Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2012 17:51 - Докога ще ни лъжат за южните тракийци?
Автор: saportok Категория: История   
Прочетен: 43660 Коментари: 125 Гласове:
30

Последна промяна: 16.01.2013 21:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вече е ясно,че българските учени са продажници и измамници.Те лъжат,крадат и крият тракийска история.Те казват,че траките са един ограничен народ,живял в Тракия,а истината е съвсем друга.

След като за читателите на блог.бг бе доказано,че траките са населили Европа,Азия,двете Америки,излизат безспорни доказателства,че траките са населили и Африка.
За Африка нашите учени ни казват,че там живеят безсловесни негри,които са били само роби.Истина ли е това обаче?

Мухата я хвърли откритието на мароканката Жана Симеонова че траките са бербери.Това е абсолютно верно,защото кореспондира на 100% с Херодотовите максии,които живеят в Либия, но са дошли от Троя,т.е.са траки.Те са познати в Египет като мешвеш и като маша в Мала Азия.
Гърците вярват,че данайците са дошли от Африка.Интересното обаче е,че те се занимават само с историята на данайците,но от нея става ясно,че заедно с Данай при бягството се смесва с народът на Пеласг,а пеласгите със сигурност са траки.Очевидно негърската връзка не е чужда на пеласгите.
Негърските главички са срещан много често в тракийското изкуство елемент,например във фиалата от панагюрското съкровище, има гикато строителни елементи и т.н.Откъде е тази любов,се пита?
Веднага ще напомня.Фиалата е свързана с култа към Кабирите.Кабирите са основни тракийски божества,местни за Самотраки.Царският надпис от столицата Севтополис е с посвещение на Кабирите.
Интересно е обаче,че Кабирите често се описват като негри.Върховните тракийски божества са негри.
Не много чудно е това заключение,като добавим версията,че панагюрското злато е от нубийски произход,добре известна в науката.И като добавим неоспоримото сходство между тракийската кирилица и нубийската азбука.
Съществува добре обоснована теория,че критяните(минойците) са негри.Тя е подкрепена от изображения на негри в минойското изкуство и подчертана от тъмнокафявата и черна кожа на минойските мъже по изображенията,и къдравите им коси.А минойците,както знаем,са траки.
За непредубедения човек вече всичко е ясно.
Уважаваният господин
sparotok,използвайки  обективно изследване на гени,проведено с професионална историческа цел от република ФИРОМ(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11260506),успешно доказа,че гърците имали отвъдсахарски произход и са негри.Това изследване на университета в Скопие,поръчано и платено от Скопие,популяризирано от господин Серафимов е единственото обективно в света,тъй,като останалите над 50 генетични проучвания на Древна Европа,правени от различни държави,му противоречат.Тъй като пак той доказа,че гърците са вид траки,нещата си идват на местото.

Дотук добре,обаче траки има обаче и по- на юг.

Вижте съвпаденията между тракийската кукерска маска и конгоанската маска за пъдене на зли духове:

 imageimage


И това не е случайно съвпадение. Вижте един традиционен танц на африканци с маски от източна Африка, който има пълно сходство с тракийският кукерски танц:

 imageimage


Вижте и керамиката,тя никога не лъже:
imageimage
Вдесно съм ви показал черна тракийска керамика.Влево свеждам на Вашето внимание черна източноафриканска керамика.

Друго,което никога не лъже,е езикът.Ето го:

Тайният суахилски речник:

суахили - български

нгуруе – грухе,прасе

мама – майка

муонго – манго,лъжец

пилипили – пипер

табия – поведение, табиет

кампени – кампания

кирембо – украса

интанети – интернет(траките са имали безжичен,ако някой иска да оспори,трябва да докаже археологически,че траките са имали жици и оптични кабели.Ако може,значи е прав и аз греша и веднага ще си призная грешката и ще се извиня.)

