Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2013 17:56 - Дали верно не прекалявам с тракоманията?
Автор: saportok Категория: История   
Прочетен: 47382 Коментари: 160 Гласове:
55

Последна промяна: 03.01.2013 19:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Честита Нова Година на всички тракийци и жители на Тракия! Желая ви много здраве,щастие и Бог да е с Вас!

Напоследък чух от разни измамни и самозвани учени,че „много съм се улял” пишейки „глупостите си”.

Като истински учен поемам хвърлената ръкавица и съм готов тук да докажа теорията си.Дали наистина траките са оцелели до днес,или както разправят разни продажни академици,траките са умрели и са идвали разни конни народи от степта и са пиели кисело кобилешко мляко.

Първо,трябва да установим какво са това траките и как да ги познаем.

Овидии свидетелства,че тракийският цар Мидас си поръчал специална шапка,за да скрива магарешките си уши.Това е прословутата тракийска шапка с гуглата.Историята се потвърждава и в изкуството:лаконическа ваза показва пияният Силен,когото хората на Мидас прибират.Хората на Мидас носят тракийски шапки.Георгиев,Фол,Детев и редица други учени безспорно доказаха,че тази шапка е тракийска.Археологията го потвърди с намирането на шлемове със същата форма,които днес се наричат от истинските учени тракийски.И в крайна сметка имаме и вази с тракийци с тази шапка.Така че това е сигурен признак за това кой е тракиец и кой не е.Сега ако проследим развитието на тези изображения,ние с вас веднага ще разберем какво се случва с траките.

Първият образ на трак,който ни е известен,е Парис:

 image

Виждате красив български младеж.На гръцки Парис нищо не означава,обаче гърците не могат да казват Б а казват П.Значи Парис е Барис,което е Борис.Борис е старо българско име,което са носили царете ни.Произлиза от корена бор,борба, боря се-на санскрит парути.Парис както знаем е бил отличен борец и баща му го е разпознал в двубой.Коренът бар има също така паралели в авестийски,санскрит,китайски и маори.

Друг известен тракиец,за който ни е малко известно,че е тракиец,защото продажници са го укрили от нас,това е Одисей:

 image

Виждате Одисей с тракийска шапка,който току що е изклал другите тракийци докато спят.Това е хитра тракийска тактика за да се избегнат наранявания.

Грък ли е Одисей?Гърците веднага ще кажат да,обаче името му на гръцки хич нищо не значи.На български обаче всяка беззъба баба ще ви каже,че Одисей означава„Оди сей!”,или веднага отивай да сееш!

Какво сее Одисей?Псевдо-Аполодор ни докладва,че за да избегне троянската война, Одисей впрегнал магаре и вол,и садил сол.Очевидно другарите му,които го разконспирирали, са му се присмели и са му прикачили прякора Одисей.Тази етимология е безспорна.Одисей е българин.
И другарите му очевидно на български са говорили,но Омир е скрил това.

 Друг известен тракиец е Архимед:

 image

Виждате го с тракийската шапка,в ръка с тракийски пергел чертае по тракийски архитектурен план.

Името му е с малко по–сложна етимология, но то пак нищо не значи на гръцки.Обаче на български значи.Ар-хим-мед.Ар е мерна единица,ар,ар,ару-на хетски.Хим е съкращение от химия.Мед е цветен метал,много важен в древността.Архимед е физик,химик и физикохимик.Очевидно е добивал много мед по химически път, откъдето му е и името.

Френската революция също е известна с тракийските си шапки:

 image

При това там цял един народ,а и кралете носят тракийски шапки.Целият народ са силно тракизирани.И как да е другояче,след като нашите учени криха от нас,че северна Франция е носела името Галия Белгика,т.е.българска Галия! Столицата им е била Вента Белгарум,т.е.Видин Български!А даже името на главният революционер на Франция–Робеспиер,има значение на български–„Робе,спри!”-защо,защото той се е борил за спиране на робството!

Ето я и френската Свобода, която също е очевидно тракийка:

 image

Няма какво да обяснявам името й,свобода си е свобода и на български.

В наши дни един от университетите е възприел тракийската шапка като основно облекло на докторантите:

 image

Това е университета в Съсекс.Няма да обяснявам какво значи на тракийски и български името „със секс”,мисля че всеки сам може да се досети,а и илюстрацията го намеква!Важното е да знаем,че това висше академично заведение е възприело шапката само за най–даровитите си ученици. Виждате дори,че дамата носи зейра-тракийската дреха.Този университет произвежда стотици траки годишно.Добре е също така да знаем,че английската земя помни легендата за Фир Болг,народ,дошъл от Тракия и явно оттам пази споменът за тракийската шапка.

Това не е всичко.Ето един известен филмов режисьор в Америка,който носи тракийска шапка:

 image

Това е Джонатан Уинтърс.Името му е замаскирано българско име.Първото му име,Джонатан, е съкращение от Джон Атанасов–името на първият българин,открил компютъра в Америка!Уинтърс на американски означава„Зима”. Т.е. това е Джон Атанасов Зимния.

И не е само той тракиец,има и още-както ме подсетиха снежанките при скорошното ми посещение в Дисниленд:

 image

Както виждате,смърфовете,джуджетата на дядо Коледа,самият той,а понякога и Снежанка са си чисти тракийци и ви гледат от телевизионният екран.Дядо Коледа също носи зейра.
Но българските траки къде са?Или траките са се пръснали по света заедно с шапките си?
О,не.Траките са тук.У нас.Фирмата,която строи магистрала Тракия се казва Траке:
image

А всички знаете,че траке била нимфа,веща в билките и баянията.Виждате съвременният образ на тракийските колесници.На тях са облегнати кочияшите им.Те са завършили Тракийският университет в Стара Загора,специалност автотехника и управление на тежка техника.Сега са се нагърбили със задачата да продължат Долината на Царете от Ямбол до Бургас.
И не са само те,ето и светата троица на тракийските велможи.Виждате ги ясно,с тракийски шапки.Десенът на шапките е променен,но смисълът е същият:

image

Седят тримата траки в тракийски шапки и зейри пред дромоса на тракийската гробница,малко под нивото на крепидата.
Едва ли е необходимо да Ви обяснявам тракийската етимология на имена като Плевнелиев-Плевен-плевня.

Нашите предци днес са навсякъде и пазят културната си връзка с нас в ономастиката и облеклото.Можете да ги видите във Франция,Англия и Щатите,държавите, които контролират света,и даже на телевизионният екран.У нас дори са монополисти.

Който има очи, ще ги види!

 

Ето така се доказва истинска историческа теза-с много цитати познания сравнения и нагледен материал.
А защо нашите псевдоучени ни лъжат, че траките са изчезнали,след като те са наводнили цялата съвременна земя и имат непрекъсната история от античността до днес?

Нека ако някой може да докаже обратното,да заповяда,за да бъдем напълно обективни.Ако ли не,да замълчи вовеки!

Бойте се лъжци,защото истината ще излезе наяве!

Бог вижда!

ПП. Моля,за да разберем дали съм прекалил,гласувайте за статията.Въпросът ще се реши с референдум,ако гласовете ми са положителни,значи не съм се улял,ако са отрицателни:значи съм се улял и траките не са носели шапки...






Гласувай:
62


Вълнообразно


1. saportok - ТЪРСИ СЕ БЛОГ ТРАКОЛОГ ЗА СПЕШНА ПОРЪЧКА
03.01.2013 18:00
Като видях президента с тракийска шапка и тракийската гробница,и се присетих нещо извънредно важно:

-Търси се професионален Интернет траколог за конкурс.Необходимо е спешно да се намери и публикува доказателство,че първият жител на щата Колорадо е тракиец и Скалистите Планини са в Тракия.

-Може да се използва сюжетната линия Индианец-Индия-Тракиец,или друга,по избор.

-Научните изследвания моля публикувайте на страниците на блог.бг.
Голямата награда е виртуална и морална-победителят ще получи виртуални целувки по бузките от мен и ще бъде признат за ултрапатриот!
цитирай
2. apostapostoloff - Спартакус, ти не си тракоман, а
03.01.2013 18:02
трафолог!
цитирай
3. heruvimyt - Ето я моята муза! Написах й стих, ...
03.01.2013 18:09
Ето я моята муза!
Написах й стих, който е толкова велик, че дори самия камосутров му е направил анализ.
Бъди здрава прз новата година и ни радвай както досега!
цитирай
4. heruvimyt - А сега да те осведомя. Както се ви...
03.01.2013 18:11
А сега да те осведомя. Както се вижда, аз съм херувим и живея в Рая.
Всички херувими са траки! Правихме си специален ДНК тест и го установихме със сигурност.
Ще опиша подробно някога, че първите траки, които след това завладяват вселената, са херувимите.
цитирай
5. blackpredator - Права си
03.01.2013 18:22
Ето, тризначките от Биг Брадър.
Горгоните, дето гърците са откраднали от епоса ни/прочети Спароток/.
Или Сиринга? Дудук, надуван от блоговия СпароПан...

Уф, паникьосан съм от постинга ти...
цитирай
6. blackpredator - Ееее,
03.01.2013 18:25
Полигор си е направо Джулиано777 джема!
Цяла плеяда мирмидонци...
цитирай
7. vmir - Пропускаш безброй емблематични имена.
03.01.2013 18:42
Един от най-недопустимите ти пропуски е Нострадамус, името на който всяка уважаваща себе си българска баба ще преведе незабавно от френски като "Настрада му се", както очевидно майка му го е викала за вечеря от игра на улицата с другите деца.
цитирай
8. alexalexalex - да се включа, ако може
03.01.2013 18:45
предлагам на мястото на оная кака, дето Вежди я гуди на ларгото на София, да опънем един паметник на Вожда с потник, а под него, на почетна стража и с вечен огън да седи племето :)


това си е направо тракийски почин и няма как да не извади на света...

... абе, майката си ТРАКА... такава простотия, при това агресивна, помня само когато колхозниците наобикаляха председателя Чу :)
цитирай
9. heruvimyt - Кой е Полигор?
03.01.2013 18:54
blackpredator написа:
Полигор си е направо Джулиано777 джема!
Цяла плеяда мирмидонци...


Кои са мирмидонците?
Между другото доказах, че коренното население на Колорадо също са били траки.
Племето дакота всъщност е ДАКИ ОТA - преплували Атлантика даки от днешна Тимишоара.
цитирай
10. saportok - трафолог! Точно така. Аз съм т...
03.01.2013 18:56
apostapostoloff написа:
трафолог!

Точно така.Аз съм трафолог на своя пост,скъпи ми господин apostapostoloff!
Честита Новата Година!Здраве,щастие и успех,с Вас не си честитихме!
цитирай
11. dinkov - Динков
03.01.2013 18:56
Абе, че комично пишеш, така е. Разсмя ме, ама пак и как не те домързя, да го напишеш. Май наистина имаш много свободно време. Е в крайна сметка няма лошо, като не те мързи защо пък не. ЧНГ
Ицко
цитирай
12. heruvimyt - предлагам на мястото на оная кака, ...
03.01.2013 18:56
[quote=alexalexalex]предлагам на мястото на оная кака, дето Вежди я гуди на ларгото на София, да опънем един паметник на Вожда с потник, а под него, на почетна стража и с вечен огън да седи племето :)
Изключително поетично сравнение.
За колхозниците от едно ТКЗС. Остана само кмбайнерката от колхоза мадам Грицацеува.
Колхозът и ТКЗСто впрочем също са открити от траките.

цитирай
13. rustam - Ако ми позволи авторът,
03.01.2013 19:05
съвсем малко встрани от темата на статията, но вътре по Голямата тема:
виждаме на първата илюстрация с Парис(Борис) вляво(това е една дума како тано!) от него приседнала дама с.....японско ветрило!!!!
Ми хайде шапката е ясна, но ветрилото, не ни ли отвежда като аргумент към тракийския произход на японците?
цитирай
14. saportok - Ето я моята муза! Написах й стих, ...
03.01.2013 19:11
heruvimyt написа:
Ето я моята муза!
Написах й стих, който е толкова велик, че дори самия камосутров му е направил анализ.
Бъди здрава прз новата година и ни радвай както досега!

Боже.
Къде е протекъл този творчески процес.На Анализа имам предвид.В стихотворението не видях такъв коментар!
цитирай
15. анонимен - До сега не бях сигурен. Сега вече съм
03.01.2013 19:19
До сега не бях сигурен. Сега вече съм
цитирай
16. kamosutrov - Събрахте ли се, а?
03.01.2013 19:25
Ох, златните ми вие. :-)))))))))) Колко сте сладки. ПРеди време противоамбъри, сега противоспаратоковци. И в двата случая, все едни и същи. И най-вече полигори. :-))))))))))))))))))))))))) Алекс, ако Спаратока си отиде от тук, кой ще е следващата ти мишена? А на бас, че няма да е Полигор. Май ще трябва да се върнеш на поетите. Що е време, напред е. Ще гледам. Алекс, беееее... Таковата... Сещаш се за един бас... :-)))))))))))))
цитирай
17. saportok - А сега да те осведомя. Както се ви...
03.01.2013 19:27
heruvimyt написа:
А сега да те осведомя. Както се вижда, аз съм херувим и живея в Рая.
Всички херувими са траки! Правихме си специален ДНК тест и го установихме със сигурност.
Ще опиша подробно някога, че първите траки, които след това завладяват вселената, са херувимите.

Но можете ли да публикувате точните резултати и генния маркер?
Много искам да разбера на колко процента съм чист тракиец?
цитирай
18. lidis - Истински позитивен и с фин хумур постинг!
03.01.2013 19:34
Много се смях ! Благодаря, ти!
цитирай
19. saportok - Уважавайте езика си! Мийте си ...
03.01.2013 19:39
Уважавайте езика си!
Мийте си зъбите!
И пишете на глаголица!
цитирай
20. alexalexalex - Сава
03.01.2013 19:44
да не си прегръщал Венци, а? само класови борби ти се привиждат :)

аз битки не водя, миротворец съм, като Джордж Клуни.

