късмет.
АЗ ТУК няма какво да давам обяснения.Не е нужно да ми се задават тъпи въпроси.
06.12.2012 23:48
Няма да се учудя ако се изживяваш като такъв. То тук -купища специалисти са навъдени-историци и умници без образование,литератори-бездарници,сега и психиатър се извъди.
Ако беше само характеропатия и аз бих се справила, но за циклофренични състояния и многобройни шизофренни прояви си е необходим лекар, не рядко с помощници и с някои ЛПС за обгрижвания... :))
Няма да се учудя ако се изживяваш като такъв. То тук -купища специалисти са навъдени-историци и умници без образование,литератори-бездарници,сега и психиатър се извъди.
Джоси славний квалификаторе,обръсна ли си мустаците най-после! Или искаш да ти викаме Йоси (Йосиф,Юсуф)?
Късмет.
АЗ ТУК няма какво да давам обяснения.Не е нужно да ми се задават тъпи въпроси.
А изобщо, ей така по принцип можеш ли? Щото не би трябвало ТУК и ТАМ да ти създават проблеми, ако имаш знания.
Пък за тъпите въпроси - ами човекът все пак се съобрразява с мат'ряла, който е срещу него. На по острите може да спреш да даваш отговори и ТАМ не само ТУК... :))
Апропо, що така бързо излезе от роля?
07.12.2012 00:15
Късмет.
АЗ ТУК няма какво да давам обяснения.Не е нужно да ми се задават тъпи въпроси.
- Питам за едно селище от така наречената култура Варна-Хаманджия ?!
- Това го копат откъде 1976 год. !
- От стратиграфски и други данни ... го датират 5 000 години преди наша ера ! - доказано е че, е съществувало до към 1 100 година от н.е. ?!
- Когато ми се говорят за хиатуси ... вследствие на прииждащи номади или протоевропейци ... то пътя им минава именно от там ?! - но за най-голямо неудоволствие на номадско-мигратските теории селището си е останало непокътнато ... сигурно много бързо са минавали номадите - та не са го бастисали ?!
- Просто ти имам уважение, като начетен човек плюс историк, та реших да питам, дали знаеш нещо по въпроса - Ама, не би ??!
- Карай да върви ! - важно e, разговор се получи :)) !
Няма да се учудя ако се изживяваш като такъв. То тук -купища специалисти са навъдени-историци и умници без образование,литератори-бездарници,сега и психиатър се извъди.
Джоси славний квалификаторе,обръсна ли си мустаците най-после! Или искаш да ти викаме Йоси (Йосиф,Юсуф)?
със склонност към женски самоличности напоследък. :-))))))))))))
Наричай го Полигор и не го обиждай повече, освен ако не го наречеш пръв приятел на Рустам смотльото.
А да не та карам сега да ми обясниш кои точно мои прояви в този сайт отговарят на споменатата от теб патология.
Е,има изключения -господин Глишев и още двама-трима, но преобладават празноглавите дрънкала.
Няма да се учудя ако се изживяваш като такъв. То тук -купища специалисти са навъдени-историци и умници без образование,литератори-бездарници,сега и психиатър се извъди.
Джоси славний квалификаторе,обръсна ли си мустаците най-после! Или искаш да ти викаме Йоси (Йосиф,Юсуф)?
.........
Викай така на майка си.И нея накарай да си бръсне мустаците.
Джойси е Полигор!?!?
Ти да не си врътнал....не резбата...в акъла нещо,бе господин Индийски секс!?
Ееееее, ама това вече е съвсем върхът на твоите прозрения.И на безсилната ти жалка злобица :):):)
Хахаха,нямало Джойси!
Иска ти се.
Джойси я има и явно нещо не ти е по вкуса.
Но на кой му пука.
Очевидно кака тана вече е за психиатрично лечение.Моля бърза помощ.
Него има предвид госпожата клеотемида, която ей така го е описала, цитирам
89. kleotemida - Сори, Сава, ама или твърде малко позаваш приятелчето си Валери Станков, или ти импонира поведението му. Ако е второто - е, изборът си е твой.
00:01
kamosutrov написа:
И, като продължение на правната тема. Значи, Горинов може да се скрие зад анамнеза и де остане непокътнат. Най-много да му отупат кожуха. А Валери прекалявал. Сега, тук не е лудница. Щом е нормален дотолкова, че да сее интриги, значи е достатъчно нормален и да понесе всички гаври. Сега не помня сайта точно, но помниш ли оня, дето закла учителката си по английски? В Пловдив? Е, Полигор и оня са били другарчета. За това и са го изритали от онзи сайт. Апропо, случая беше показан по телевизията. Правилата или са за всички или за никой. Няма правила за едни и а
Що се касае до обясненията ти, те могат да се определят само като опит една шизофрения да се оправдае с друга. Познавам те не от вчера и си давам ясна сметка, че елементи на суицидност винаги са се прокрадвали в поведениетоти в такива ситуации
С прискърбие съобщавам че кака тана е не просто свински пърдухъл, а луд свински пърдухъл.
И след като сайтът се прочисти от свама други луди от неговото отделение от мъжки и женски пол, остана само тоя луд.
07.12.2012 01:07
Джойси е Полигор!?!?
Ти да не си врътнал....не резбата...в акъла нещо,бе господин Индийски секс!?
Ееееее, ама това вече е съвсем върхът на твоите прозрения.И на безсилната ти жалка злобица :):):)
Хахаха,нямало Джойси!
Иска ти се.