тумбо – корем,тумбак

лаини – линия

мкатаба – кетап,документ,договор

файда – печалба,файда

киванда – завод

бути – обувки,буйки,ботуши,боти

сандуку – сандък

информация – информация

поста – поща

чети – бележка за четене

чупа – бутилка

сахани - сахан

И това не е всичко!Нашите учени крият от Вас,че на територията на Судан и Етиопия негрите са се погребвали в могили още поне хилядолетие преди в Тракия да се появят първите единични могили!
image
И това ако не е тракийско,не зная кое е!Виждате погребан африкански благородник в разкопана африканска могила.Позата е тракийска,полегнала и свита надясно,ембрион,такива тракийски пози има из цяла северна България.Около могилата той е наредил главите на воините-бици,които да го пазят във отвъдното.Това е очевидна тракийска традиция.
За Медея бе доказано специално за читателите на блог.бг че тя била тракийка,дори родоначалник на тракийското племе меди,от което произхожда самият Спартак.Това е верно.Доказано е и от цитат на Херодот в
История VII-62.Това,което остана скрито обаче е,че в гръцкото изкуство родоначалничката на тракийското племе на медите е...негърка!

image

Горе виждате сестрата на Медея-Кирка(Цирцея-и двете й имена са българо-тракийска ономастика,както и това на Медея,оригиналното име-Кирка,е чисто българско и всеки знае какво означава,а латинизираната форма на същото е Цирцея/Circe),която се опитва да превърне Одисей в прасе.Това е прерисувано древно изображение.Негроидните черти не могат да се скрият,те са добре подчертани.
Вижте и това:


image
image


 





Влево имате тракийска раннобронозва керамика.Вдесно съм представил на Вашето внимание негърска нубийска керамика.И тя е от бронзовата епоха.Украсата е една и съща:двойна обратнозавинтена спирала,като ДНК и РНК.Подозрително подобие,при траките и в Африка,нали?
И това не стига,скептиците моля погледнете и тук:

imageimageimage

Влево виждате тракийска свастика от VI хилядолетие преди христа.В средата съм представил амулет,намерен на врата на негър,погребан в Нубия в ембрионална тракийска поза през VI хилядолетие преди Христа.Вдесно виждате античен ганайски саркофаг-Гана,централна Африка.
Кой сега смее да разправя,че негрите не били арийци?Не е верно,те са не просто арийци,но дори тракийци!
Очевидно всичко е ясно.Люлката на човешката цивилизация,Африка, е основана от траки и съвременните негри са почернели от слънцето траки.Науката вече не е способна да отрече този очевиден факт,защото керамиката, дрехите и обичаите не лъжат.

Но тук идва един конфликт,и по – умните веднага ще запитат: а какво става с безспорно доказаната от траколога sparotok  теза,че гърците били африканци по произход,доказана и с неизчерпаеми генетични изследвания и легендарна лирика с неустановена посока?
Господин sparotok показа това лично,на underground конференциите на истинската наука в Скопие,Любляна и Сърбия/Хърватска(на всички тези места има много публикации на негово име,потърсете и ще видите) и в кореспонденция с най-великия славянолог на СССР,Чудинов( рецензент на работите на господин sparotok-рецензията я има в Интернет),който превежда всички над 3000 годишни езици през славянски без други помощни средства и методи.По този начин sparotok побратими българската наука с ФИРОМ(където са и основните му публикации),в чиито патриотични сайтове Pavel Serafimov е знаме,за разлика от националните предатели-български учени.Там той е научил и за изследването на гени.
Някои наричат това"тракедонизъм".Това не е тракедонизъм,безсилни некомпетентни люде,а си е истинска световна наука,чист македонизъм,която господин Серафимов твори за Скопие,Сърбия,Хърватска и Словения,и редовно консултира с бившата СССР.

Ами,ще кажа аз, Спароток е гениално прав в изследванията си за гърците.Етиопският произход във ФИРОМ е официалната научна версия,както и антибългаризмът.Винаги съм се чудел,защо тракийската цивилизация,толкова велика на земята,не е сложила на местото му крадливото гръцко племе,а се е оставяла да бъде ограбвана?

Отговорът е бил пред мен. Оказва се, че траките са живели в мир с гърците в Конго и най–вероятно след като са се преместили на север, след известно време траките са взели за развлечение и гърци от Конго.