дразни ме само ОЧЕИЗВАДНАТА простотия и вечната дружба със СССР :)

п.с. Прати адрес на лични да ти пратя уискито или идвай до офиса да се самообслужиш. ама ха - само мрънкаш, ндам ::)
цитирай
21. theeconomist - Да внеса и аз своя
03.01.2013 19:57
научен принос!!!

Сърбето също са истински траки.

На старо велико сръбски " натрак"- значи назад.Което ни препраща към исконното сръбско желание да се върнат назад към истинските си тракийски корени!!!
цитирай
22. saportok - Ето, тризначките от Биг Брадър. ...
03.01.2013 20:12
blackpredator написа:
Ето, тризначките от Биг Брадър.
Горгоните, дето гърците са откраднали от епоса ни/прочети Спароток/.
Или Сиринга? Дудук, надуван от блоговия СпароПан...

Уф, паникьосан съм от постинга ти...

Доказах 3000 години тракийска непрекъснатост,господин blackpredator!
Нататък,Вие му мислете!
цитирай
23. etyna - И това ако
03.01.2013 20:16
не е обогатяване на историята !!!:)))
цитирай
24. kamosutrov - Ти пък, сега и с 1951-я да се прегръщам. То не бяха потници, то не са прегръщания.
03.01.2013 20:31
alexalexalex написа:
да не си прегръщал Венци, а? само класови борби ти се привиждат :)

аз битки не водя, миротворец съм, като Джордж Клуни.

дразни ме само ОЧЕИЗВАДНАТА простотия и вечната дружба със СССР :)

п.с. Прати адрес на лични да ти пратя уискито или идвай до офиса да се самообслужиш. ама ха - само мрънкаш, ндам ::)

А това с вечната дружба ще ме умори. От смях. Ама чакай бе! Ти си загубил, ти ще се погрижиш да бъда облекчен от към натоварености. Ми звънни ми. Знаеш ми тел. Ми ще мрънкам. Уискито отдавна трябваше да е минало през черния ми дроб. Мен ме затриха покрай тая война.
цитирай
25. alexalexalex - Хуйлонг
03.01.2013 20:32
не е псувня това, а китайско село, дето са паднали извънземни и са се омешали с китайците - преди малко го даваха по Хистърито.

е нЕма начин тия да не са траки, извънземните де, защото :
1. Първата част на името на селото... - да не го превеждам, ясно е.
2. Обаче с това "лонг" става ясно, че хем е дълъг, хем английския е диалект на тракийския.

Сега по Филм + дават Заразно зло и се чудя тия многобройни зомбита дали са траки или не са, а?
цитирай
26. sapartok - да!
03.01.2013 20:47
kushel написа:
До сега не бях сигурен. Сега вече съм

и аз ! той става ! втвърди се !
цитирай
27. saportok - Полигор си е направо Джулиано777 ...
03.01.2013 21:03
blackpredator написа:
Полигор си е направо Джулиано777 джема!
Цяла плеяда мирмидонци...

Здравейте,господин blackpredator.
Тракиецът Одисей в никакъв случай не е мирмидонец,макар че се е сражавал рамо до рамо с тях.
Той е от тракийския остров Итака,който произлиза от тракийската дума"атака".
цитирай
28. saadi - 20. alexalexalex - Сава да не си прегръщал Венци, а?
03.01.2013 21:09
24. gaet - А на баба ми фърчилото
16. kamosutrov - Колко сте сладки.
5. blackpredator - Дудук, надуван от блоговия СпароПан...
27. sapartok - да!той става ! втвърди се !
25. kamosutrov - Ама чакай бе!

Е , аз не мога да ви разбера вас . Вие историци ли сте или .....?
цитирай
29. dolsineq - – d3bep, до кога ще се правите на к...
03.01.2013 21:24
– d3bep, до кога ще се правите на клоунът в блога? Можете да си деактивирате блогът, но не можете да избягате от стилът си на писане!...
цитирай
30. natalia77 - Честита и щастлива нова 2013 година!
03.01.2013 21:25
С крепко здраве , много усмивки и ведро настроение все така да ни поднасяш хубави новини от българската история !
поздрави !
Наталия
цитирай
31. sapartok - съвсем малко встрани от темата на ...
03.01.2013 21:28
rustam написа:
съвсем малко встрани от темата на статията, но вътре по Голямата тема:
виждаме на първата илюстрация с Парис(Борис) вляво(това е една дума како тано!) от него приседнала дама с.....японско ветрило!!!!
Ми хайде шапката е ясна, но ветрилото, не ни ли отвежда като аргумент към тракийския произход на японците?


Мама, ... тя винаги ме пита какво искам и ми дава пари да си го купя ! Наистина !
Пък вчера, пак ми даде пари и аз си купих ... чикибойка ! Наистина ви казвам ! Много е удобна, не ми омалява китката !!!
цитирай
32. saportok - Един от най-недопустимите ти пр...
03.01.2013 21:34
vmir написа:
Един от най-недопустимите ти пропуски е Нострадамус, името на който всяка уважаваща себе си българска баба ще преведе незабавно от френски като "Настрада му се", както очевидно майка му го е викала за вечеря от игра на улицата с другите деца.

Вие сте невероятно прав,скъпи господин vmir
Пропуските са милиони,но системата ми направи забележка че не искала повече снимки.И за това останахме така,на голо.Иначе сме пропуснали още тракиецът Митра,тракийските партски царе,тракийците урартийци,тракийците фризийци,тракиецът Питагор(името значи на тракийски,"питам гората",защото се смята,че говорел с животните):
http://www.herenow4u.net/fileadmin/v3media/pics/Rare_Articles/pythagoras_02.jpg

-И още много и много!
Много Ви се извинявам за пропуските!
цитирай
33. sapartok - ?
03.01.2013 21:40
laik написа:
И докога ще продължава тази простотия?


Докато има малки баламурничета да ръкопляскат и големи гъзолизачи да възхваляват злобарите слабоумници, като напъващата се.
цитирай
34. saportok - предлагам на мястото на оная кака, ...
03.01.2013 21:46
alexalexalex написа:
предлагам на мястото на оная кака, дето Вежди я гуди на ларгото на София, да опънем един паметник на Вожда с потник, а под него, на почетна стража и с вечен огън да седи племето :)


това си е направо тракийски почин и няма как да не извади на света...

... абе, майката си ТРАКА... такава простотия, при това агресивна, помня само когато колхозниците наобикаляха председателя Чу :)

Всъщност те сами си изпъват паметник,скъпи ми господин alexalexalex!
цитирай
35. joysii - Ето, тризначките от Биг Брадър. ...
03.01.2013 21:49
blackpredator написа:
Ето, тризначките от Биг Брадър.
Горгоните, дето гърците са откраднали от епоса ни/прочети Спароток/.
Или Сиринга? Дудук, надуван от блоговия СпароПан...

Уф, паникьосан съм от постинга ти...

.................
БП, сладурче...хахахахаха...паникьосан съм от постинга ти....готин!!!!
Запо е истински бонбон-пише вкусотии, упс - т.е. красоти, дето хич не се нравят на тукашните перковци-историци.
Да е жива и здрава и да продължава да прави тъпия сайт забавен и умен.

цитирай
36. joysii - Един от най-недопустимите ти пр...
03.01.2013 21:51
vmir написа:
Един от най-недопустимите ти пропуски е Нострадамус, името на който всяка уважаваща себе си българска баба ще преведе незабавно от френски като "Настрада му се", както очевидно майка му го е викала за вечеря от игра на улицата с другите деца.

..............
Мхммммм-точно така.
Вмири, така се радвам,че се оказа интелигентен мъж.
цитирай
37. joysii - 8. alexalexalex -
03.01.2013 21:54
Трипълалекс, ти да си забелязвал ,че блоговата простотия понякога е мега,необятна....просто страхотия?
При Запо се сбира отбрано общество. Възнамерявам да стана редовен член на клуба.
Радвам се да те видя тук.
цитирай
38. joysii - 25. kamosutrov
03.01.2013 22:02
Иииих, как само се мазниш на Трипълалекс,Индийски сексссссс!
Явно е.
И всички знаем защо го правиш.
Защото Алекс е умен и не ти стиска да му плямпаш редовните си простотии.:):):)
Поздрави.
Прозрачен си като измит с Циф прозорец.:)
Забравяш да бъдеш гадничък и дори си леко симпатичен.
цитирай
39. saportok - Полигор си е направо Джулиано777 ...
03.01.2013 22:04
heruvimyt написа:
blackpredator написа:
Полигор си е направо Джулиано777 джема!
Цяла плеяда мирмидонци...


Кои са мирмидонците?
Между другото доказах, че коренното население на Колорадо също са били траки.
Племето дакота всъщност е ДАКИ ОТA - преплували Атлантика даки от днешна Тимишоара.

Именно,скъпи ми господин heruvimyt!
А апачите са най-обикновени апаши.Докато Винету е кръстен на виното.
цитирай
40. saportok - Абе, че комично пишеш, така е. Ра...
03.01.2013 22:06
dinkov написа:
Абе, че комично пишеш, така е. Разсмя ме, ама пак и как не те домързя, да го напишеш. Май наистина имаш много свободно време. Е в крайна сметка няма лошо, като не те мързи защо пък не. ЧНГ
Ицко

Честита нова година и на Вас,господин dinkov!
Мързи ме,защо пък да не ме мързи.Обаче науката иска жертви!
цитирай
41. joysii - 16. kamosutrov
03.01.2013 22:08
Събрахме се,да.
Както обичам да казвам- отбрано общество-в което липсват шантави фантазьори,бездарни драскачи, инфантилни поетески и кич.
Упс-пропуснах -липсват и некакви си лигави тъпи журналистки.
Ако се постараеш, Индийски секс, /както предполагам,че можеш/, да не изглеждаш непременно като глупак, си добре дошъл.
.............
Запи,сори,омитам се.
Тази вечер просто бях на кеф.
Чао-чао.
Дано не съм прекалила.
цитирай
42. saportok - съвсем малко встрани от темата на ...
03.01.2013 22:15
rustam написа:
съвсем малко встрани от темата на статията, но вътре по Голямата тема:
виждаме на първата илюстрация с Парис(Борис) вляво(това е една дума како тано!) от него приседнала дама с.....японско ветрило!!!!
Ми хайде шапката е ясна, но ветрилото, не ни ли отвежда като аргумент към тракийския произход на японците?

Имате прекрасно зрение,скъпи ми господин rustam.Точно така си е.Ветрилото също може да ни насочи и към вятъра да е тракийски,още повече че знаем,че северният вятър идва в Гърция от Тракия.
цитирай
43. saadi - 37. joysii - БП, сладурче...хахахахаха...паникьосаН съм от постинга ти....готин!!!!
03.01.2013 22:17
???
цитирай
44. saportok - До сега не бях сигурен. Сега вече ...
03.01.2013 22:28
kushel написа:
До сега не бях сигурен. Сега вече съм

И аз също,скъпи ми господин kushel!
Сега само се пита:В какво сме сигурни ние с вас?
цитирай
45. joysii - 45. saadi - 37. joysii - БП, сладурче...хахахахаха...паникьосаН съм от постинга ти....готин!!!!
03.01.2013 22:29
saadi написа:
???

===============
"..паникьосан съм от постинга ти..." трябваше да е в кавички. Хареса ми израза. Прозвуча ми сладурско. Това исках да кажа.
..............
Никога не бих говорила за себе си в мъжки род. Още е съм врътнала резбата. Падам си по мъже и съм жена.:):):):)
цитирай
46. saportok - Ох, златните ми вие. :-)))))))))) ...
03.01.2013 22:30
kamosutrov написа:
Ох, златните ми вие. :-)))))))))) Колко сте сладки. ПРеди време противоамбъри, сега противоспаратоковци. И в двата случая, все едни и същи. И най-вече полигори. :-))))))))))))))))))))))))) Алекс, ако Спаратока си отиде от тук, кой ще е следващата ти мишена? А на бас, че няма да е Полигор. Май ще трябва да се върнеш на поетите. Що е време, напред е. Ще гледам. Алекс, беееее... Таковата... Сещаш се за един бас... :-)))))))))))))

Събрахме се,господин kamosutrov.
Но още никой не е наредил масата.
цитирай
47. saportok - Много се смях ! Благодаря, ти! ...
03.01.2013 22:42
lidis написа:
Много се смях ! Благодаря, ти!

Радвам се.госпожо lidis.Важно е забавлението.
цитирай
48. saportok - научен принос!!! Сърбето също ...
03.01.2013 22:51
theeconomist написа:
научен принос!!!

Сърбето също са истински траки.

На старо велико сръбски " натрак"- значи назад.Което ни препраща към исконното сръбско желание да се върнат назад към истинските си тракийски корени!!!

Великолепно,господин theeconomist!
Веднага,с Ваше разрешение,го добавям към следващия си постинг.
цитирай
49. sapartok - и още нещо !
03.01.2013 23:06
saportok написа:
Уважавайте езика си!
Мийте си зъбите!
И пишете на глаголица!

Свиквайте с миризмата!
Подмивайте се редовно!
Все някога някой може да се прежали!
цитирай
50. kamosutrov - Лоша работа. Отбрано общество, пък стиснато.
03.01.2013 23:50
saportok написа:
kamosutrov написа:
Ох, златните ми вие. :-)))))))))) Колко сте сладки. ПРеди време противоамбъри, сега противоспаратоковци. И в двата случая, все едни и същи. И най-вече полигори. :-))))))))))))))))))))))))) Алекс, ако Спаратока си отиде от тук, кой ще е следващата ти мишена? А на бас, че няма да е Полигор. Май ще трябва да се върнеш на поетите. Що е време, напред е. Ще гледам. Алекс, беееее... Таковата... Сещаш се за един бас... :-)))))))))))))

Събрахме се,господин kamosutrov.
Но още никой не е наредил масата.