Джойси я има и явно нещо не ти е по вкуса.
Но на кой му пука.
Неее, има и една Радост .... Но главно е Полигор. Както се казва, точно в негов стил. Върти три теми по график. Демонстрира ограничените си познания и бяга от конкретика, защото в мрежата няма достатъчно информация и се прави, че той не е той. Колокото и да си луд и шизофреничен има едно нещо, което се нарича "стереотип". Изобщо не можете да избягате от него. Всеки специалист по анализи ще ти каже, че дори и да боравиш с база данни от чужди коментари, те са ограничени количествено и тематично. И като се оплетеш в ролите, става ... още по-скучно. И тогава викаш на помощ другите си акаунти ги започваш с по едно, две кратки изречения. Абе ренде хисарско. С това си вадя хляба, бе. На краставичар, краставици пробутваш.:-))))))))))))))))))
Обикновено човек все в нещо го бива. Ама ти си тотален некадърник. Как пък няма област в която да те бива. И носа да си бръкнеш, пръст ще счупиш.
Айде, получи си дневната доза Първа. Вероятно и ерекция получи.
Друг път ще те питам нещо, ама тайно. К`во правиш в сайтове за запознанства под женски имена? Ей! Палавнико! :-))))))))))))))))
Няма да се учудя ако се изживяваш като такъв. То тук -купища специалисти са навъдени-историци и умници без образование,литератори-бездарници,сега и психиатър се извъди.
Джоси славний квалификаторе,обръсна ли си мустаците най-после! Или искаш да ти викаме Йоси (Йосиф,Юсуф)?
.........
Викай така на майка си.И нея накарай да си бръсне мустаците.
Нямам нужда от съветите ти,а от парите ти,бай Джоско (Йоско). Ако ми потрябват твоите съвети,ще ти пиша как да е и тогава можеш да пееш или да мучиш- все тая. Но дотогава си трай че в бара има хора,които искат да се разберете по "мъжки". Дано не се окаже,че е било по "хермафродитски".
Сополток, поредният болен мозък
Хе-хе-хе- хе
Треснал се в пилилея.
Хо-хо-хо
И звъннала кухата кратуна
Хи-хи-хи-хи
Важното е,че "кухата кратуна" ражда наука,скъпи господин Ofir.
Другото,не е важно.С цицини или без,аз гледам резултата.
Препоръчвам го и на Вас.
Хи-хи-хи
Мноо се извинявам, ти не болен мозък
Хе-хе-хе-хе-
Защото няма такъв
Ха-ха-ха-ха
От кратуна-кратунки, от маймуна -маймунки
Хе-хе-хе-хе
"Криворазбараната цивилизация" -Добри Войников
Хо-хо-хо-хо
Сополток и Джуйси - Куку и Пипе.
Хо-хо-хо-хо
Мери Кристмас - по номадски
Но Ви моля,спазвайте добрият тон,за да не се налага да почна триене на случаен принцип!
Моля също така,пишете на глаголица.
Да бъдем българи и да уважаваме азбуката си!
Статиято е много хубаво забавно плетиво от ритми, колорит и десени.
Много благодаря за рецензията Ви,господин apollon!Изключително начетене и компетентна,идва точно на мястото си.За съжаление спамерите тук са атакували моята патриотична кауза и са затрупали Вашият труд,но той не остана незабелязан!
ЛОВЕЦ НА КРОКОДИЛИ,
ЗИДАР,
СЧЕТОВОДИТЕЛ,
КАУБОЙ,
ДОМАШЕН МАЙСТОР…
и след прочетеното разбирам и задълбочен ЛИНГВИСТ !!!
Та тук при Вас е уместно да попитам за ЕТИМОЛОГИЯТА на следните думи:
1. ЕБА, ПРЕЕБАВАМ.
2. КУР, (ЧЕП).
3. ХУЙ.
Моля Ви,не показвайте животинската си същност в компанията на млади и надеждни учени.
Иначе мога да кажа,че:
1.Думата хуй,произлиза от тракийското хуйдуй,което значи зверя се.В древните общества царят е рисуван с втвърден фалос,когато е ядосан или отива на бой.
2.Е*а произлиза от авестийското ава,което значи отзад и аваж,което значи заедно.
3.Кур произлиза от шумерското кур,което значи велик,например кургал-велика страна.
Всички тези думи са много древни,защото езикът ни е много древен,тракийски!
Разкарай се, гнусен манаф!
02:53
от опонентите на серафимов ,един милчев е излезнал с името си,което му прави чест,разбира се,ако и да изглежда нелепо с тоя шлифер и съчиненията си за хуните,хазарите и пр...бе,г-да анонимници,конспиратори,хумористи,онанисти и прочие,има едни гени,около 50%,очакващи вашите мозъчни напъни,остроумия,каламбури и кълбета,хелоуин,шалом алекум,аферим и машшала.нема ли да се изфърлите и по тая тема вече?
...
Серафимов също е анонимен с ника спароток - след мисля повече от 3 години в блога - едва това лято спомена името си в постинг. Аз съм в блог.бг година и половина може би и винаги може да се афиширам кой съм. Имах и постинг с над 10 мои снимки, вън от нета ме знаят над 20 човека от вибокс7 и блог.бг.
Тази "справка" ти я "свеждам" за да се усетиш, че доблестта не е привилегия на един-двама, още по-малко само на твоята оценка!
А да не та карам сега да ми обясниш кои точно мои прояви в този сайт отговарят на споменатата от теб патология.