Вижте тази чудесна керамична глава на древен грък,която показва връзката на гърците с централна Африка:

 image

Аз намерих кои са в действителност древните гърци, ползвайки горното изображение и откритията на историческата общност на блог беге.Ето ги и тех, в естествената им среда:

 image

Едва ли е нужно да обяснявам етимологията на възникването на названието грък-гърк-горилка-горила.
Названието на негрите има точно тази етимология.Понеже древните африкански тракийци са викали умалително-подигравателно на гърците"гърчета",за себе си са казвали,че не са гърчета,т.е."не-гърчета"и така са се превърнали в"негърчета"-както го доказа Ангеловият анализ и радио Ереван.

Очевидно траките са пренесли гърците в топла Гърция, при палми и маслини,където последните са се очовечили и са започнали да се правят на маймуни.Затова се държат така древните гърци и са толкова прости и нецивилизовани.Затова и са ни обрали,като маймуни зарзаватчийница.

Но ние, гордият тракийски народ, можем да им простим и това прегрешение!

 
Ето,така се доказва истинска научна теза,с много факти,цитати,с анализ на ономастика и език,и култура.С нагледен материал и здрава логика!Аз използвах тук методите на господин sparotok и дори го надминах,в една блестяща,научно издържана публикация.Нека сега некой докаже,че негрите не са траки.Не може,враговете ми само ще плюят и ще се свиват като мишки в хралупа.Това е,което могат!Защото знаят,че това,което казвам,е верно и са го крили толкова години!Защото Бог не им е дал силата на разума и те могат само злобно да завиждат на величието на моята наука и изкуство!

Вие на кого вервате,на продажните ни учени или на безспорните факти?
Гордейте се,че сте потомци на траките-българи! Траките, които създадоха негърска Африка и целата й култура!Защото тракиец цвета на кожата си мени, но дрехите-никога!
Време е да задгърбим фалшивите учени и да признаем нашите кръвни тракийски братя-негрите!Южните тракийци!

Да живее Тракия!






Гласувай:
40



1. saportok - Айетеее, н'госи! Макар че още не ...
16.12.2012 17:54
Айетеее,н'госи!
Макар че още не успявам да преведа всичко от песента на тракийски(ще съм благодарен ако се обърнете към някой,който го може),мисля че и песента може да послужи като първокласно доказателство.
Вижда се как чистокръвен тракиец от африкански произход играе японска ката с минойско копие и микенски куловиден щит.После чупи копието и прави ромфея.
Очевидно връзката негри-траки-японци е факт,плюс това към края на клипа се забелязва тракийска Сибила!
цитирай
2. saportok - Моля спазвайте колтурен тон. Пи...
16.12.2012 17:56
Моля спазвайте колтурен тон.
Пишете на глаголица.
Коментари без подходящи хвалебствия няма да се приемат.
Никой не може да се пребори с така добре обоснованата ми теза.Ето че вече госпожа angpiskova може да се наслади на самостоятелна професионална моя теза,както й се искаше!
цитирай
3. saportok - В следващият си пост съм приготвила ...
16.12.2012 17:57
В следващият си пост съм приготвила още изненади:разчетен е перфектно древен непознат език.
цитирай
4. seasonofthewitch - Клипът изби рибата!:))))
16.12.2012 18:16
Не знам кой си,но текстовете ти искрено ме забавляват!:)))))
Представих си,че на дечицата в училище им дадат за домашно да напишат реферат за траките по нашите земи и те попаднат на материалите в Блог Бг,и ги синтезират.Мисля,че госпожата ще си запали дипломата:))))))
Поздрави.
цитирай
5. gocho52 - Чудя се защо харесвам тази песен...
16.12.2012 18:29
http://www.youtube.com/artist/miriam-makeba?feature=watch_video_title
цитирай
6. saportok - Не знам кой си, но текстовете ти и...
16.12.2012 18:29
seasonofthewitch написа:
Не знам кой си,но текстовете ти искрено ме забавляват!:)))))
Представих си,че на дечицата в училище им дадат за домашно да напишат реферат за траките по нашите земи и те попаднат на материалите в Блог Бг,и ги синтезират.Мисля,че госпожата ще си запали дипломата:))))))
Поздрави.