цитирай
51. saportok - И това ако не е обогатяване на ист...
04.01.2013 00:17
etyna написа:
И това ако не е обогатяване на историята !!!:)))

Със сигурност е,скъпа ми госпожо etyna.Историята плаче за такива богатства.
цитирай
52. saportok - А на баба ми фърчилото Можете ли да го ...
04.01.2013 00:19
gaet написа:
А на баба ми фърчилото Можете ли да го анализирате?

Но да,скъпи ми господин gaet.Трябва да представите снимки,касова бележка и документ за произход и веднага ще проверим дали не е тракийско!
цитирай
53. saportok - Хуйлонг не е псувня това, а кита...
04.01.2013 00:22
alexalexalex написа:
Хуйлонг не е псувня това, а китайско село, дето са паднали извънземни и са се омешали с китайците - преди малко го даваха по Хистърито.

е нЕма начин тия да не са траки, извънземните де, защото :
1. Първата част на името на селото... - да не го превеждам, ясно е.
2. Обаче с това "лонг" става ясно, че хем е дълъг, хем английския е диалект на тракийския.

Сега по Филм + дават Заразно зло и се чудя тия многобройни зомбита дали са траки или не са, а?

Мълча богоговейно пред подобно откритие,скъпи ми господин alexalexalex.
Вие твърдите,че траките са извънземни,да?Това е пробив.
Иначе за заразно зло мога да кажа със сигурност че става дума за тракийци.На английски това е resident evil.Произлиза от "резедавата Ева"на тракийски.Всички знаем,че зомбитата са зеленикави на цвят,т.е. напипали сте отлично съвпадение!
цитирай
54. saportok - До сега не бях сигурен. Сега вече ...
04.01.2013 00:23
sapartok написа:
kushel написа:
До сега не бях сигурен. Сега вече съм

и аз ! той става ! втвърди се !

Кой става,скъпи ми господин sapartok,или както се окaзва bulgarinut57.Моля,бъдете по-описателен.
цитирай
55. saportok - И докога ще продължава тази прос...
04.01.2013 00:24
laik написа:
И докога ще продължава тази простотия?
Къде видяхте простотия,господин laik?Тук сме само интелигенти от сой.
цитирай
56. saportok - 24. gaet - А на баба ми фърчилото ...
04.01.2013 00:25
saadi написа:
24. gaet - А на баба ми фърчилото
16. kamosutrov - Колко сте сладки.
5. blackpredator - Дудук, надуван от блоговия СпароПан...
27. sapartok - да!той става ! втвърди се !
25. kamosutrov - Ама чакай бе!

Е , аз не мога да ви разбера вас . Вие историци ли сте или .....?

Но разбира се,че са историци,скъпи ми господин saadi.Това е работният им жаргон.
цитирай
57. saportok - – d3bep, до кога ще се правите на к...
04.01.2013 00:27
dolsineq написа:
– d3bep, до кога ще се правите на клоунът в блога? Можете да си деактивирате блогът, но не можете да избягате от стилът си на писане!...

На мен ли говорите,скъпа ми госпожо dolsineq?Или се намесвам без причина.Моля,бъдете по-ясна,че напоследък повечко ми дойдоха гатанките и трудно разгадавам вече всичко.
цитирай
58. saportok - С крепко здраве, много усмивки и ...
04.01.2013 00:28
natalia77 написа:
С крепко здраве , много усмивки и ведро настроение все така да ни поднасяш хубави новини от българската история !
поздрави !
Наталия

Благодаря Ви,Наталия!Дано да дава Господ всичко да се нареди точно,както го казахте!
цитирай
59. saportok - съвсем малко встрани от темата на ...
04.01.2013 00:30
sapartok написа:
rustam написа:
съвсем малко встрани от темата на статията, но вътре по Голямата тема:
виждаме на първата илюстрация с Парис(Борис) вляво(това е една дума како тано!) от него приседнала дама с.....японско ветрило!!!!
Ми хайде шапката е ясна, но ветрилото, не ни ли отвежда като аргумент към тракийския произход на японците?


Мама, ... тя винаги ме пита какво искам и ми дава пари да си го купя ! Наистина !
Пък вчера, пак ми даде пари и аз си купих ... чикибойка ! Наистина ви казвам ! Много е удобна, не ми омалява китката !!!

Хвала Ви,че споделихте с нас за чудесната си нова придобивка,именити ми полусъименнико sapartok!
цитирай
60. saportok - Ето, тризначките от Биг Брадър. ...
04.01.2013 00:31
joysii написа:
blackpredator написа:
Ето, тризначките от Биг Брадър.
Горгоните, дето гърците са откраднали от епоса ни/прочети Спароток/.
Или Сиринга? Дудук, надуван от блоговия СпароПан...

Уф, паникьосан съм от постинга ти...

.................
БП, сладурче...хахахахаха...паникьосан съм от постинга ти....готин!!!!
Запо е истински бонбон-пише вкусотии, упс - т.е. красоти, дето хич не се нравят на тукашните перковци-историци.
Да е жива и здрава и да продължава да прави тъпия сайт забавен и умен.


Живот и здраве,скъпа ми госпожо joysii,сагата продължава.
цитирай
61. gladius - Уважаеми Сапорток, при всичкото ми уважение,
04.01.2013 01:49
ще Ви опонирам - няма такъв елински поет Омир. Има тракийски поет Миро. Омир нищо не означава на гръцки. Това го знаят дори английските костенурки, които са чували за "О, вир и ливада".
цитирай
62. zzz65 - Ние имаме богата история и няма н...
04.01.2013 07:29
Ние имаме богата история и няма нужда да крадем чужда Вярно между траките и гърците има влияния .Самите гърци го признават с Орфей.Не бъркайте влиянията между културите и не мислете ,че всичко което Ви прилича на тракийска култура е тракийска.
цитирай
63. vmir - 38. joysii,
04.01.2013 07:38
joysii написа:
vmir написа:
Един от най-недопустимите ти пропуски е Нострадамус, името на който всяка уважаваща себе си българска баба ще преведе незабавно от френски като "Настрада му се", както очевидно майка му го е викала за вечеря от игра на улицата с другите деца.

..............
Мхммммм-точно така.
Вмири, така се радвам,че се оказа интелигентен мъж.


Не мога да мълча повече. Миналата или по-миналата година, зверски е прекратен трансфер на китайски футболист у нас заради името му - Цун Кай Хуй (с извинение). Очевидно е трябвало да бъде скрит българският му произход. Подобни безобразия не трябва да се допускат повече. Освен това, имам прабаба Елена с баща и дядо Димитър (от тракийското Деметрий) и съответно Никола (Нике от Самотраки), чисти тракийски българи от беломорието, които свидетелстват, че гърците са си присвоили техните имена и култура.
цитирай
64. dolsineq - – d3bep, до кога ще се правите на к...
04.01.2013 08:22
saportok написа:
dolsineq написа:
– d3bep, до кога ще се правите на клоунът в блога? Можете да си деактивирате блогът, но не можете да избягате от стилът си на писане!...

На мен ли говорите,скъпа ми госпожо dolsineq?Или се намесвам без причина.Моля,бъдете по-ясна,че напоследък повечко ми дойдоха гатанките и трудно разгадавам вече всичко.

........................
Престанете да разигравате театрото, слаб играч сте!
цитирай
65. vmir - 69. kansandilh,
04.01.2013 09:03
kansandilh написа:
Току що се шмугна и осъзналият се монголоид vmir. Блееше като заблудена тракийска овца, но истеричката Леостене го острига и сега е слагащо се интелектуално монголско агънце под псевдоним- Цун Кай Гъз.




А, бе тъпчо,
моите деди са тракийски българи и няма как да станат нито монголци, нито китайци, нито руснаци, нито гърци. Колкото и да ти се иска, това е положението. Тракийски българи са - набий си го в кухата тиква и не го забравяй друг път.
цитирай
66. kamosutrov - Ще се възползвам от факта, че тук е фраш от Полигори и подобни
04.01.2013 09:06
Ще ви замоля, да не ми пълните Личните с тъпи провокации. Приемам го за лична обида и подценяване. Нямам навика да изваждам лични съобщения, ама хайде стига вече! Ще помоля това, което е домакин на този блог да проанализира семантичното значение на термина "досада", като прибави и определението "глупава".
Полиферхундалния Лешоджойс е време да разбере, че сагата Хлорис-Елиа е толкова плитко скроена провокация, че ми спря часовника но компютъра от възмущение.
цитирай
67. theeconomist - Гледам
04.01.2013 09:06
че и тройният алех и вмирчо, яко плагиатстват от моите фундаментални трудове за траките!!!

Първият за "майката на трака", а вторият за "Нике от Самотраки"! :-)))))

Ей така се става ....хабилитиран фелдшер на наУките!

Поне пишете "...край на цитата.." плагиати! Или ме сочете в библиографската си справка. Ако знаете какво е това!
цитирай
68. kamasutra - sapartok да припомня на ува...
04.01.2013 09:11
sapartok

да припомня на уважаемите читатели, че имам постинг за тоя сладур;)
http://kamasutra.blog.bg/history/2012/12/28/kak-kamosutrov-stana-sapartok-i-okonchatelno-zakopa-gorkiia-.1035939
цитирай
69. vmir - 72. theeconomist,
04.01.2013 09:14
theeconomist написа:
че и тройният алех и вмирчо, яко плагиатстват от моите фундаментални трудове за траките!!!

Първият за "майката на трака", а вторият за "Нике от Самотраки"! :-)))))

Ей така се става ....хабилитиран фелдшер на наУките!

Поне пишете "...край на цитата.." плагиати! Или ме сочете в библиографската си справка. Ако знаете какво е това!


Пак ми се правиш на акула, а си обикновена цаца. В постинга ти никъде не пише "Нике от Самотраки", че аз съм те ограмотил не значи, че ти трябва да прекаляваш с нахалството. Къш.
цитирай
70. theeconomist - Самопризнанието е царица на доказателствата!!
04.01.2013 09:45
vmir написа:
theeconomist написа:
че и тройният алех и вмирчо, яко плагиатстват от моите фундаментални трудове за траките!!!

Първият за "майката на трака", а вторият за "Нике от Самотраки"! :-)))))

Ей така се става ....хабилитиран фелдшер на наУките!

Поне пишете "...край на цитата.." плагиати! Или ме сочете в библиографската си справка. Ако знаете какво е това!


Пак ми се правиш на акула, а си обикновена цаца. В постинга ти никъде не пише "Нике от Самотраки", че аз съм те ограмотил не значи, че ти трябва да прекаляваш с нахалството. Къш.


Призна си, че си го чел и си правил копи - пейст в празният си хард диск! Ма не смееш да се логнеш, а влизаш анонимно, като накендзан!!
Ех, колхозна простотио, пак се издъни!
цитирай
71. saportok - Събрахме се, да. Както обичам да ...
04.01.2013 09:56
joysii написа:
Събрахме се,да.
Както обичам да казвам- отбрано общество-в което липсват шантави фантазьори,бездарни драскачи, инфантилни поетески и кич.
Упс-пропуснах -липсват и некакви си лигави тъпи журналистки.
Ако се постараеш, Индийски секс, /както предполагам,че можеш/, да не изглеждаш непременно като глупак, си добре дошъл.
.............
Запи,сори,омитам се.
Тази вечер просто бях на кеф.
Чао-чао.
Дано не съм прекалила.

Не сте в никакъв случай.Радвам се,че се отбихте!
цитирай
72. saportok - Историкът пита: -Кажи ми, шуте, ...
04.01.2013 09:58
kansandilh написа:
Историкът пита:
-Кажи ми, шуте, кога измисляш вицовете си.
-През нощта, когато ти спиш, аз чета.
-И какво четеш?
-Ами това, което ти пишеш през деня.

Браво на Вас,скъпи ми господин sparotok.
Но разкажете го този виц,който сте измислили,скъпи ми господине,разкажете го!
цитирай
73. saportok - ще Ви опонирам - няма такъв елински ...
04.01.2013 10:00
gladius написа:
ще Ви опонирам - няма такъв елински поет Омир. Има тракийски поет Миро. Омир нищо не означава на гръцки. Това го знаят дори английските костенурки, които са чували за "О, вир и ливада".

Хм,това е точно така,скъпи ми господин gladius!Даже е и по-зле,елини изобщо няма,а траки,а гърците са горилки.Всичко е доказано.Получил се е лапсус ингве в бързината,простете.
цитирай
74. vmir - 75. kansandilh,
04.01.2013 10:01
kansandilh написа:


Какви са дедите ти не зная, но се вижда каква си лижеща кратуна, умнико. Бързо забрави какви ги блееше до вчера, тъпчо.


Нищо не съм забравил, и мога отново да го повторя, но няма да ти харесат уточненията, които се налагат от опитите да се лигавиш с паметта на дедите ми, тапир смотан.
цитирай
75. saportok - джойс - джой - лой - лоена топка - д...
04.01.2013 10:01
анонимен написа:
джойс - джой - лой - лоена топка - дебело прасе
джойс=дебела разплута лелка
на тракийски

Да пребъдат безименните тракийски воини,които защитават тракийската чест!
цитирай
76. saportok - Ние имаме богата история и няма н...
04.01.2013 10:03
zzz65 написа:
Ние имаме богата история и няма нужда да крадем чужда Вярно между траките и гърците има влияния .Самите гърци го признават с Орфей.Не бъркайте влиянията между културите и не мислете ,че всичко което Ви прилича на тракиска култура е тракийска.