Всъщност, неинформираността ми е дотолкова информирана, че да разпозная как характеропатията ти преминава във видима диагноза.
А теб да те просвещавам, не искам, грижата да опознаеш себе си, си е лично твоя. Пък и дали ще се лекуваш, пак си е твоя работа.
Е,има изключения -господин Глишев и още двама-трима, но преобладават празноглавите дрънкала.
Спести ни личните си заблуди. Не мисля, че това вълнува някого. За празноглавите дрънкала си абсолютно права, но спри да се гледаш в огледалото. Така пълноглава няма как да станеш.
07.12.2012 13:07
Е,има изключения -господин Глишев и още двама-трима, но преобладават празноглавите дрънкала.
- Отново - след като си такава спейшиълистка по историята ... Пак поставям, въпросът на който ни си ми отговорила ?! - Кога е построена Плиска ?! - Защо приятелчетата ти от Хамама-академичен, продължават да я свързват с прабУлгарите-тюрки ?!??
- Да оставим настрани глупостите, дето ги приказваше за прабулгарски храм с шатровидна конструкция ... ами упорито отказваш да разбереш, че това, на което са те учили в шуменският у-т (за детски учителки), е такава квазиглупост ... та дори и един "непрофeсионалист" любител ... може да ти изведе, поне десет довода - че Всичко казано в учебниците, по отношение на Първостолнината ни Плиска е глупост на квадрат !!!
- А ако се окаже, че тези "историци", които пишат(са писали) тези глупости, умишлено игнорират установени факти, от проучванията на терен(и изворови данни) - Това вече тяхното, е съзнателна ЛЪЖА !!
- За такива, като тях Данте в своя Ад - им е отделил, най-вътрешният кръг ?!! - Защото това, според човешкият, а и Божий морал ... е НАЙ-ТЕЖЪК ГРЯХ/предателство/ не само по отношение на личната почтеност, но и пред РОД и народ !!
- Просто, като си отворите устата ... чувам екота от пустота, която съществува във вашата глава
Благодаря Ви,господин stamenmihalevski,но мисля че грешите за някои неща.
Първо,аз не осмивам Спароток,а съм човек,който искрено се възхищава от постиженията му в науката и тракологията.
Второ,аз се изправям именно с исторически факти,които съм научил да събирам от него.Така че мнението Ви е подвеждащо,той работи с научни факти,аз не,напротив,и двамата сме учени,но той е по-напред от мен.
Трето,ние с Вас би следвало да сме съмишленици,вместо това Вие ме отритвате в девета глуха като таен присмивач.Не съм таен,името ми го пише в профила.Защо не ме приемате?Не съм sparotok,за това ли?
Вижте,господин bahtibale,много полов стана разговора,но ще Ви отговоря.
Предполагам питате за оригинала на думата,чието име сте смекчили.
На тракийски думата madari означава забавлявам се.Сетете се защо.
Има връзка с думата med,която се използва за"меря".И до днес казваме,мерят си...
В крайна сметка има допирни точки и с древногръцкото medo-грижа се.
Надявам се това Ви е достатъчно!
-До тук, равносметката е следната:
Sparotok-244 постинга с близо 3,5 милиона прочитания
Saportok-1 постинг; по-малко от 1000 прочитания.
Колкото и да иронизираш Sparotok, ти ще си останеш zapartok.
Социална тенденция не се обръща от zapartoci.
Ако не разбираш-тръгни към полюлея. Там е твоята "еврика".
Господине,
Аз никъде не отричам постиженията на гения sparotok,а искрено му се възхищавам и се опитвам да съм изчерпателен като него в науката.
Изобщо не съм се мерил с него по постове и фенове,макар че и аз съм доста амбициозен и знам твърде много скрити неща за траките.
Само не разбирам в цялата работа,защо Вие,така наречените"фенове на sparotok"-ти,bulgarinut57 и shtaparov идвате в блога ми да ме псувате заради моите научни открития?
Завиждате ли,защо?Не се разбира.Явно според вас като е sparotok,възхищение.Като е някой друг,същото,или даже по-добро качество,помия,псувни и селски изпълнения.
Вие сте срам за делото на sparotok.
И изобщо за тракологията.
По-нататъшни противни постове на тримата ще бъдат трити без предупреждение.
Уважаеми господин d3vep,не зная,може би сте прав за някои неща.Времето ще покаже.
Обаче определено изобщо не сте наясно с много от фактите:
1.Пирамидите са правени от красивата тракийка Родопа.
2.Другата красива тракийка,Клеопатра,има име с чисто славянска етимология.
3.Технологията за вдигане на пирамиди е известна по нашите земи поне две хилядолетия преди първите пирамиди в Египет.
4.Коптският е очевиден български език.
Моля да ми отговорите на тези въпроси,преди дискусията ни да продължи!
Значи господин gladius,благодаря Ви за коректната забележка.
Но по принцип Вие вероятно знаете,че"полюлей"е синоним на"тракийски полилей".Едното вместо другото.
- За случай, като вашият ?!
"Полу-милорд, полу-купец,
Полу-мудрец, полу-невежда,
Полу-подлец, но есть надежда,
Что будет полным наконец."
................
Благодаря Ви за превъзходните стихове,господин get.
По това,че съм наполовина готов с работата си,сте прав,макар че аз мисля че съм още съвсем в началото!
За правописа не се бойте,тук сме само свои хора.
Иначе за всичко останало сте прав,наистина тук е най-древната цивилизация и тя е благословила нашите земи с присъствието си!
Господине,моля Ви,спазвайте добрият тон!