Ако попаднат на мен и на господин sparotok,ще израстат истински учени,верни на Тракия!
цитирай
7. seasonofthewitch - Искам само да вмъкна с Ваше позво...
16.12.2012 18:42
Искам само да вмъкна с Ваше позволение,господин saportok ,нещо,което сте пропуснали да напишете,вероятно от бързане да ни залеете с просвета.Очевидно е,че почернелите от слънцето южни траки,са обучавали спартанците на военните си умения,боравенето със щит и копие.Това умело е доказано в клипа и смятам,че повече доводи по тази теза са излишни:).
Благодаря Ви за вниманието,с което ще ми прочетете коментара.Ако мислите,че логиката ми е неправилна ще я коригирам.
Поздрави.
цитирай
8. kudran - Мозъкът ти...
16.12.2012 18:43
Нещо си се издухал много яко, иди и се лекувай.
цитирай
9. saportok - http://www. youtube. com/arti...
16.12.2012 18:45
gocho52 написа:
http://www.youtube.com/artist/miriam-makeba?feature=watch_video_title

Ами тя е хубава,господин gocho52!Бивш хит.
цитирай
10. kamosutrov - Щом си рекъл и на това поле ме бива
16.12.2012 18:50
Нъл ме броиш за адвокат Спаротоков? Ще ти го върна тъпкано с мои записки, като очевидец. Не рече, колко акаунта имаш и защо са ти, по дяволите, но заради вас втори няма да правя. Като истиски потомък на траките, излизам ти челно, пък каквото махейра покаже /гуъгъл/
цитирай
11. saportok - Искам само да вмъкна с Ваше позво...
16.12.2012 19:00
seasonofthewitch написа:
Искам само да вмъкна с Ваше позволение,господин saportok ,нещо,което сте пропуснали да напишете,вероятно от бързане да ни залеете с просвета.Очевидно е,че почернелите от слънцето южни траки,са обучавали спартанците на военните си умения,боравенето със щит и копие.Това умело е доказано в клипа и смятам,че повече доводи по тази теза са излишни:).
Благодаря Ви за вниманието,с което ще ми прочетете коментара.Ако мислите,че логиката ми е неправилна ще я коригирам.
Поздрави.

Логиката Ви е невероятна!Дори трябва да допълним,че според редица учени спартанците са дошли от север(дорийско нашествие),а самото име Спарта носи коренът на тракийското име Спартак!
цитирай
12. saportok - Нещо си се издухал много яко, иди и се ...
16.12.2012 19:01
kudran написа:
Нещо си се издухал много яко, иди и се лекувай.

Моля ви,мили господин kudran,не бъдете така злостен.Да не сте грък(данаец)?
цитирай
13. saportok - Нъл ме броиш за адвокат Спаротоков? ...
16.12.2012 19:02
kamosutrov написа:
Нъл ме броиш за адвокат Спаротоков? Ще ти го върна тъпкано с мои записки, като очевидец. Не рече, колко акаунта имаш и защо са ти, по дяволите, но заради вас втори няма да правя. Като истиски потомък на траките, излизам ти челно, пък каквото махейра покаже /гуъгъл/

И Вие ли сте потомък на траките,господин kamosutrov!Ами какво да кажа?Добре дошъл,братовчеде!
цитирай
14. saportok - Във връзка с действията на един господин:
16.12.2012 19:10
ОБИДНИ И РАСИСТКИ КОМЕНТАРИ ВЕДНАГА ЩЕ БЪДАТ ИЗТРИВАНИ,БЕЗ ПРЕДПРЕЖДЕНИЕ!
Как може да има траколози-расисти,не ми побира умът?
цитирай
15. injir - За чувството за хумор - браво. :) ...
16.12.2012 19:25
За чувството за хумор - браво.:) Ставаш за сценарист при Слави Трифонов, за ,,Шоуто на канала,, по Канал 1 и други хумористични предавания. И само толкова, нали.:)
цитирай
16. rustam - Какво да кажа-
16.12.2012 19:44
безупречен стил и логическа издържаност! И, което е по-важно, без наложена модерация на коментарите.
Най ми хареса етимологичният анализ на "не - гърче" Блестящоооооо.