Обективният подход,господин zzz65,изисква познаване на всички култури,които засягаш.Необективният изисква знаене на кирилица и превод на всичко каквото ти попадне през нея и създаване на привидна масовка.
цитирай
77. saportok - Един от най-недопустимите ти пр...
04.01.2013 10:05
vmir написа:
joysii написа:
vmir написа:
Един от най-недопустимите ти пропуски е Нострадамус, името на който всяка уважаваща себе си българска баба ще преведе незабавно от френски като "Настрада му се", както очевидно майка му го е викала за вечеря от игра на улицата с другите деца.

..............
Мхммммм-точно така.
Вмири, така се радвам,че се оказа интелигентен мъж.


Не мога да мълча повече. Миналата или по-миналата година, зверски е прекратен трансфер на китайски футболист у нас заради името му - Цун Кай Хуй (с извинение). Очевидно е трябвало да бъде скрит българският му произход. Подобни безобразия не трябва да се допускат повече. Освен това, имам прабаба Елена с баща и дядо Димитър (от тракийското Деметрий) и съответно Никола (Нике от Самотраки), чисти тракийски българи от беломорието, които свидетелстват, че гърците са си присвоили техните имена и култура.

Аз разработвам дълбоко проучване на далекоизточната ономастика със специалното съдействие на господин darktales,скъпи ми господин vmir!Ще останете изненадан!
цитирай
78. saportok - – d3bep, до кога ще се правите на к...
04.01.2013 10:07
dolsineq написа:
saportok написа:
dolsineq написа:
– d3bep, до кога ще се правите на клоунът в блога? Можете да си деактивирате блогът, но не можете да избягате от стилът си на писане!...

На мен ли говорите,скъпа ми госпожо dolsineq?Или се намесвам без причина.Моля,бъдете по-ясна,че напоследък повечко ми дойдоха гатанките и трудно разгадавам вече всичко.

........................
Престанете да разигравате театрото, слаб играч сте!

Щом с такава категоричност го заявихте,скъпа ми госпожо dolsineq,не ми оставяте избор.
Обявявам 15та самоличност,"разкрита"от топ анализаторите в блог.бг.
Мога ли да се осмеля да пророкувам,дали ще има още"разкрития"до края,или смятате,че не ставам и за врачка?
цитирай
79. vmir - 76. theeconomist,
04.01.2013 10:08
theeconomist написа:

Призна си, че си го чел и си правил копи - пейст в празният си хард диск! Ма не смееш да се логнеш, а влизаш анонимно, като накендзан!!
Ех, колхозна простотио, пак се издъни!


Не виждам тук по-прост от оня, който е очаквал да му се отчитат, че са влезли в блога му.
цитирай
80. saportok - -Добро утро сестра Лижеш Лижеш ...
04.01.2013 10:09
kansandilh написа:
-Добро утро сестра Лижеш Лижеш
-Добро утро доктор Здравко Здравков.
-Добре Лижеш. Как мина дежурството? Всичките монголоиди ли са в юртата?
-Да, доктор Здравков. Току що се шмугна и осъзналият се монголоид vmir. Блееше като заблудена тракийска овца, но истеричката Леостене го острига и сега е слагащо се интелектуално монголско агънце под псевдоним- Цун Кай Гъз.
-Имаш предвид тракийската историчка Леостене?..., Лижеш Лижеш.
-А да, лапсус, доктор Здравко Здравков, нямах предвид болестта й.
-Добре Лижеш. Сега какво чакаме.
-Ами чакаме доктор darktales и доктор e l l e, и визитацията започва…


Браво,скъпи ми господин sparotok,браво!Мисля,че това е страхотен постинг за блога на sparotok.Опитайте.Ще си възвърнете всички"изгубени"гласоподаватели.
цитирай
81. saportok - Току що се шмугна и осъзналият се ...
04.01.2013 10:11
vmir написа:
kansandilh написа:
Току що се шмугна и осъзналият се монголоид vmir. Блееше като заблудена тракийска овца, но истеричката Леостене го острига и сега е слагащо се интелектуално монголско агънце под псевдоним- Цун Кай Гъз.


Насериозно взимате несериозни неща,скъпи ми господин vmir.


А, бе тъпчо,
моите деди са тракийски българи и няма как да станат нито монголци, нито китайци, нито руснаци, нито гърци. Колкото и да ти се иска, това е положението. Тракийски българи са - набий си го в кухата тиква и не го забравяй друг път.

цитирай
82. saportok - Ще ви замоля, да не ми пълните Лич...
04.01.2013 10:12
kamosutrov написа:
Ще ви замоля, да не ми пълните Личните с тъпи провокации. Приемам го за лична обида и подценяване. Нямам навика да изваждам лични съобщения, ама хайде стига вече! Ще помоля това, което е домакин на този блог да проанализира семантичното значение на термина "досада", като прибави и определението "глупава".
Полиферхундалния Лешоджойс е време да разбере, че сагата Хлорис-Елиа е толкова плитко скроена провокация, че ми спря часовника но компютъра от възмущение.

Изобщо не успях да се ориентирам в постинга Ви.Не ме е срам да си призная,направо се загубих.Моля,помогнете.За какво си говорим?
цитирай
83. saportok - sapartok да припомня на ува...
04.01.2013 10:14
kamasutra написа:
sapartok

да припомня на уважаемите читатели, че имам постинг за тоя сладур;)
http://kamasutra.blog.bg/history/2012/12/28/kak-kamosutrov-stana-sapartok-i-okonchatelno-zakopa-gorkiia-.1035939

Отдолу на предният постинг лицето с ник bulgarinyt57 ме накара 5 пъти да се закълна в майка си,че не съм докладвала аз никовете sapartok,sapartyk и още 2-3 подобни.Защото той бил пострадал заради"моя доклад".
цитирай
84. saportok - Току що се шмугна и осъзналият се ...
04.01.2013 10:15
kansandilh написа:
vmir написа:
kansandilh написа:
Току що се шмугна и осъзналият се монголоид vmir. Блееше като заблудена тракийска овца, но истеричката Леостене го острига и сега е слагащо се интелектуално монголско агънце под псевдоним- Цун Кай Гъз.




А, бе тъпчо,
моите деди са тракийски българи и няма как да станат нито монголци, нито китайци, нито руснаци, нито гърци. Колкото и да ти се иска, това е положението. Тракийски българи са - набий си го в кухата тиква и не го забравяй друг път.



Какви са дедите ти не зная, но се вижда каква си лижеща кратуна, умнико. Бързо забрави какви ги блееше до вчера, тъпчо.

Колебая се дали да трия или да оставя за демонстрация,скъпи ми господин sparotok.
цитирай
85. saportok - че и тройният алех и вмирчо, яко п...
04.01.2013 10:17
theeconomist написа:
vmir написа:
theeconomist написа:
че и тройният алех и вмирчо, яко плагиатстват от моите фундаментални трудове за траките!!!

Първият за "майката на трака", а вторият за "Нике от Самотраки"! :-)))))

Ей така се става ....хабилитиран фелдшер на наУките!

Поне пишете "...край на цитата.." плагиати! Или ме сочете в библиографската си справка. Ако знаете какво е това!


Пак ми се правиш на акула, а си обикновена цаца. В постинга ти никъде не пише "Нике от Самотраки", че аз съм те ограмотил не значи, че ти трябва да прекаляваш с нахалството. Къш.


Призна си, че си го чел и си правил копи - пейст в празният си хард диск! Ма не смееш да се логнеш, а влизаш анонимно, като накендзан!!
Ех, колхозна простотио, пак се издъни!

Приятели,държите се като блогтраколози.Във Вашия спор няма да се намесвам,но е по-разумно да не го провеждате.
цитирай
86. sriv - И който пуска всеки ден мега идиотски постинги,
04.01.2013 10:21
vmir написа:
theeconomist написа:

Призна си, че си го чел и си правил копи - пейст в празният си хард диск! Ма не смееш да се логнеш, а влизаш анонимно, като накендзан!!
Ех, колхозна простотио, пак се издъни!


Не виждам тук по-прост от оня, който е очаквал да му се отчитат, че са влезли в блога му.


свръхпростотии, само за да може да се блещи на корицата. Наистина единственото умно в бозите на тоя са коментарите на саади, иначе са най-тъпото нещо в блога, очаквам да почне да качва по 3 прокиснали бози на ден, хахах
цитирай
87. sapotrok - ...
04.01.2013 10:37
vmir написа:
theeconomist написа:

Призна си, че си го чел и си правил копи - пейст в празният си хард диск! Ма не смееш да се логнеш, а влизаш анонимно, като накендзан!!
Ех, колхозна простотио, пак се издъни!


Не виждам тук по-прост от оня, който е очаквал да му се отчитат, че са влезли в блога му.


Наистина vmir, vmir, vmir е тъпото парче !!!
цитирай
88. saportok - Призна си, че си го чел и си правил ...
04.01.2013 11:15
sriv написа:
vmir написа:
theeconomist написа:

Призна си, че си го чел и си правил копи - пейст в празният си хард диск! Ма не смееш да се логнеш, а влизаш анонимно, като накендзан!!
Ех, колхозна простотио, пак се издъни!


Не виждам тук по-прост от оня, който е очаквал да му се отчитат, че са влезли в блога му.


свръхпростотии, само за да може да се блещи на корицата. Наистина единственото умно в бозите на тоя са коментарите на саади, иначе са най-тъпото нещо в блога, очаквам да почне да качва по 3 прокиснали бози на ден, хахах

Моля Ви...
цитирай
89. saportok - Призна си, че си го чел и си правил ...
04.01.2013 11:16
sapotrok написа:
vmir написа:
theeconomist написа:

Призна си, че си го чел и си правил копи - пейст в празният си хард диск! Ма не смееш да се логнеш, а влизаш анонимно, като накендзан!!
Ех, колхозна простотио, пак се издъни!


Не виждам тук по-прост от оня, който е очаквал да му се отчитат, че са влезли в блога му.


Наистина vmir, vmir, vmir е тъпото парче !!!

Към Вас се чудя дали да не предприема действията на тартора Ви.Обикновена модерация.
цитирай
90. saportok - A каква смятате че е по произход т...
04.01.2013 11:17
lycian написа:
A каква смятате че е по произход тракийската шапка тогава?

Нямам готовност да отговоря на този въпрос,но е доста разпространен аксесоар и със сигурност е условно наречена тракийска.
цитирай
91. dolsineq - – d3bep, до кога ще се правите на к...
04.01.2013 11:19
saportok написа:
dolsineq написа:
saportok написа:
dolsineq написа:
– d3bep, до кога ще се правите на клоунът в блога? Можете да си деактивирате блогът, но не можете да избягате от стилът си на писане!...

На мен ли говорите,скъпа ми госпожо dolsineq?Или се намесвам без причина.Моля,бъдете по-ясна,че напоследък повечко ми дойдоха гатанките и трудно разгадавам вече всичко.

........................
Престанете да разигравате театрото, слаб играч сте!

Щом с такава категоричност го заявихте,скъпа ми госпожо dolsineq,не ми оставяте избор.
Обявявам 15та самоличност,"разкрита"от топ анализаторите в блог.бг.
Мога ли да се осмеля да пророкувам,дали ще има още"разкрития"до края,или смятате,че не ставам и за врачка?

......................
– Поставих Ви въпрос и чакам да ми отговорите в блога.
цитирай
92. saportok - Ха-ха-ха! Сууупер постинг брат...
04.01.2013 11:34
анонимен написа:
Ха-ха-ха! Сууупер постинг братчед!:)


Кой сте Вие?
цитирай
93. saportok - – d3bep, до кога ще се правите на к...
04.01.2013 11:41
dolsineq написа:
saportok написа:
dolsineq написа:
saportok написа:
dolsineq написа:
– d3bep, до кога ще се правите на клоунът в блога? Можете да си деактивирате блогът, но не можете да избягате от стилът си на писане!...

На мен ли говорите,скъпа ми госпожо dolsineq?Или се намесвам без причина.Моля,бъдете по-ясна,че напоследък повечко ми дойдоха гатанките и трудно разгадавам вече всичко.

........................
Престанете да разигравате театрото, слаб играч сте!

Щом с такава категоричност го заявихте,скъпа ми госпожо dolsineq,не ми оставяте избор.
Обявявам 15та самоличност,"разкрита"от топ анализаторите в блог.бг.
Мога ли да се осмеля да пророкувам,дали ще има още"разкрития"до края,или смятате,че не ставам и за врачка?

......................
– Поставих Ви въпрос и чакам да ми отговорите в блога.

Не виждам въпрос,скъпа ми госпожо dolsineq.Виждам намеци.Въпреки това отговорих.Два пъти.Ако имате още въпроси,задавайте.
Ако въпросът Ви е бил"докога"-то отговорът е,или докато Вие се промените,или докато аз реша.Не преча на никого.Аз не питам"докога".
И ще се радвам да получа пълен списък на враговете Ви,които се оказаха значителна двуцифрена сума.Засега сте декларирали 15 неприсъстващи лица.Не си личеше да сте толкова зле известни,ако четем блога на тартора Ви.Трудно смогнах да ги записвам.
Засега ще почакам да видим господин kamosutrov ще успее ли още да ми помогне,а Вие продължавайте по план!
Бъдете здрава!
цитирай
94. tikoev - За шапките не знам, но получих едно ...
04.01.2013 11:42
За шапките не знам, но получих едно гневно телефонно обаждане от Уайоминг...на много стар тракийски диалект, което беше горе-долу следното: "Абе как така сме изчезнали ние тракийците?!? В нашият език съществува фразата "шошон със шошоните", което означава "брат до брата". Живи сме шошоните...и команчите (куманите) и арапахо (астите) и още и още тракийци! Никъде не сме изчезвали, вечни сме!"
цитирай
95. saportok - Какви са дедите ти не зная, но се ...
04.01.2013 11:43
kansandilh написа:
vmir написа:
kansandilh написа:


Какви са дедите ти не зная, но се вижда каква си лижеща кратуна, умнико. Бързо забрави какви ги блееше до вчера, тъпчо.