Комунистите са истинско порклятие,господин shtaparov.За съжаление живеят в мимикрия и повечето никога не се разкриват и е много трудно да ги обезвредим всичките.
Нужен е закон за лустрацията. Ако всички се обединим,ще стане!
...................
О, късмет,късмет,брате!
Ние всички сме с теб!
Подкрепяме те и знаем,че ти ще ни поведеш към истината и светлината.
Дано покрай теб открием някъде своето изгубено самочувствие.
Дано успееш да ни нахъсаш и вдъхновиш, да ни помогнеш да разберем,че и ние нещо можем.
Траките, славните горди траки, ако не бяха на тоя свят - живи се бЕхме отишли.
Не те познавам, но зная,чувствам,че ти си велик учен-умен,интелигентен, с добро сърце,информиран,специалист във всички области,истински водач.
Прегръдки...целувки с език...милувки...и....аре,че се поувлякох....
Скъпа госпожице joysi,
Моля с такива постинги преминете на лични.Не е учтиво така пред хората.
Аз много се радвам,че още от първият си постинг имам такива пламенни фенки,като Вас!
Дано заслужа вниманието Ви и по-нататък!
Опонентите на sparotok се крият,като мишки от лавина,господин staler.Вие сте безспорно прав,те не са доблестни хора.Но не може и да се очаква друго.Важното е смелите и доблестни хора да се обединим и да победим лъжата със светлината в сърцата си!И Бог да ни помага!
Включването Ви е интуитивно и точно на място.
Подготвям постинг с тракийските рецепти и тракийските подправки,господин apostapostoloff.
Не разбирам,господин brig.Моля,бъдете по-конкретен.
07.12.2012 16:13
- За случай, като вашият ?!
" ...
Полу-подлец, но есть надежда,
Что будет полным наконец."
................
Благодаря Ви за превъзходните стихове,господин get.
По това,че съм наполовина готов с работата си,сте прав,макар че аз мисля че съм още съвсем в началото!
За правописа не се бойте,тук сме само свои хора.
Иначе за всичко останало сте прав,наистина тук е най-древната цивилизация и тя е благословила нашите земи с присъствието си!
- Приемам, че сте почтен, поради това и желанието ми за диалог с вас !
- Не знам от какво сте движен в пародията си ?! - просто подсказвам, че пародирайки ... има опасност, сам да се обърнете на гротеска ?! :((
- За мадам Джойси и сие, вече съм се обезсърчил, че някога ще излязат от матрицата(интелектуална), наложена им с полученото образование от историческите факултети ?!!
Уважаеми господин charlichaplin,
Много благодаря за сърдечната оценка!Надявам се винаги да съм върхар и все по-голям върхар да ставам.
За съжаление не съм наясно кой е този Бале.В блога намирам няколко с подобни имена,има такива и коментирали при мен с производни на това име.
Никой обаче няма траколожка публикация.
Този Бале,траколог ли е?
- Не знам от какво сте движен в пародията си ?! - просто подсказвам, че пародирайки ... има опасност, сам да се обърнете на гротеска ?! :((
Аз зная,че Вие сте почтен и комуникирате с почтени хора,но не разбирам какъв е тоя мерак да изкарате научните ми открития майтап.Пародия,гротеска,комедия...Само това чувам от една група хора покрай Вас.Нима аз процедирам така с Вашите научни открития?
Що се отнася до госпожица Джойси(или госпожа,не зная,но много мило се държа с мен),ако тя е завършила наистина исторически факултети,ми пада в очите с поне две единици.Тогава тя се преструва,че ме харесва,може би?
Вие г-не сте учен, колкото аз съм китайския император !
Зададох въпроса си провокативно.
Подсказах Ви тук: 59. bulgarinut57 - ТОВА Е ВЪПРОС С ТРИ ПОДТОЧКИ !
Но жалката Ви маниакалност Ви подведе.
Въпроса ми ИМА ТОЧЕН ОТГОВОР !!!
На него Вие НЕ МОЖЕТЕ да дадете отговор,
защото сте НЕГРАМОТЕН, ОЗЛОБЕН НЕЩАСТНИК !!!
А за да не пишете повече простотии:
-Трите думи са от едно семантично гнездо.
Обединяващото е ПЛОДОВИТОСТТА, НЕГРАМОТНИКО.
- „…в тракийските имена доста често се среща името на богиня Ἵπτα, Eἵπτα (Detschew 1957: 167) … Ḫepa ( ЕПА, ЕБА ) - богиня майка, съответстваща на Кибела !!!
- тук: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pompeya_er%C3%B3tica6.jpg
ГЛУПАЦИТЕ могат да видят бог Приап с ГОЛЕМИЯ КУР !!!
На санскрит праябами - преебавам ...ПРИАП...
Но повече НЯМА да ви отварям очите СКАПАНЯЦИ ТЪПИ !!!
Хванете ми за дъртия ГОЛЯМ ХУЙ, неграмотници !
Глупости,господине с отвратително поведение,чието име не желая да споменавам.
Името Приап произлиза от гето-мизийското Бриа за град,тъй като Приап е бил родоначалник на мизийски град в Мала Азия.
Останалото са еротичните Ви сънища.
Късмет.
АЗ ТУК няма какво да давам обяснения.Не е нужно да ми се задават тъпи въпроси.
- Питам за едно селище от така наречената култура Варна-Хаманджия ?!
- Това го копат откъде 1976 год. !
- От стратиграфски и други данни ... го датират 5 000 години преди наша ера ! - доказано е че, е съществувало до към 1 100 година от н.е. ?!