Обидни, обаче, за чудусния текстса коментари от вида на №10, където спамещата Кака Тана и минала просто да се похвали, че пак е чело нещо в Уикито.


ПП Моля и блогерката "сизънъффуулс"да спре да пише така, че да издава провинциалния си произход с това "корИгира"
цитирай
17. tikoev - Айетеее, н'госи! Макар че още не ...
16.12.2012 19:46
saportok написа:
Айетеее,н'госи!
Макар че още не успявам да преведа всичко от песента на тракийски(ще съм благодарен ако се обърнете към някой,който го може),мисля че и песента може да послужи като първокласно доказателство.
Вижда се как чистокръвен тракиец от африкански произход играе японска ката с минойско копие и микенски куловиден щит.После чупи копието и прави ромфея.
Очевидно връзката негри-траки-японци е факт,плюс това към края на клипа се забелязва тракийска Сибила!

Зиеуеэаь яе ньшд (тоест "превежда се като") - "Айде, елате ни на гости...!" Безспорно това е най-старото тракийско наречие...:))))
цитирай
18. saportok - За чувството за хумор - браво. :) ...
16.12.2012 19:57
injir написа:
За чувството за хумор - браво.:) Ставаш за сценарист при Слави Трифонов, за ,,Шоуто на канала,, по Канал 1 и други хумористични предавания. И само толкова, нали.:)

Както кажете,скъпи господин injir!
цитирай
19. seasonofthewitch - Рустаме,ти учител по физическо ли беше?:)))))
16.12.2012 20:34
ФулSSSSS е главата ти,зараT тъпотиите ти,а провинциалистка е на майка ти майката,значи и ти:))))))


http://rechnik.info/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC

http://pravopisen.onlinerechnik.com/duma/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC

Глупак негрАмотен!:)))))
цитирай
20. saportok - безупречен стил и логическа изд...
16.12.2012 20:44
rustam написа:
безупречен стил и логическа издържаност! И, което е по-важно, без наложена модерация на коментарите.
Най ми хареса етимологичният анализ на "не - гърче" Блестящоооооо.

Обидни, обаче, за чудусния текстса коментари от вида на №10, където спамещата Кака Тана и минала просто да се похвали, че пак е чело нещо в Уикито.


ПП Моля и блогерката "сизънъффуулс"да спре да пише така, че да издава провинциалния си произход с това "корИгира"

За съжаление в доказателството за етимологията на ономастиката на етнонимията"негърци"ме е изпреварило Радио Ереван,скъпи господин rustam!
За което искрено съжалявам!
цитирай
21. saportok - Айетеее, н'госи! Макар че още не ...
16.12.2012 21:37
tikoev написа:
saportok написа:
Айетеее,н'госи!
Макар че още не успявам да преведа всичко от песента на тракийски(ще съм благодарен ако се обърнете към някой,който го може),мисля че и песента може да послужи като първокласно доказателство.
Вижда се как чистокръвен тракиец от африкански произход играе японска ката с минойско копие и микенски куловиден щит.После чупи копието и прави ромфея.
Очевидно връзката негри-траки-японци е факт,плюс това към края на клипа се забелязва тракийска Сибила!

Зиеуеэаь яе ньшд (тоест "превежда се като") - "Айде, елате ни на гости...!" Безспорно това е най-старото тракийско наречие...:))))


Ама Вие дори си позволявате да го говорите,това древно тракийско наречие от централна Африка,господин tikoev.Хайде,кажете им,кажете им,те си мислят че майтап си правим.
цитирай
22. saportok - ФулSSSSS е главата ти, зараT тъп...
16.12.2012 21:53
seasonofthewitch написа:
ФулSSSSS е главата ти,зараT тъпотиите ти,а провинциалистка е на майка ти майката,значи и ти:))))))


http://rechnik.info/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC

http://pravopisen.onlinerechnik.com/duma/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC

Глупак негрАмотен!:)))))