Нищо не съм забравил, и мога отново да го повторя, но няма да ти харесат уточненията, които се налагат от опитите да се лигавиш с паметта на дедите ми, тапир смотан.


Охо! Ти …май се изнерви… Остави дедите си на мира и давай с уточненията, тапир смотан, фурнаджийска лопата. Влизай в юртата!

Господин sparotok.Моля Ви,спазвайте културния тон,който настойчиво препоръчвате в блога си.
цитирай
96. saportok - Не заявявате никакъв интерес към ...
04.01.2013 11:47
Не заявявате никакъв интерес към обявения в първи коментар конкурс.Защо е така,дами и господа?Не сте ли патриоти?
цитирай
97. anonymousbulgaricus - Мдаа, само два коментара - първият в ...
04.01.2013 12:09
Мдаа, само два коментара - първият в контекста на цялата Ви сатира, тъй като това е очевидно най-удачната форма, за да се лиши от лустрото цялата тази псевдонаучна сектантска пропаганда и нека феновете й не се сърдят - заслужили са си я - вкл. и със собственото си агресивно и безпардонно поведение спрямо всички с различно мнение, войнстващата си ксенофобия и расизъм и демонстрирана елементарна липса на възпитания!

Та, както знаете след най-устойчивия белег за произход и приемственост е фолклорът. Той не лъже, нали занете, или не знаете, ако не занете ето вече да знаете, той не лъже, консервативен е и има цял институт по Етнография при БАН, който подобно на института по Тракология е призван да ни лъже, манипулира и заблуждава относно неоспоримостта на чистия и блестящ тракедонски произход - не ми вярвате, ами ето - с цитати и позовавания и анализ, както се прави по научно му! Ето текста на една безспорно тракийска песен:
Изгреяла е месечинка (2)
аляна галяна портокаляна, блага душка медена, шекеряна (2)
Чи огряла в градинчица (2)
аляна галяна портокаляна, блага душка медена, шекеряна (2)
В градинчица, Иринчица (2)
аляна галяна, портокаляна, блага душка медена, шекеряна (2)
Да си бере пъстри китка (2)
аляна галяна, портокаляна, блага душка медена, шекеряна (2)
Хем си бере, хем нарича
Вземе ли те първо либе,
дваж да цъфнеш, триж да грейнеш,
аляна галяна, портокаляна, блага душка медена, шекеряна (2)
Вземе ли те чуждо либе,
да повехнеш, да посърнеш,
аляна галяна, портокаляна, блага душка медена, шекеряна (2)
Тракиска ли е, тракийска - а тракийският език е символен и образен - това знаете ли го? В него е закодирано много тайно знание, което е достъпно само за тези, способни да го открият и тези, които са посветени - не случайно и тайните общества са тракийско изобретение на тракиеца Орфей! Това знаехте ли го? Няма как защото цели институти на БАН и световната конспирация го крият! Виждате ли кода в песента и знанието в скрито в нея - така са ни промили мозъците в баняджийските учебници и чуждата пропаганда, че вече не виждаме очевадното, а то е край нас, около нас и крещи и чака да бъде показано. Не вярвате ли - ето!

"Изгряла е месечинка" - още в първата строфа е указана връзката на траките с Луната и че причината да изгрее са точно те! Каква е била тази месечинка и за кого е изгряла - "аляна, галяна, портокаляна, блага душка медена, шекеряна" - не случайно се повтаря два пъти и след всяка отделна строфа - толкова е ясно и показателно, ама понеже сме забравили тракийския и сме го изпълнили с паразитни чуждици не можете да разберете - не можете:
аляна - червена - за червенокосите и червенодалести тракийци, които измамниците по цял свят ни карат да говорим, че били келти, келто-скити, гали, ирландци и какво ли още не, само и само, за да скрият истинския им произход и прародина!
галяна - калена, черна, тъмна - това е за южните траки от погрешно наричаната днес Африка, която си е Южна Тракия както и да го погледнем:
портокаляна - оранжева, руса, огнена - ами ето ви ги скандинавци, германи, готи, шведи какви са те, ако не едни северни траки, освен това е ясна и връзката между южните и северните траки - търгували са с посредничество на нашите местни траки и за всички е ясно какво е портокал, ами откъде е лъвът в гербовете на повечето северни народи?
блага душка - чия душа е блага, широка, миролюбива, освен на благите, широки и миролюбиви траки - славяните, които гадните учени се опитват да разграничат от траките, че даже и да ги противопоставят един на друг - мошеници!
медена - е, това е лесно, досетихте ли се ети ви ги и американските траки от племето на даките (дакота), ирокезите (илирите) и т.н. да не се разпростирам, ето ви го и влиянието при жълтите, та чак медени понякога японци....
шекеряна - кои са най-шекерените траки, ако не тези в мала и средна азия, които днес погрешно се наричат тюрки. Само в едно изречение - вижте колко информация, колко укривани дълго от нас факти и истини.
Чи огряла в градинчица - "Чи" - ясно е казано, ха сега пуснете в уикито да прочетете какво е "Чи" и как огрява и какво всъшност се крие в китайската култура, цивилизация и виталност, ако не чИсто тракийско влияние, те ако не са яли толкова ориз там, мислите ли че днес щяха да се различават от другите траки, но битът си казва думата и така се раждат жълтите траки!
градинчица Иринчица - ето и на кого е искала да огрее, ама не я е огряло - на иринчица - или с други думи казано и преведено искала мирно му да цивилизова малките, глупави и за нещастие крадливи гърци - ето я ясно и от първо лице казана цивилизаторската роля на траките върху елините и тяхната крадливост - не е нужно да го четете тук таме указано в техните дълги и безсмислени и лъжовни писания! Фолклорът не лъже! Тракийският най-малко! И вместо да има берекет от пъстри китки, какво се случило окрали я и я преиначили и ей на и днес се кичат с нея!
Ето и как се е появила и проявявала сексуалността сред тракийските жени - вземе ли те правилното либе ... няма табута в секса, ама ето гърците се закичили с "гръцката любов", французите си приписали "френската" без да признаят тракийския и корен..........и еестествено трябва да е правилния мъж - трак бил той северен, южен или местен, кекавите гърчуля и кривокраките монголоиди с малки пишонки и други подобни какво могат да направят, еми какво нищо! ТО си е казано в последната строфа - хем повехваш, хем п осърваш - питайте тия тракийки дето са опитвали с такива и да не ги питате то си им личи - посърнали и повехнали са отвсякъде и добре, че тия си имат пари и петрол и злато, че да могат да хванат ръка, иначе хептен са за ожалване!

Ето, видяхте ли и това е само една песен, а колко песни има тракийски и обичаи и обреди, за които ни лъжат и крият истината от нас!

Това е, що се отнася до Колорадо - то е от ясно по ясно - траките Кольо и Радо са били на гости братовчедите си дакоти и сиукси и като отишли на лов за американски бици при тия скали утрепали бизона с най-големи рога. Така в тяхна памет първо били кръстено КолоРадо, а английските траки, завиждащи на Коло и Радо и искащи да се еманципират от тях са ги прекръстили в чест на рогата и биците на Скалисти планини. Без да се усетят че Роки има обяснение само и единствено на тракийски сиреч български и си значи рогатите скали - вижте снимката и после пак да си говорим!

цитирай
98. letopisec - ох, пак се смях повече от позволеното
04.01.2013 12:19
Сега, по същество...Забравили сте да уточните, че силена/сатир също е българче, идва от яснозвучната дума "силен"...Освен това за цар Мидас имаме цялостно изследване от една дама, откъдето сте преписал и за магарешките уши на Мидас, които нямат нищо общо с шапката...Четете, Спароток, четете...И аз да Ви го кажа, защото все Вие ми натяквате: Четете, г-н Милчев, четете...И така, за Гордий защо няма и дума...и откъде идва името му, аааааааааа.......повторете Херодот, че фригите са бриги и са дошли от Македония, разбъркайте в каца, че македонците са траки и пийте от отварата по 1 лъжичка на седмица, белким всички станем 7 милиона траки...единия милион дошляци българи отдавна емигрираха...та те са си били и ще си останат орда...дето щъка наляво и надясно...ние, траките сме си тук от време "оно" и тук ще си стоим..Аларипи..
цитирай
99. anonymousbulgaricus - Сега, сериозно и доста по-кратко! ...
04.01.2013 12:46
Сега, сериозно и доста по-кратко! От първото попадане в блог.бг на групата на тракедонците моето мнение по този въпрос е повече от ясно във всичките му аспекти! Единственото смислено и полезно в съществуването й, беше че си я бяха курдисали в "Политика", а и честно, всъшност, защото очевидно за всеки е, че целите им не са научни! Честно и почтено е и сатирата да бъде там! И без това разделът "История" е достатъчно изпразнен от съдържание и пълен с халтура и псевдоавтори, които по своята методология и начин на боравене с исторически материал, а някои вероятно и поцели не се отличават с този тракедонски институт! Но поне чат пат, влизайки в раздела се виждаше нещо, което си заслужава да бъде прочетено. Сега всичко е подчинено на избликналата след удачната Ви сатира антитракедонска вълна и опитите кой от кой да се прави на по-оргинален върху вече направена пъртина!

Та това е искрената ми молба, с което повече няма да Ви занимавам със себе си - отидете си там, където е мястото на тази битка, ако ли е възможно! Естествено, като приключите с това активно мероприятие и се заемете със същата задача по отношение на летописеца да кажем (искрено се надявам в името на справедливостта и равновесието това да се случи), ще трябва пак да се върнете тук, но него и да го помоля да се премести в "Политика", "Литература" или "Забавление" за където са и неговите творби - няма да ме послша - очевидно е!

Поздрави и успех в начинанието!
цитирай
100. sriv - Прекрасно сси го написал!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
04.01.2013 12:58
106. anonymousbulgaricus - Мдаа, само два коментара - първият в ...
12:09
Мдаа, само два коментара - първият в контекста на цялата Ви сатира, тъй като това е очевидно най-удачната форма, за да се лиши от лустрото цялата тази псевдонаучна сектантска пропаганда и нека феновете й не се сърдят - заслужили са си я - вкл. и със собственото си агресивно и безпардонно поведение спрямо всички с различно мнение, войнстващата си ксенофобия и расизъм и демонстрирана елементарна липса на възпитания!
цитирай
101. kamosutrov - Я да се отметна и аз
04.01.2013 12:59
Значи, не прекаляваш с тракоманията. Прекалаваш с липсата на елегантно чувство за хумор. Въпрос на ниво, какво да те правя. Моето лично и частно мнение е, че този стил се износи и е време да бъде заменен с нещо друго.
Така да се каже, различавам два основни стила на писане:
Стил Полигор - Аз съм един ... /попълва се съгласно поредния епизод на Нешънъл джиографик/, от кайман до черна дупка;
Стил Троен Алекс- за каквото и да се говори, опира се до Вечни Амбъри и проф. Аристотел Непомнякойси
Стил ВенциВалери - Същото, като при троен Алекс в началото, но накрая все се опира до бурна соц. апологетика и колко подтиснати и онеправдани сме били, като АПБФК по време на соца.
Молба! Напиши нещо в стихотворна форма. Гледам че куп Полигори са тук, нека ти помогнат, че да го римоанализирам. Ама да не вземете да сътворите някоя Одисея, че ще ми дойде в повече.
цитирай
102. kostadin - Абе защо цялата тая простотия не я ...
04.01.2013 12:59
Абе защо цялата тая простотия не я преведете на всички езици!
цитирай
103. theeconomist - Поезия!!!!!
04.01.2013 13:41
Щом се правите на траки,
дупета да са ви яки!
Аз кат пийна три ракийки,
бих обърнал три тракийки.

Знае се,че сам Спартак,
по рождение е трак!
А поета Полигор,
по рождение е ....ор!
цитирай
104. vmir - 100. kansandilh,
04.01.2013 13:56
kansandilh написа:


Охо! Ти …май се изнерви… Остави дедите си на мира и давай с уточненията, тапир смотан, фурнаджийска лопата. Влизай в юртата!


Благодаря за поканата, но в юртата ти няма да вляза, както отказах да вляза и в славянската ти колиба. Абе, нали уж всичко беше за траките бе, ква стана тя сега изведнъж - ту влизай в сламената колиба, ту влизай в юртата.
Деба продажниците ви смотани. За лопатки ше ми хортува шушумигата му ниедна.
цитирай
105. alexalexalex - Сава
04.01.2013 14:15
Дето се вика - Но пасаран, Венсеремус и даже Уго Чавес - този последния е виден трак, ясно е от кръвната му група :)

Как става така, че се изтъркват нещата, дето не ти отърват, м?
И при Амбърите беше така и сега с Вожда с потника.
А не искаш да схванеш, че простотията, съчетана с вечна дружба трябва да се преследва :) С ирония, защото простотията от сериозни доводи не разбира.
Довечера, ако не ме домързи ще пусна постинг по темата.

И за Аристотел Тетов не си прав - виден деец на македонизма е - това е същото като идеологията на твоето племе, ама е малко по-смешно :)

и не, аз няма да престана да се подигравам на напъните на автохонните идиотии - това е все едно да оставя твоя приятел Венци да обяснява колко добре е било при социализЪма и да не му кажа нищо :)

по-скоро са смешни твоите напъни да защитаваш незащитимото - и Амбърите, и Вожда.
цитирай
106. sriv - Катаната дава добра идея - да използваме стихове
04.01.2013 14:21
я да пробвам.