- Когато ми се говорят за хиатуси ... вследствие на прииждащи номади или протоевропейци ... то пътя им минава именно от там ?! - но за най-голямо неудоволствие на номадско-мигратските теории селището си е останало непокътнато ... сигурно много бързо са минавали номадите - та не са го бастисали ?!
- Просто ти имам уважение, като начетен човек плюс историк, та реших да питам, дали знаеш нещо по въпроса - Ама, не би ??!
- Карай да върви ! - важно e, разговор се получи :)) !
Абсолютно,Господин get.Покрай река Дунав и покрай морето в селищата почти няма хиатуси,а в много селища хиатусът представлява преместване на селището в съседство.Браво на Вас!
Даже би ми се искало да Ви копирам постинга 2-3 пъти,за да се запази за поколенията блогери.
За съжаление блогът ми е още нов,а някои потребители се държат доста некултурно,та не искам да дразня модераторите,но да знаете,че Ви стискам ръцете!
Балев (индуся) Страхотен пост си изпраскал !
Поздравявам Бале за висите му научни изследвания в областа и около
Даже джойсата е заебала педала глишф представителя на науката и му се е фърлила ф убятиъта (деба и дожйста деба тръпката мглишев педалчето инфантилно било представата и за Науката ха ха ха)
Балев (индуся) Страхотен пост си изпраскал !
Поздравявам Бале за висите му научни изследвания в областа и около
Даже джойсата е заебала педала глишф представителя на науката и му се е фърлила ф убятиъта (деба и дожйста деба тръпката мглишев педалчето инфантилно било представата и за Науката ха ха ха)
Моля Ви,само спазвайте добрият научен тон в дискусията,за да не даваме пак на някои простаци повод да се изявят!
Не се казвам Смърдел,господин staler.
Генетичните изследвания по принцип са дело на едни много лоши хора,които не са българи и са истински измамници.Те изобщо не са християни.Не заслужават внимание,защото са пълни с научни лъжи.
Изключение правят само две изследвания,на които трябва да обърнем сериозно научно внимание.Само те заслужават доверие.
1.Едното е генетично изследване,показващо че 50% от кръвта във вените ни е тракийска.
2.Второто е генно изследване,показващо че гърците са 50% негри.
Има светлина в науката,но за съжаление все още твърде слаба.
Но ние с Вас ще я увеличим!
Ами Вие ме обвинявате,че осмивам господин sparotok,и то,дококото виждам"не смея да се изправя срещу него лично и с исторически факти"и затова съм избрал тоя начин.
Та това аз наричам"таен присмивач".Види ми се,че за такъв ме обявихте.Ако нещо не съм разбрал,поправете ме,но според мен точно това казахте.
Иначе не знам защо си мислите,че от Вас се иска да сте "антиспароток" за да сте тук.Напротив,всеки е добре дошъл,още повече пък-съмишленици!
Прегръдки...целувки с език...милувки...и....аре,че се поувлякох...
Oda za muzata na Istoriqta- Joysii хубавица
Залюбил е млади SAPORTOK
JOYSII хубавица,
И за JOYSII се милее
Негова душица.
Но не че тя има наниз,
Скъпи огърлици,
Свила ръбени сукмани,
Три върви жълтици.
A че, тя е паметлива
И добра в сърцето,
И защото има очи-модри,
Сини кат небето;
И че злато той ще има,
Кат работи "честно" !
Дор е теляк млад и здрав,
Сичкото е лесно –
Но невеста който търси –
Харно да се взира,
Че веднъжка челяк либи
И веднъж избира.
И е JOYSii либе свое
SAPORTOK избрала:
Нему първен от глава си
Цвете е подала.
На тлъки и по седенки
Двамата се срещат,
По празници на хорото
Един с друг се фащат.
По вечеря той я чака –
От любов трепери.
Любов – тая сладка мъка,
Кой не е я пащал?
Нейни радости и пламен
Кой не е усящал?
Кое младо, кое живо
Тъй не е любило?
А богат е JOYSiin баща,
Богат и имотен:
БАНя има на сред село,
и коньове прабулгарски,
дор петстотин.
- Въпреки опита ми да кажа(подскажа) нещо с горното ?!
Поради опасността да бъда криворазбран, обяснявам:
– Считам, че таланта е от Бог ! - А дяволът, маймуната на Господ, само Му завижда и подражава !”
От Гет катарос – еретик, за казионните теляци от БАНята
Господин stamenmihalevski,
Възможно е в този случай и аз частично грешно да съм Ви разбрал и да съм пресилил това,което искате да ми кажете.
Но ако сте честен със себе си,ще признаете,че определено ме обвинихте за пародийна подигравка под чужд образ,т.е. в известен смисъл доста помогнахте да се възприема "през вашите очи" като фалшив образ,образ"менте"под чужда самоличност.
Oda za muzata na Istoriqta- Joysii хубавица
Уважаеми господин get,
Прекрасни стихове,благодаря,Вие наистина имате талант да пишете.
Аз Ви познавам от коментарите в блога на sparotok.
Вие сте изключително деликатен и благ човек,с разбран характер и мил с хората.
Наистина не виждам в този случай защо сте се помайтапили с чуствата на нещастната девойка joysi.Дори и те да не са истински,никоя жена не заслужава такова отношение от кавалер.
Иначе заставам напълно зад Вашите думи.