Има в сайта тъп икономист,
тъй досаден като черен глист.
Пуска на конвейерр той бози,
за да сваля простите кози.
Траките са първи на земята,
те са чак на дявола в рогата,
а пък техен най-безсмъртен бог
е лицето вечно Спароток.
Кой не знае бога Спароток,
той е най-вълшебния поток,
с който на земята слиза мир
над Чикаго, Пиза и Сибир.

Наш велик учител Спароток
много ми прилича на паток)))

икой няма да ми краде стихотворението!!!!!
цитирай
107. liliyanaandreeva - Шопите са траки, които са носели ...
04.01.2013 14:23
Шопите са траки, които са носели шапки(шопки) и затова ги наричат шопи! Въобще траки значи хора с шапки или шапкари, т.е. ТРИъгълни(конусообразни) КИ (шапКИ)!
Трики, трики, мон амур!
цитирай
108. liliyanaandreeva - Като зная какво е станало с абори...
04.01.2013 14:26
Като зная какво е станало с аборигените в Австралия и индианците в Америка, си мисля, че едва ли има живи траки! Но от друга страна виждам, че все още има негри, та си мисля, че може и да има оцелели траки! Вие какво мислите?
цитирай
109. sriv - Макар и само една, Амбърката е пак тук, пак напомпана и пак всеки ден.
04.01.2013 14:28
alexalexalex написа:
Дето се вика - Но пасаран, Венсеремус и даже Уго Чавес - този последния е виден трак, ясно е от кръвната му група :)

Как става така, че се изтъркват нещата, дето не ти отърват, м?
И при Амбърите беше така и сега с Вожда с потника.
А не искаш да схванеш, че простотията, съчетана с вечна дружба трябва да се преследва :) С ирония, защото простотията от сериозни доводи не разбира.
Довечера, ако не ме домързи ще пусна постинг по темата.

И за Аристотел Тетов не си прав - виден деец на македонизма е - това е същото като идеологията на твоето племе, ама е малко по-смешно :)

и не, аз няма да престана да се подигравам на напъните на автохонните идиотии - това е все едно да оставя твоя приятел Венци да обяснява колко добре е било при социализЪма и да не му кажа нищо :)

по-скоро са смешни твоите напъни да защитаваш незащитимото - и Амбърите, и Вожда.



Нали ще е прекрасно и тая Амлърка да иде при другите и да не се дзвери непрекъснато с пУезиите си, които са по -ужасни и от футуграфиите й.


Мадам Грицацуева е по досадна от всякога.
цитирай
110. blackpredator - Напротив Катана,
04.01.2013 14:36
Май твоето чувство за хумор страда от болеста на Алцхаймер.
Виж, Полигор е паразит. Глист, многоникова тения, съхнеща всеки блог, където коментира...

Аз съм близо четири години в блога и почти не помня подобна сатира.
Аргументирана, интелигентна, с познаване на материята. С великолепно чувство за хумор.
Браво на Запъртъка!
Определено не е вещицата с нейните сезони. Постингите й са тъпи, нищо че пише без шпация след препинателните знаци.
Която и да е вещицата, то метлата и е Джъмбо...
Още един път,

Поздрави Вещице!
Artificem commendat opus!
цитирай
111. kamosutrov - ОФИЦЯЛНО ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ПЛОВДИВЧАНИТЕ В БЛОГА
04.01.2013 14:41
Издирете, намерете и изритайте Полигор от града си! Знаете ли кое е в топ 3 на най-страшните ми нощни кошмари? Не? Не знаете! Да се усамотя с някоя хубава мома тракийка от Филибето в някое от прелестните ви кръчмета и тоя да цъфне и да започне да рецитира свои стихове. Еле, пък ако е и "по кабела протече електричество..." тогава скачам от леглото облян в студена пот.
Не го връщайте в Хисар, отиде им курортния туризъм. Пратете го в Елада, по към центъра. Така или иначе го играе жена, та, като се покаже там, елините ще започнат да харесват своите си моми. Не го пращайте в Близкия и Среден изток, че той пък ще поиска да му покажат рая си, а те пък ще юрнат насам да отмъщават. Да не стане някой вековен джихад, че я втасахме.
Той, Полигор правлно има акаунт Кашмар, ама от скромност не е казал, че е поетичен кошмар.
цитирай
112. kamosutrov - Троен Алекс, дрън, дрън.
04.01.2013 14:49
alexalexalex написа:
Дето се вика - Но пасаран, Венсеремус и даже Уго Чавес - този последния е виден трак, ясно е от кръвната му група :)

Как става така, че се изтъркват нещата, дето не ти отърват, м?
И при Амбърите беше така и сега с Вожда с потника.
А не искаш да схванеш, че простотията, съчетана с вечна дружба трябва да се преследва :) С ирония, защото простотията от сериозни доводи не разбира.
Довечера, ако не ме домързи ще пусна постинг по темата.

И за Аристотел Тетов не си прав - виден деец на македонизма е - това е същото като идеологията на твоето племе, ама е малко по-смешно :)

и не, аз няма да престана да се подигравам на напъните на автохонните идиотии - това е все едно да оставя твоя приятел Венци да обяснява колко добре е било при социализЪма и да не му кажа нищо :)

по-скоро са смешни твоите напъни да защитаваш незащитимото - и Амбърите, и Вожда.

Ами, преследвай си. Твоя работа. Няма да ти казвам как да гониш популярност, я.
В момента няма Амбъри, има антиспаратоковисти. Актуално е, демек. А да видя, като ми омръзне темата при тебе и сал един Полигор в 145 разновидности остане да си хортувате, що ще чиниш. Вече ти посочих закономерността. Опре ли се до хора, на които и Полигор завижда, става твой пръв и най-основен фен. Така беше с Амбърите, така е и сега. Да не кажеш, че нямам логическо мислене и си изсмуквам аргументи от пръстите? :-)))))))) Хвала, Алекс!
Пак да питам Троен Алекс, чувал ли е за термина "културна дифузия" или не? Ако не, да взема, че да ви обясня с прости примерчета. Ама примерчета взети от истински книги на истински учени.
цитирай
113. theeconomist - Е, заразни са, заразна са графоманията и и плагиатството!
04.01.2013 14:58
А как си в епиграмите, нищожество? С езоповско звучене!

"sriv, vmir, все тапир!"

Оди се шибай!
цитирай
114. liliyanaandreeva - Ало, економиста, стяга те шапката - ...
04.01.2013 15:12
Ало, економиста,
стяга те шапката -
айде вече - писта
и затвори си папката!
цитирай
115. sriv - беше невъзможно катаната да не с...
04.01.2013 15:16
беше невъзможно катаната да не спомене и Полигор, иначе щеше наистина да свърши света(

Но е добре да прочете внимателно ето това

Аз съм близо четири години в блога и почти не помня подобна сатира.
Аргументирана, интелигентна, с познаване на материята. С великолепно чувство за хумор.
Браво на Запъртъка!
Определено не е вещицата с нейните сезони. Постингите й са тъпи, нищо че пише без шпация след препинателните знаци.
Която и да е вещицата

и него посочвам като абсолютно правилно.


Може ли да сравни някой интелекта, изтънчения хумор, финеса, ерудицията на тоя блог
със стерилнатнта, нафталинена, вкисната атмосфера на Спароток или оная Грицацеува?
Тук има живот, има тръпка, има емоция, има екшън.
а при тракоманите няма нищо.
Само безумни апологии на неуки и зомбирани особи.
цитирай
116. monaliza121 - Отговорът на спорната тема е дъл...
04.01.2013 15:29
Отговорът на спорната тема е дълбоко закодиран в битието на тралфамадорците на Вонегът, които първоначално са били траКфамадорци, преименувани от него за лична облага. Използвайки възможността си да пътуват във времето, те съхраняват изключителни познания по този въпрос, но за жалост нямат писменост. Всичко е в главите им, а те за още по-голяма жалост са метални.:)))
цитирай
117. theeconomist - Стрино Лиляно,
04.01.2013 15:43
liliyanaandreeva написа:
Ало, економиста,
стяга те шапката -
айде вече - писта
и затвори си папката!


никой не е пророк в собственото си село.И ти тоже.
Акъл ще ми даваш, като дойда да пикам в твоя Хай Парк!
Вей си знамето на климактериума там!
цитирай
118. kamosutrov - Днес още ли не си се запознал със себе си? Добре, момент...
04.01.2013 15:53
sriv написа:
беше невъзможно катаната да не спомене и Полигор, иначе щеше наистина да свърши света(

Но е добре да прочете внимателно ето това

Аз съм близо четири години в блога и почти не помня подобна сатира.
Аргументирана, интелигентна, с познаване на материята. С великолепно чувство за хумор.
Браво на Запъртъка!
Определено не е вещицата с нейните сезони. Постингите й са тъпи, нищо че пише без шпация след препинателните знаци.
Която и да е вещицата

и него посочвам като абсолютно правилно.


Може ли да сравни някой интелекта, изтънчения хумор, финеса, ерудицията на тоя блог
със стерилнатнта, нафталинена, вкисната атмосфера на Спароток или оная Грицацеува?
Тук има живот, има тръпка, има емоция, има екшън.
а при тракоманите няма нищо.
Само безумни апологии на неуки и зомбирани особи.

Дами и господа, Срив, това е Полигор. Полигор, това е Срив. Приличат си, защото е един и същи човек.
Полигоре, мога да чета, така че не ми пробутвай стария си номер с копирана на нещо, което е по-горе.
цитирай
119. kamosutrov - Предаторе, чувството за хумор на всеки човек отговаря на интелектуалното му ниво.
04.01.2013 15:56
blackpredator написа:
Май твоето чувство за хумор страда от болеста на Алцхаймер.
Виж, Полигор е паразит. Глист, многоникова тения, съхнеща всеки блог, където коментира...

Аз съм близо четири години в блога и почти не помня подобна сатира.
Аргументирана, интелигентна, с познаване на материята. С великолепно чувство за хумор.
Браво на Запъртъка!
Определено не е вещицата с нейните сезони. Постингите й са тъпи, нищо че пише без шпация след препинателните знаци.
Която и да е вещицата, то метлата и е Джъмбо...
Още един път,

Поздрави Вещице!
Artificem commendat opus!

Няма как да ти го повиша. Аз ценя елегантния хумор на Умберто Еко /беж в Гуглето/, ти харесваш Комиците и Биг Брадър.
цитирай
120. letopisec - мога ли да го популяризирам във ФБ???
04.01.2013 15:56
sriv написа:
я да пробвам.

Има в сайта тъп икономист,
тъй досаден като черен глист.
Пуска на конвейерр той бози,
за да сваля простите кози.
Траките са първи на земята,
те са чак на дявола в рогата,
а пък техен най-безсмъртен бог
е лицето вечно Спароток.
Кой не знае бога Спароток,
той е най-вълшебния поток,
с който на земята слиза мир
над Чикаго, Пиза и Сибир.

Наш велик учител Спароток
много ми прилича на паток)))

икой няма да ми краде стихотворението!!!!!

цитирай
121. kamosutrov - Така или иначе да засилим краските и да се позабавляваме съобразно нивото ви
04.01.2013 16:07
Така, другари и другарки. Каква е тезата ми. Римляните са изчезнал народ и латанския език е напълно изчезнал. Няма нищо, ама нищичко общо между римляни и италианци, така както и няма нищо общо между латинския и италианския. Италианците са дошли от задунавието и са се наричали праиталианци. Те са се смесили с морето от вандали ост, вест, нахт и зибен, готите, малце гали, те пък станали франки, мамка им/ и са сътворили днешната италианска народност.Днешната италианска азбука са им я направили византийците. Само точките и някои от запетайките са наследство от самнитите и етруските. А Колизеумът е бил построен от от видния гръцки поет Нерон.
Ей ви една дошляшка хипотеза, която мога да защитя по същия начин, както и вашата дошляшка теза. Дори да копирам 1:1 този изпълнен с елегантно чувство за хумор пост и заменя траки с римляни пак ще е същото, нали?
и картинките няма да сменям.
Айде, че наистина ми омръзна.
Пак питам, драги ми антиспараточовци, някой от вас да е чувал термина "културна дифузия"?
цитирай
122. liliyanaandreeva - 126. theeconomist - Стрино Лиляно, ...
04.01.2013 16:09
126. theeconomist - Стрино Лиляно,
15:43
liliyanaandreeva написа:
Ало, економиста,
стяга те шапката -
айде вече - писта
и затвори си папката!


никой не е пророк в собственото си село.И ти тоже.
Акъл ще ми даваш, като дойда да пикам в твоя Хай Парк!
Вей си знамето на климактериума там!

Вярно е, че не съм пророк в собствената си страна, но това е хубаво, че някои обичат да си убиват пророците!
В Хайд парка ще сложа биологични тоалетни!
Няма да ти навреди ако вземеш малко акъл от Лиляна Благоева - бабата!
цитирай
123. liliyanaandreeva - Lilyana Andreeva Господа! Траки ...
04.01.2013 16:12
Lilyana Andreeva Господа!
Траки не идва ли от "триго", което значи жито, пшеница - на испански?
Българи не идва ли от "БУЛКА" - хляб на руски език?
Не откриха ли тази година, че първите селища в света на хора, водещи уседнал живот и отглеждащи пшеница, са на българска територия?
цитирай
124. blackpredator - Катана,
04.01.2013 16:30
kamosutrov написа:
Аз ценя елегантния хумор на Умберто Еко /беж в Гуглето/

Аз пък ценя Алберто Моравия.
Много ми пасваш на блогова Чочарка.
Не на Франческа Делера с култовата й роля, сори.:(
цитирай
125. nikita6864 - .
04.01.2013 16:39
Остана ли някой от блог бе-ге-то, който все още да не е пуснал смешка, свързана с траките?
цитирай
126. sriv - 129. letopisec - мога ли да го поп...
04.01.2013 16:44
129. letopisec - мога ли да го популяризирам във ФБ???
15:56

Може, разбира се.