Аз също считам,че именно Вие със sparotok,двамата,сте талантливите хора от нашата гилдия.Аз съм прост подражател.Надявам се това да се промени и благородно Ви завиждам!
Аз също считам,че именно Вие със sparotok,двамата,сте талантливите хора от нашата гилдия.Аз съм прост подражател.Надявам се това да се промени и благородно Ви завиждам!
- Виждам, че доста добре сте усвоили правилата на формално логическата операция АБДУКЦИЯ(от Логиката) ?! :))
- Трябва да си призная ... взе да ми става весело !! - драги ми "Квинтилиане"-saportok :):)))
- Тоест ако „А” следва от „Б”, то това означава, че „А” е достатъчно, но не необходимо условие за верността на „Б”-то ?!
От това пък отиваме, към схващането на Аристотел ЗА РЕТОРИКАТА КАТО МЕТОД, че той е подобен и съизмерим с диалектиката, но задачата му не е да убеждава, а да открива УБЕДИТЕЛНИЯТ довод – БИЛО ТОЙ ДЕЙСТВИТЕЛЕН или ПРИВИДЕН ?! :):)
От Гет катарос – еретик, за казионните теляци на БАНята
П.П. - А, тносно ?!
...
Наистина не виждам в този случай защо сте се помайтапили с чуствата на нещастната девойка joysi.Дори и те да не са истински,никоя жена не заслужава такова отношение от кавалер.
- Прав сте, че всеки истински мъж следва да се отнася към жената, като дама !!
- Това докато ... последната с поведението си, не е опровергала смисъла на понятието Дама ?!
от дон Гет кабалеро
Не се казвам Смърдел,господин staler.
Генетичните изследвания по принцип са дело на едни много лоши хора,които не са българи и са истински измамници.Те изобщо не са християни.Не заслужават внимание,защото са пълни с научни лъжи.
Изключение правят само две изследвания,на които трябва да обърнем сериозно научно внимание.Само те заслужават доверие.
1.Едното е генетично изследване,показващо че 50% от кръвта във вените ни е тракийска.
2.Второто е генно изследване,показващо че гърците са 50% негри.
Има светлина в науката,но за съжаление все още твърде слаба.
Но ние с Вас ще я увеличим!
природните науки имат неприятното понякога своиство да поставят всекиго на точното място.ако върху някакви грънци, да кажем,изкопани от земята,могат да се правят свободни интерпретации,спорни заключения и глобално-демократични изводи,то науки като орг.химия,биология,генетика и т.н.не допускат възможността да си блъснеш "главата в полюлея".как например да иронизираме орг.аминокиселини,които съвсем не по соровски-демократично,се навиват на спирали,и за разлика от некои богоизбрани народи,заемат наи-изгодното енергетически,пространсвено положение.и то благодарение на некакви си слаби физични водородни връзки.слаби,слаби ама изпращат цели народи,велики народи,богоподобни народи,семитски при това,при мангалите в северна африка.някак неудобно се получава---некъде си, преди 5-6 хл.години,некои обработвал злато,пък ние в това време ебем козите в северна африка??ааааа,таа нема да стане.ако требват още банкноти и бхк да се заеме с водородните връзки.
Не очаквах такова предателство от Вас,госпожо dolsineq!Приятели Ви препоръчаха като най-отявлената траколожка в blog.bg,а Вие се подигравате с труда ми!
Добре,аз може и да не съм прав,но напишете Вие един правилен постинг откъде е произлязъл полюлея,та всички да се научим!
...........................
Аз ползвам кандило, господин saportok и това чудо "полюлея" ми е съвсем непознато... ;)
Е то смехът е здраве, но само когато е искрен, ще поживеем и ще видим що за смях е това:)
Учените изобщо не са цветя за мирисане,господин merlin68.И двамата добре го знаем това.За другото,мога да Ви кажа,че аз съм амбициозен и знаещ и ще стигна далече.Планирал съм огромен брой постинги и други мероприятия!
...........
О, късмет,късмет,брате!Ние всички сме с теб! Подкрепяме те и знаем,че ти ще ни поведеш към истината и светлината. Дано покрай теб открием някъде своето изгубено самочувствие. Дано успееш да ни нахъсаш и вдъхновиш, да ни помогнеш да разберем,че и ние нещо можем.Траките, славните горди траки, ако не бяха на тоя свят - живи се бЕхме отишли.Не те познавам, но зная,чувствам,че ти си велик учен-умен,интелигентен, с добро сърце,информиран,специалист във всички области,истински водач.Прегръдки...целувки с език...милувки...и....аре,че се поувлякох...
Ето колко струва "силата" ти Джоско- не ти ли се притечЕ някой на помощ,спукана ти е работата! А така както лесно се поувличаш не ти ли е хрумнало,че твоята неоправдана страст към тюркоманиащината е осмокласническо детинско увлечение,а не истинско научно занимание??!!
- Виждам, че доста добре сте усвоили правилата на формално логическата операция АБДУКЦИЯ(от Логиката) ?! :))
- Трябва да си призная ... взе да ми става весело !! - драги ми "Квинтилиане"-saportok :):)))
- Тоест ако „А” следва от „Б”, то това означава, че „А” е достатъчно, но не необходимо условие за верността на „Б”-то ?!
От това пък отиваме, към схващането на Аристотел ЗА РЕТОРИКАТА КАТО МЕТОД, че той е подобен и съизмерим с диалектиката, но задачата му не е да убеждава, а да открива УБЕДИТЕЛНИЯТ довод – БИЛО ТОЙ ДЕЙСТВИТЕЛЕН или ПРИВИДЕН ?! :):)
От Гет катарос – еретик, за казионните теляци на БАН
Уважаеми господин get.