Има нещо свръъхелементарно - да не се взима предвид какво е казано, ако кой го е казал. В тая връзка е висше блогерско изкуство да пускаш хитове с няколко раазлични блога - значи не се вместваш в тесните рамки на един. Това по повод твърденията, че Полигор имал 5 или 10 блога, ами значи е велик, щом може да е инттересен с няколко свои лица.
Не разбирам само че едно - освен катната никой друг от противниковия лагер не застава тук и не заявява - Ей, коплета, защо се ебаватеу аз твърдя това и това и го доказвам? Или да пуснат контрапостинги, с които да оборват пародиите на Запъртъка?
Дойдат да изпсуват спорадично и толкова.
цитирай
127. saportok - За шапките не знам, но получих едно ...
04.01.2013 17:09
tikoev написа:
За шапките не знам, но получих едно гневно телефонно обаждане от Уайоминг...на много стар тракийски диалект, което беше горе-долу следното: "Абе как така сме изчезнали ние тракийците?!? В нашият език съществува фразата "шошон със шошоните", което означава "брат до брата". Живи сме шошоните...и команчите (куманите) и арапахо (астите) и още и още тракийци! Никъде не сме изчезвали, вечни сме!"
Ще е редно,скъпи ми господин tikoev,да го публикувате това обаждане.Иначе никой свободен траколог няма да Ви повярва!
цитирай
128. kamosutrov - Само толкова ли, Блеки?
04.01.2013 17:15
blackpredator написа:
kamosutrov написа:
Аз ценя елегантния хумор на Умберто Еко /беж в Гуглето/

Аз пък ценя Алберто Моравия.
Много ми пасваш на блогова Чочарка.
Не на Франческа Делера с култовата й роля, сори.:(

нищо лично, но
Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си, а умните са изпълнени със съмнения.
Бъртранд Ръсел
цитирай
129. kamosutrov - Боже, ела си прибери вересиите!
04.01.2013 17:18
Ама бързо! Полигор бил интересен с десетина свои блога. :-)))))))))))))))))))))))))
Айде на жълтите фанелки? Това беше вица на деня. :-)))))))))))))))))))
цитирай
130. letopisec - Не прекалявайте...
04.01.2013 17:25
Павел Серафимов: Истинските славяни са старите гети-древен тракийски народ. Те са обитавали земи от река Днестър до Шварцвалд и от изворите на Висла до делтата на Дунава. Свободните гети наречени славяни сключват съюз с Аспарух и така бива извоювана независимостта на Дунавска България.
.................................................................................
Кирил Милчев: Серафимов, какви са тия фантазии? Кой извор ще посочите, че българите не завоюват сами Мизия през 680 г., а я завоюват благодарение на някакви гето-славяни?...Нали твърдите, че готи и гети е едно и също. Още към 484 г. готите са в Италия. Какви са тия фантазии?
цитирай
131. saportok - Сега, сериозно и доста по-кратко! ...
04.01.2013 17:29
anonymousbulgaricus написа:
Сега, сериозно и доста по-кратко! От първото попадане в блог.бг на групата на тракедонците моето мнение по този въпрос е повече от ясно във всичките му аспекти!

Здравейте,господин anonymousbulgaricus!Добре дошъл в блога ми и за много години!
Абсолютно сте прав за начина,по който се правят доводите и заключенията.
За Колорадо също сте много прав.Засега печелите призовото място с предложението си.Посмях се.Кольо и Радо.
Искането Ви също е логично,но честно казано с малко закъснение видях,че sparotok е избрал друга категория(макар че много от последователите му публикуват точно в тази).
Когато приключа...нямам други сметки за оправяне.И с тези възрастни момчета и момиче дори нямам сметки,просто показвам мястото на самозванците,които търсят войни където не им е мястото.Сигурно има и други забавни историци,но докато си пишат от свое име и за своя сметка,нито съм в право,нито желая да ги възпитавам.Така че за съжаление няма да пречистя блог.бг със сигурност,но поне ще дам идея как да се действа срещу чугунени черепи-ако бихте имали желанието след това.
Бъдете здрав и щастлив!
цитирай
132. saportok - Сега, по същество. . . Забравили сте ...
04.01.2013 17:33
letopisec написа:
Сега, по същество...Забравили сте да уточните, че силена/сатир също е българче, идва от яснозвучната дума "силен"...Освен това за цар Мидас имаме цялостно изследване от една дама, откъдето сте преписал и за магарешките уши на Мидас, които нямат нищо общо с шапката...Четете, Спароток, четете...И аз да Ви го кажа, защото все Вие ми натяквате: Четете, г-н Милчев, четете...И така, за Гордий защо няма и дума...и откъде идва името му, аааааааааа.......повторете Херодот, че фригите са бриги и са дошли от Македония, разбъркайте в каца, че македонците са траки и пийте от отварата по 1 лъжичка на седмица, белким всички станем 7 милиона траки...единия милион дошляци българи отдавна емигрираха...та те са си били и ще си останат орда...дето щъка наляво и надясно...ние, траките сме си тук от време "оно" и тук ще си стоим..Аларипи..

Да,господин letopisec.Всичко е точно така.Има само един малък проблем.
След публикацията Ви за Холандия все повече се убеждавам,че точно тракийците от блог.бг почти до един са напуснали страната с въпросната орда дошляци.
Което внася малък абсурд .Но пък може би е някаква болест по дома?
цитирай
133. saportok - Значи, не прекаляваш с тракоман...
04.01.2013 17:36
kamosutrov написа:
Значи, не прекаляваш с тракоманията. Прекалаваш с липсата на елегантно чувство за хумор. Въпрос на ниво, какво да те правя. Моето лично и частно мнение е, че този стил се износи и е време да бъде заменен с нещо друго.
Така да се каже, различавам два основни стила на писане:
Стил Полигор - Аз съм един ... /попълва се съгласно поредния епизод на Нешънъл джиографик/, от кайман до черна дупка;
Стил Троен Алекс- за каквото и да се говори, опира се до Вечни Амбъри и проф. Аристотел Непомнякойси
Стил ВенциВалери - Същото, като при троен Алекс в началото, но накрая все се опира до бурна соц. апологетика и колко подтиснати и онеправдани сме били, като АПБФК по време на соца.
Молба! Напиши нещо в стихотворна форма. Гледам че куп Полигори са тук, нека ти помогнат, че да го римоанализирам. Ама да не вземете да сътворите някоя Одисея, че ще ми дойде в повече.

Все повече ме обърквате.Трудно намерих въпросната hloris за да я питам какво да правя,а сега кашата в главата ми стана неузнаваема.
Но идеята Ви за стих звучи добре.Ще попитам поетите в групата дали може да се случи такова нещо-да предложа сюжет,а те да го превърнат в стих.Благодаря!
цитирай
134. saportok - Абе защо цялата тая простотия не я ...
04.01.2013 17:38
kostadin написа:
Абе защо цялата тая простотия не я преведете на всички езици!
Славянският сам по себе си е всички езици,скъпи ми господин kostadin!
Честита Нова Година!
цитирай
135. kimiraikkonen - КИМИ ТРАК МНОГО БЪРЗ ПО TRACK ...
04.01.2013 17:39
КИМИ ТРАК
МНОГО БЪРЗ ПО TRACK

КИМИОН РАЙКОВ МОЕ ИМЕТО ТРАКИЙСКО
цитирай
136. saportok - Дето се вика - Но пасаран, Венсер...
04.01.2013 17:40
alexalexalex написа:
Дето се вика - Но пасаран, Венсеремус и даже Уго Чавес - този последния е виден трак, ясно е от кръвната му група :)

Как става така, че се изтъркват нещата, дето не ти отърват, м?
И при Амбърите беше така и сега с Вожда с потника.
А не искаш да схванеш, че простотията, съчетана с вечна дружба трябва да се преследва :) С ирония, защото простотията от сериозни доводи не разбира.
Довечера, ако не ме домързи ще пусна постинг по темата.

И за Аристотел Тетов не си прав - виден деец на македонизма е - това е същото като идеологията на твоето племе, ама е малко по-смешно :)

и не, аз няма да престана да се подигравам на напъните на автохонните идиотии - това е все едно да оставя твоя приятел Венци да обяснява колко добре е било при социализЪма и да не му кажа нищо :)

по-скоро са смешни твоите напъни да защитаваш незащитимото - и Амбърите, и Вожда.

За някои хора,господин alexalexalex,изгубените каузи са мисия.
цитирай
137. saportok - sriv и theiconomist, Мислех да п...
04.01.2013 17:42
sriv и theiconomist,
Мислех да похваля Вашето изкуство и умението да редите римите.Но защо го обръщате един срещу друг?Моля Ви,недейте.
цитирай
138. saportok - Като зная какво е станало с абори...
04.01.2013 17:45
liliyanaandreeva написа:
Като зная какво е станало с аборигените в Австралия и индианците в Америка, си мисля, че едва ли има живи траки! Но от друга страна виждам, че все още има негри, та си мисля, че може и да има оцелели траки! Вие какво мислите?

Честита Нова Година,скъпа ми госпожо liliyanaandreeva!
Бъдете жива и здрава!
Но как да няма траки?Вижте постинга по-горе.Тези тримата с тракийските шапки.Централния от тях не разпознавате ли?Той ако е истински тракиец,какво Ви трябва повече?
цитирай
139. saportok - Аз съм близо четири години в блога ...
04.01.2013 17:50
blackpredator написа:

Аз съм близо четири години в блога и почти не помня подобна сатира.
Аргументирана, интелигентна, с познаване на материята. С великолепно чувство за хумор.
Браво на Запъртъка!
Определено не е вещицата с нейните сезони. Постингите й са тъпи, нищо че пише без шпация след препинателните знаци.
Която и да е вещицата, то метлата и е Джъмбо...
Още един път,

Поздрави Вещице!
Artificem commendat opus!

Със сигурност тук трябва да Ви припиша повече проницателност от на цялата група sparotok,която май не се състои от толкова много хора.
Благодаря Ви за комплимента,също така.Надценявате малко творението ми може би.
Бъдете здрав!
цитирай
140. sriv - !. Според теб този блог е на Полигор. Значи е хит.
04.01.2013 17:53
kamosutrov написа:
Ама бързо! Полигор бил интересен с десетина свои блога. :-)))))))))))))))))))))))))
Айде на жълтите фанелки? Това беше вица на деня. :-)))))))))))))))))))

Джойси пак е полигор - пак хит.
Ферхунде и лешояд- пак, и т.н, и т.н.

Има ли някой благер, който да не е полигор?
На въпроса кой не е писал смешка за траките - ами хората от племето.
Те не пишат уж смешки, но самите им постинги са най-смешните реклами на планетата.
Та, в резюме - човек се отнася към квазинаучните глупости точно така - с ирония, гротеска, пародия, сарказъм.
цитирай
141. saportok - Издирете, намерете и изритайте ...
04.01.2013 17:56
kamosutrov написа:
Издирете, намерете и изритайте Полигор от града си! Знаете ли кое е в топ 3 на най-страшните ми нощни кошмари? Не? Не знаете! Да се усамотя с някоя хубава мома тракийка от Филибето в някое от прелестните ви кръчмета и тоя да цъфне и да започне да рецитира свои стихове. Еле, пък ако е и "по кабела протече електричество..." тогава скачам от леглото облян в студена пот.
Не го връщайте в Хисар, отиде им курортния туризъм. Пратете го в Елада, по към центъра. Така или иначе го играе жена, та, като се покаже там, елините ще започнат да харесват своите си моми. Не го пращайте в Близкия и Среден изток, че той пък ще поиска да му покажат рая си, а те пък ще юрнат насам да отмъщават. Да не стане някой вековен джихад, че я втасахме.
Той, Полигор правлно има акаунт Кашмар, ама от скромност не е казал, че е поетичен кошмар.

Скъпи ми господин kamosutrov,
Тук е момента да Ви припомня,че не сте в блога на poligor.Не че с мен отношенията Ви са вързали,но ако имате някаква оправия на отношенията с poligor,просто ви ориентирам къде да му го споменете.Аз не съм Ви пощенска станция.Не трия нарочно.Той сигурно ще се обиди и ще е прав,но ако можех да избирам какво да говорят"опонентите",щях да дам трибуна преди всичко на простащината.
цитирай
142. saportok - беше невъзможно катаната да не с...
04.01.2013 18:00
sriv написа:
беше невъзможно катаната да не спомене и Полигор, иначе щеше наистина да свърши света(

Но е добре да прочете внимателно ето това

Аз съм близо четири години в блога и почти не помня подобна сатира.
Аргументирана, интелигентна, с познаване на материята. С великолепно чувство за хумор.
Браво на Запъртъка!
Определено не е вещицата с нейните сезони. Постингите й са тъпи, нищо че пише без шпация след препинателните знаци.
Която и да е вещицата

и него посочвам като абсолютно правилно.


Може ли да сравни някой интелекта, изтънчения хумор, финеса, ерудицията на тоя блог
със стерилнатнта, нафталинена, вкисната атмосфера на Спароток или оная Грицацеува?
Тук има живот, има тръпка, има емоция, има екшън.
а при тракоманите няма нищо.
Само безумни апологии на неуки и зомбирани особи.

Радвам се,че тук атмосферата Ви допада,господин sriv.
Но още един път моля всички участници,прекратете враждата.
цитирай
143. saportok - Отговорът на спорната тема е дъл...
04.01.2013 18:03
monaliza121 написа:
Отговорът на спорната тема е дълбоко закодиран в битието на тралфамадорците на Вонегът, които първоначално са били траКфамадорци, преименувани от него за лична облага. Използвайки възможността си да пътуват във времето, те съхраняват изключителни познания по този въпрос, но за жалост нямат писменост. Всичко е в главите им, а те за още по-голяма жалост са метални.:)))

За съжаление не се досетих навреме за този траколог,скъпа ми госпожо monaliza121.Но Вие сте абсолютно права.Смята се дори,че древните жители на планетата,нейните пеласги,така да се каже,извършили тракийско харакири.
цитирай
144. saportok - Май твоето чувство за хумор страда ...
04.01.2013 18:05
kamosutrov написа:
blackpredator написа:
Май твоето чувство за хумор страда от болеста на Алцхаймер.
Виж, Полигор е паразит. Глист, многоникова тения, съхнеща всеки блог, където коментира...

Аз съм близо четири години в блога и почти не помня подобна сатира.
Аргументирана, интелигентна, с познаване на материята. С великолепно чувство за хумор.
Браво на Запъртъка!
Определено не е вещицата с нейните сезони. Постингите й са тъпи, нищо че пише без шпация след препинателните знаци.
Която и да е вещицата, то метлата и е Джъмбо...
Още един път,

Поздрави Вещице!
Artificem commendat opus!

Няма как да ти го повиша. Аз ценя елегантния хумор на Умберто Еко /беж в Гуглето/, ти харесваш Комиците и Биг Брадър.

Умберто Еко също е добър траколог.
цитирай
145. saportok - Lilyana Andreeva Господа! Траки ...
04.01.2013 18:07
liliyanaandreeva написа:
Lilyana Andreeva Господа!
Траки не идва ли от "триго", което значи жито, пшеница - на испански?
Българи не идва ли от "БУЛКА" - хляб на руски език?
Не откриха ли тази година, че първите селища в света на хора, водещи уседнал живот и отглеждащи пшеница, са на българска територия?

:)
цитирай
146. saportok - Пак питам, драги ми антиспара...
04.01.2013 18:08
kamosutrov написа:

Пак питам, драги ми антиспараточовци, някой от вас да е чувал термина "културна дифузия"?

Ами предполагам,но само предполагам,че в спаротокологията наричате така цивилизоването и даването на езика на близки и далечни народи от Траките.
цитирай
147. saportok - Аз ценя елегантния хумор на Умберто ...
04.01.2013 18:13
blackpredator написа:
kamosutrov написа:
Аз ценя елегантния хумор на Умберто Еко /беж в Гуглето/

Аз пък ценя Алберто Моравия.
Много ми пасваш на блогова Чочарка.
Не на Франческа Делера с култовата й роля, сори.:(

Все пак Чочарка е трагична роля.А ролята на господин kamosutrov не е.Нито е по принуда.
Макар и да е възможно да сте прав и sparotok да е негово отроче.Засега обаче не допускам такава възможност.
цитирай
148. saportok - Остана ли някой от блог бе-ге-то, ...
04.01.2013 18:14
nikita6864 написа:
Остана ли някой от блог бе-ге-то, който все още да не е пуснал смешка, свързана с траките?

Вие,скъпа ми nikita6864!Пробвайте.
цитирай
149. saportok - 129. letopisec - мога ли да го поп...
04.01.2013 18:16
sriv написа:
129. letopisec - мога ли да го популяризирам във ФБ???
15:56

Може, разбира се.

Има нещо свръъхелементарно - да не се взима предвид какво е казано, ако кой го е казал. В тая връзка е висше блогерско изкуство да пускаш хитове с няколко раазлични блога - значи не се вместваш в тесните рамки на един. Това по повод твърденията, че Полигор имал 5 или 10 блога, ами значи е велик, щом може да е инттересен с няколко свои лица.
Не разбирам само че едно - освен катната никой друг от противниковия лагер не застава тук и не заявява - Ей, коплета, защо се ебаватеу аз твърдя това и това и го доказвам? Или да пуснат контрапостинги, с които да оборват пародиите на Запъртъка?
Дойдат да изпсуват спорадично и толкова.

Всъщност аз все повече се убеждавам:"Силата"на въпросното лоби е само в напълно контролирана от тях среда.Тук не е такава среда и ползват клонингите си.
цитирай
150. saportok - Павел Серафимов: Истинските сл...
04.01.2013 18:18
letopisec написа:
Павел Серафимов: Истинските славяни са старите гети-древен тракийски народ. Те са обитавали земи от река Днестър до Шварцвалд и от изворите на Висла до делтата на Дунава. Свободните гети наречени славяни сключват съюз с Аспарух и така бива извоювана независимостта на Дунавска България.
.................................................................................
Кирил Милчев: Серафимов, какви са тия фантазии? Кой извор ще посочите, че българите не завоюват сами Мизия през 680 г., а я завоюват благодарение на някакви гето-славяни?...Нали твърдите, че готи и гети е едно и също. Още към 484 г. готите са в Италия. Какви са тия фантазии?

Помолете го да поразгледа карти на материалните култури от времето на"старите гети",господин letopisec.От Шварцвалд до Днестър,а и от Испания до Камчатка.
цитирай
151. kamosutrov - За "културната дифузия" повечко при троен Алекс
04.01.2013 19:30
и без това ви чака да се разполигорите. Хайде, със здраве и да продължите.
цитирай
152. saportok - и без това ви чака да се разполиго...
04.01.2013 21:18
kamosutrov написа:
и без това ви чака да се разполигорите. Хайде, със здраве и да продължите.

Какво означава терминът"разполигорване",отнесен към мен,скъпи ми господин kamosutrov?
цитирай
153. darktales - Не! Уважаеми г-н saportok! Вие не ...
05.01.2013 10:04
Не! Уважаеми г-н saportok! Вие не прекалявате, Вие ни карате да искаме и чакаме още и още! С всеки свой ред, с всяка дума повдигате духа ни!

Колкото до името на Колорадо, не че искам да споря с г-н anonymousbulgaricus, но аз го знам иначе. Но няма как, става дума за дълбока древност, става дума за непрекъснати фалшификации на завистниците, които те ги правят дори и сега, в този момент.

Но както казваше прадядо ми, има само един начин да намерим истината - като я търсим.

Най-напред да отбележим, че траките са дали на индианците колелото. "Коло" означава колело, кръг, пръстен и т.н. На какъв език, ще попитат веднага някои потребители. Спокойно. Да не протягат мазните си лапи някви типове от задимените с конска тор юрти, нито разни славяни с венчета по главите. "Истинските славяни са старите гети, древен тракийски народ", както пише по-нагоре. "Коло" си е тракобългарска дума.

"Рад" и "рада" пък означава военен съвет или съвет изобщо, така се нарича народното събрание и досега в някои славянски държави, а истинските славяни са... да не повтарям. Оттам идват и германските Rad и Rat.

С една дума, Колорад значи военен съвет, при който са се събрали в кръг. Като дошли испанците, просто прибавили едно "о", за да звучи по тяхному. Но Бог вижда! И ние сме виждали по индианските филми какво представлява военният им съвет, носещ това тракийско име.

А защо върховният бог на индианците мохаве, които живеят точно на Колорадо, се казва Мотавиля? Известно е, че нашият народ е смятал, че мотовилката има магическа сила. Случайности?!?

цитирай
154. kass - :)...
05.01.2013 20:49
Уфффф...
цитирай
155. liliyanaandreeva - Този в средата е невинния МАЙКЪЛ НА ...
05.01.2013 22:44
Този в средата е невинния МАЙКЪЛ НА ТАТКО КОЛЕОНЕ!
Но ако хан Аспарух е този от корицата на последната книга за него, то аз се разграничавам от вас - "българите", които сте върли азиатски агресори на Балканите!
цитирай
156. saportok - Не бе, не прекаляваш… Пиши си! Нема ...
06.01.2013 14:57
kansandilh написа:
Не бе, не прекаляваш… Пиши си! Нема лошо. Ама и файда нема. Е!…Луд умора нема, само се поти!

Изглеждате ми силно препотен,скъпи ми господин sparotok.Да не простинете?
Файда,щом казвате да нема,нема и да дирим!
цитирай
157. saportok - Не бе, не прекаляваш… Пиши си! Нема ...
06.01.2013 17:38
kansandilh написа:
saportok написа:
kansandilh написа:
Не бе, не прекаляваш… Пиши си! Нема лошо. Ама и файда нема. Е!…Луд умора нема, само се поти!

Изглеждате ми силно препотен,скъпи ми господин sparotok.Да не простинете?
Файда,щом казвате да нема,нема и да дирим!

Мигар и срещу потъващ кораб ще ме карате да хвърлям камъни,скъпи ми господин sparotok?
Така ли ти изглежда-препотен?…

Aуу! Да не си спала с него, та знаеш колко се поти, a Запъртъкова ?!!! Аайдеее… ти сичко май ше си кажеш… Давай, давай…

цитирай
158. zzz65 - Ние имаме богата история и няма н...
08.01.2013 05:33
saportok написа:
zzz65 написа:
Ние имаме богата история и няма нужда да крадем чужда Вярно между траките и гърците има влияния .Самите гърци го признават с Орфей.Не бъркайте влиянията между културите и не мислете ,че всичко което Ви прилича на тракиска култура е тракийска.

Обективният подход,господин zzz65,изисква познаване на всички култури,които засягаш.Необективният изисква знаене на кирилица и превод на всичко каквото ти попадне през нея и създаване на привидна масовка.
Гръцките и латинските легенди са много близки но гърците не говорят за открадване на боговете й.Ако наистина си историк ще бъдеш по полезен да разглеждаш проникване на тракийската култура в гръцкото общество и обратното Ние имаме тракийски богове разгледай общото между гръцките и тракийските богове така и техните различия.
цитирай
159. samotniqvalk - Като видях президента с тракийска ...
11.01.2013 11:58
saportok написа:
Като видях президента с тракийска шапка и тракийската гробница,и се присетих нещо извънредно важно:

-Търси се професионален Интернет траколог за конкурс.Необходимо е спешно да се намери и публикува доказателство,че първият жител на щата Колорадо е тракиец и Скалистите Планини са в Тракия.

-Може да се използва сюжетната линия Индианец-Индия-Тракиец,или друга,по избор.

-Научните изследвания моля публикувайте на страниците на блог.бг.
Голямата награда е виртуална и морална-победителят ще получи виртуални целувки по бузките от мен и ще бъде признат за ултрапатриот!


Ето ви един мой коментар от преди няколко месеца при видния траколог Спаро, който той неглижира. Предоставям ви го напълно безвъзмездно за бъдещи проучвания мужду великата тракийска цивилизация и индианците. Което пък ни води до факта, че Скалистите планини са изконно българска, респ. тракийска територия
177. анонимен - Самотния вълк
23.10.2012 11:01
„Не зная дали ще ви бъде приятно или неприятно, но аз ще си го кажа, па ако щете, вярвайте, ако не - питайте г. Шопова: типът на индианките много напомня типа на нашите шопкини; има голямо сходство в костюмите и труфилата на индианките и шопкините; те също така си заплитат косици и си закриват лицето; също се причесват, носят същите металически дрънкала и... вярвате ли? - пеят почти тъй, както шопкините. Покъщнината им - чергите, кърпите, нашивките, ризите, като че са ги крадили от нашите селяни. Ето защо на Айвазияна търговията не отиваше добре. Той продава български рядкости, а пък американците, като минуват покрай бараката му, мислят, че в нея е изложена индустрията на червенокожите, която им е известна, и затова те не ламтят да купуват. Един от помощниците на Айвазияна ми казваше, че една американка го уверявала, че у нас имало война. След дълги препирни оказало се, че американката ни считала, според изложените предмети,, за едно южноамериканско племе...” Алеко Константинов „До Чикаго и назад”
Същите сведения дава и Марко Семов почти век по-късно в „И за Америка като за Америка”
Интересно защо нашите учени игнорират тези свидетелства от първа ръка на очевидци за поразителните прилики между българската индианска материална и духовна култура. Още повече, че те не са изолирани, а се подкрепят и с предмети от бита.
http://prarodinata.blog.bg/photos/88147/Kanatica/Navaho%20kanatica.JPG
Това е килим от племето навахо
http://prarodinata.blog.bg/photos/88147/Kanatica/Apache.JPG
Ето един килим от близките им родственици – апачите
http://www.kilimi.biz/pict/bacam_hist.gif
Но това вече е чипровски килим. Приликите в декорацията са просто удивителни. Влиянието на чипровските килими върху индианските е невероятно ясно изразено и е странно защо етнографи и историци го пропускат.
Известно е, че траките и българите са бръснели главите си, като са оставяли кика. Същото се наблюдава и при някои индиански народи. По долу е картина на индианец, нарисувана от Джордж Кейтлин – известния американски художник, увековечил на платната си галерия от индианци, които са му позирали за портретите.
http://ic.pics.livejournal.com/muvesz/14264167/94416/94416_640.jpg
Българите и индианците са изключителни ездачи. Основната им бойна единица е въоръжен с лък конник.
Има свидетелства, че при поход българските бойци са носели месо под седлото, което е използвано за храна. Същото се наблюдава и при индианските конници.
И българи, и индианци използват въже с примка за улавяне на животни.
Известно е, че българите са използвали коня хилядолетия преди индианците, чипровските килими са по-стари от индианските. Съвсем логично е да се предположи, че българите са достигнали до Великите равнини на Америка и са предали своята култура на намиращите се там диваци.
цитирай
160. liliyanaandreeva - Преди Колумб индианците са нямали ...
22.01.2013 14:09
Преди Колумб индианците са нямали коне и не са познавали колелото! Значи бръсненето и киката са взаимствали от европите също като конете и колелото!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: saportok
Категория: Хоби
Прочетен: 869369
Постинги: 13
Коментари: 1467
Гласове: 948
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031