Тъй,като други ваши колеги възприеха писанието като спам и слободия,отговарям последно на Вас от господата(господин stamenmihalevski да не се обижда,разбрах го още предният път и затова не смятам да му отговарям пак),приемам,че последен все още участвате в темата и имате какво да кажете.
Абдукцията е чудесна наука,обаче като изследовател предпочитам етимологията.
А етимологията твърди,уважаеми господин get,че враговете,че предметът на омразата Ви,че тези които унищожават една борба,не са тези,които я плюят и не са тези,които й пречат,които са затворени в БАН или в собствените си блогове,във вестниците или в дебелите томове.
Знаете ли как завършва Вашият девиз?Аз също много го обичам.
"Тая тяхна голяма дума за нас [нека] ни е урок, че трябва по-напред да си наредим работите отвътре, че после да им се молим за по-голямото. И така е."
Не очаквах такова предателство от Вас,госпожо dolsineq!Приятели Ви препоръчаха като най-отявлената траколожка в blog.bg,а Вие се подигравате с труда ми!
Добре,аз може и да не съм прав,но напишете Вие един правилен постинг откъде е произлязъл полюлея,та всички да се научим!
...........................
Аз ползвам кандило, господин saportok и това чудо "полюлея" ми е съвсем непознато... ;)
В този случай,браво на Вас за кандилото,госпожо dolsineq.
Но пазете се от кандиди,пазете се от кандиди госпожо.
Знаете ли,цивилизацията не е винаги толкова лоша.Един от даровете й е хигиената.
09.12.2012 11:01
- Защото казано е ? - В НАЧАЛОТО бе Словото !!
...
- Тоест ако „А” следва от „Б”, то това означава, че „А” е достатъчно, но не необходимо условие за верността на „Б”-то ?!
От това пък отиваме, към схващането на Аристотел ЗА РЕТОРИКАТА КАТО МЕТОД, че той е подобен и съизмерим с диалектиката, но задачата му не е да убеждава, а да открива УБЕДИТЕЛНИЯТ довод – БИЛО ТОЙ ДЕЙСТВИТЕЛЕН или ПРИВИДЕН ?! :):)
...
Уважаеми господин get.
...
Абдукцията е чудесна наука,обаче като изследовател предпочитам етимологията.
А етимологията твърди,уважаеми господин get,че враговете,че предметът на омразата Ви,че тези които унищожават една борба,не са тези,които я плюят и не са тези,които й пречат,които са затворени в БАН или в собствените си блогове,във вестниците или в дебелите томове.
Знаете ли как завършва Вашият девиз?Аз също много го обичам.
"Тая тяхна голяма дума за нас [нека] ни е урок, че трябва по-напред да си наредим работите отвътре, че после да им се молим за по-голямото. И така е."
- Етимологията е НАУКА ! - Абдукцио е операция в НАУКАта Логика ?!
Знаете ли как завършва Вашият девиз?...
"Тая тяхна голяма дума за нас [нека] ни е урок, че трябва по-напред да си наредим работите отвътре, че после да им се молим за по-голямото. И така е."
- Няма как, след като не се познаваме ... да знаете "моят" девиз ?!
- Ако имам нещо подобно на девиз, то той ще е от вида:
" ...Хвала на тоз владетел с осанка величава,
...
че ПРАВДАТА СРЕД МНОГОто ЛЪЖИ ТОЙ ОТЛИЧАВА ... "
- Но за да станем, като Астика(Истина) от Махабхарата - способни да различаваме, Правда и Лъжа ?!
Първо: Следва да сме разбрали - Що е Слово ?!
Второ - да сме разбрали думите Му ?!!!
- "Този, който е роб против волята си - свободен може да стане !
- Но този, който по своя, или на господар воля, се е продал в робство - вече не ще да стане свободен !!"
- Пожелавам Ви ! - Бъдете СВОБОДЕН !!
от Гет историк-компаритивист ... не истерик-шовинист :)) !!
Не очаквах такова предателство от Вас,госпожо dolsineq!Приятели Ви препоръчаха като най-отявлената траколожка в blog.bg,а Вие се подигравате с труда ми!
Добре,аз може и да не съм прав,но напишете Вие един правилен постинг откъде е произлязъл полюлея,та всички да се научим!
...........................
Аз ползвам кандило, господин saportok и това чудо "полюлея" ми е съвсем непознато... ;)
В този случай,браво на Вас за кандилото,госпожо dolsineq.
Но пазете се от кандиди,пазете се от кандиди госпожо.
Знаете ли,цивилизацията не е винаги толкова лоша.Един от даровете й е хигиената.
.......................
Профилактично всеки месец по 10 дена задължително вземайте лимон и хл. сода, така ще се предпазите от всякакви паразити и инфекции.
И за коментарите, които той провокира.
В тях всеки представя себе си по най-подходящия начин.
За нашето блогбегейско общество няма тайни.
Определено, бих могла да кажа вече, на кой- колко му е акълецът.
Думите от дневника на Левски,публикувани веднага отгоре когато някой натисне на профила Ви.
Тях продължих,до постигане на извод от дискусията.
Не очаквах такова предателство от Вас,госпожо dolsineq!Приятели Ви препоръчаха като най-отявлената траколожка в blog.bg,а Вие се подигравате с труда ми!
Добре,аз може и да не съм прав,но напишете Вие един правилен постинг откъде е произлязъл полюлея,та всички да се научим!
...........................
Аз ползвам кандило, господин saportok и това чудо "полюлея" ми е съвсем непознато... ;)
В този случай,браво на Вас за кандилото,госпожо dolsineq.
Но пазете се от кандиди,пазете се от кандиди госпожо.
Знаете ли,цивилизацията не е винаги толкова лоша.Един от даровете й е хигиената.
.......................
Профилактично всеки месец по 10 дена задължително вземайте лимон и хл. сода, така ще се предпазите от всякакви паразити и инфекции.
За нас,незахвърлилите тракийските си паспорти,които вместо религиозно кандило използваме тракийски полЮлей,проблемът е нищожен,госпожо dolsineq!
Ние сме в една доста по - хигиенична обстановка от килийните подземни православни кандиларници,миришещи на мухъл и влага.
За Вас се бях притеснил,но явно Вие не се притеснявате,което е добре.
И за коментарите, които той провокира.
В тях всеки представя себе си по най-подходящия начин.
За нашето блогбегейско общество няма тайни.
Определено, бих могла да кажа вече, на кой- колко му е акълецът.
Благодаря Ви,joysii!
Постингът ми наистина е направен с много любов към тракологията,но мисля че е още рано да се разбере на кой колко му е акъла,защото аз не съм приключил с тракологията и в момента дори подготвям един сензационен постинг за траките-гети.
Не очаквах такова предателство от Вас,госпожо dolsineq!Приятели Ви препоръчаха като най-отявлената траколожка в blog.bg,а Вие се подигравате с труда ми!
Добре,аз може и да не съм прав,но напишете Вие един правилен постинг откъде е произлязъл полюлея,та всички да се научим!
...........................
Аз ползвам кандило, господин saportok и това чудо "полюлея" ми е съвсем непознато... ;)
В този случай,браво на Вас за кандилото,госпожо dolsineq.
Но пазете се от кандиди,пазете се от кандиди госпожо.
Знаете ли,цивилизацията не е винаги толкова лоша.Един от даровете й е хигиената.
.......................
Профилактично всеки месец по 10 дена задължително вземайте лимон и хл. сода, така ще се предпазите от всякакви паразити и инфекции.
За нас,незахвърлилите тракийските си паспорти,които вместо религиозно кандило използваме тракийски полЮлей,проблемът е нищожен,госпожо dolsineq!
Ние сме в една доста по - хигиенична обстановка от килийните подземни православни кандиларници,миришещи на мухъл и влага.
За Вас се бях притеснил,но явно Вие не се притеснявате,което е добре.
............................
Господинчо, все още съм с българско гражданство и за твоя изненада нямам намерение да го заменям с чуждо, та излишно ме иронизираш, а относно килийните ни прозорчета, верно е, че са малки, но съвсем достатъчни, за да се проветрява и да няма мухъл... ;)
09.12.2012 13:46
И за коментарите, които той провокира.
В тях всеки представя себе си по най-подходящия начин.
За нашето блогбегейско общество няма тайни.
Определено, бих могла да кажа вече, на кой- колко му е акълецът.
Благодаря Ви,joysii!
Постингът ми наистина е направен с много любов към тракологията,но мисля че е още рано да се разбере на кой колко му е акъла,защото аз не съм приключил с тракологията и в момента дори подготвям един сензационен постинг за траките-гети.
Дълбоко съм разколебан в доверието !??
- Доколко той осмисля гениалността в думите на Апостола Български - дякона Васил Кунчев ?
"Времето е в нас и ние сме във времето, то нас обръща и ние него обръщаме."
- За какво по-голямо да се молим господине ?? - за това, да застанете като мъж с достойнство ли ?! - или да ви чета вулгарните, по характера си двусмислици ??!
- Иронията, кога се употребява без чувство ... мярка и почтеност ... се обръща в грях - и то най-тежък ?! - християните го наричат и "смъртен" - Защото възгордяването (особено при "пролетарската" ЕРЗАЦ интелЕгенция -чети българска) доведе не само до интелектуалната немощ в социалните ни науки но и до затриване на историята ни като народ !!
- Имате ли нещо да ми кажете, като конкретика или ще продължите да се държите, както вече казах - Но вие НЕ го РАЗБРАХТЕ ?!! - Таланта е от Бог ! - А дяволът, маймуната на Господ, само Му завижда и подражава !”
- Това е !
от Гет историк-компаритивист ... не истерик-шовинист :((
:)
...................
О, късмет,късмет,брате!
Ние всички сме с теб!
Подкрепяме те и знаем,че ти ще ни поведеш към истината и светлината.
Дано покрай теб открием някъде своето изгубено самочувствие.
Дано успееш да ни нахъсаш и вдъхновиш, да ни помогнеш да разберем,че и ние нещо можем.
Траките, славните горди траки, ако не бяха на тоя свят - живи се бЕхме отишли.
Не те познавам, но зная,чувствам,че ти си велик учен-умен,интелигентен, с добро сърце,информиран,специалист във всички области,истински водач.
Прегръдки...целувки с език...милувки...и....аре,че се поувлякох....
Скъпа госпожице joysi,
Моля с такива постинги преминете на лични.Не е учтиво така пред хората.
Аз много се радвам,че още от първият си постинг имам такива пламенни фенки,като Вас!
Дано заслужа вниманието Ви и по-нататък!
..............
То пък едни хораааааа....:):):):)
:)
..........................
dolsineq написа: "в този блог има много звезди, но тя не е звезда, а най–обикновена жена...;)"