Но защо си хабите нервите,карайки се помежду си,скъпи гости!
Карайте се с мен,карайте се с мен.Аз съм лош и глупав във филма!
цитирай
23. neznayko - Не е зле
16.12.2012 22:13
Имате неповторим хумор. Първата Ви статия беше уникална. Смях се от сърце. После постепенно започнахте да се заяждате. Съвет от любител - премахнете имената и акцентирайте върху хумора. Имате шанс да бъдете Бени Хил на Балканите :) Малко помощ от мен:
Стар шлагер на български
Защо ме не поглеждаш
Защо бегаш от мене ти
Нима не знам аз
Коя си ти!
Превод на тракийски
Закако ме не погляваш
Закако търчиш от мене ти
Чункиш не знам яз
Кутръ си ти!
цитирай
24. saportok - Имате неповторим хумор. Първата Ви ...
16.12.2012 22:27
neznayko написа:
Имате неповторим хумор. Първата Ви статия беше уникална. Смях се от сърце. После постепенно започнахте да се заяждате. Съвет от любител - премахнете имената и акцентирайте върху хумора. Имате шанс да бъдете Бени Хил на Балканите :) Малко помощ от мен:
Стар шлагер на български
Защо ме не поглеждаш
Защо бегаш от мене ти
Нима не знам аз
Коя си ти!
Превод на тракийски
Закако ме не погляваш
Закако търчиш от мене ти
Чункиш не знам яз
Кутръ си ти!

Благодаря Ви,господин neznayko!
Всъщност темите ми си бяха по-леки.Опърничавото и грозно поведение на една група хора обаче ме води и аз да се заяждам,макар само да показвам фактите.
Но Вие сте прав,на такива господа това им е целта.Те толкова си могат.Вината,че поддавам,е изцяло моя.
Вземам си бележка!

Преводът Ви е отличен,дали бихте могъл да преведете и песента от клипчето?Сигурни сме,че е на някакъв тракийски,обаче не го знаем.Благодаря!
цитирай
25. kamosutrov - Аз те повиших в Рустам Граматик, а той, критикува! Това ли ти е благодарността, бе еееей!
16.12.2012 22:31
rustam написа:
безупречен стил и логическа издържаност! И, което е по-важно, без наложена модерация на коментарите.
Най ми хареса етимологичният анализ на "не - гърче" Блестящоооооо.

Обидни, обаче, за чудусния текстса коментари от вида на №10, където спамещата Кака Тана и минала просто да се похвали, че пак е чело нещо в Уикито.
ПП Моля и блогерката "сизънъффуулс"да спре да пише така, че да издава провинциалния си произход с това "корИгира"

Слушай сега, какво ще ти кажа. След 4000 години, група археолозе ще попаднат на твоя комп. Ще извадят някаква инфо от него и какво ще разберат. Древна цивилизация, която е разполагала с електронни комуникации е спряла да се размножава, защото нейни представители са броили запетайки, вместо да се кефят на цици. Несъмнено ще направят връзката между количеството намерени снимки на цици и количеството преброени запетайки. :-))))))))))
Цъъъгоооооооов! Кой ти каза, че ставаш за даскал, бе!? :-))))))))))))))
цитирай
26. blackpredator - Виждаш ли?
16.12.2012 22:41
Казах ти, че ще влезете в македонската енциклопедия, а ти искаше да съм ксенофоб. Ксенофобията отпада като понятие, щом всички сме траки.
Да ти дам едно рамо за негрите.
Можем да локализираме траки и в Габон.
Аргументи: В етнографските музеи шарките на овчарските геги са като на габонската усойница.
На суахили усойница е фира, демек ухапе ли те даваш фира.
усойница - фира, съвсем научен аргумент.
Второ-Тях ги управлява Бонго, а нас Боко.
Тук аналогията с негрите е очевидна.
Изобщо мисля да създам нов термин, хибрид между топоним и епоним - спароним.
Мислиш ли, че ще вляза в уикито?
цитирай
27. saportok - безупречен стил и логическа изд...
16.12.2012 22:42
kamosutrov написа:
rustam написа:
безупречен стил и логическа издържаност! И, което е по-важно, без наложена модерация на коментарите.
Най ми хареса етимологичният анализ на "не - гърче" Блестящоооооо.

Обидни, обаче, за чудусния текстса коментари от вида на №10, където спамещата Кака Тана и минала просто да се похвали, че пак е чело нещо в Уикито.
ПП Моля и блогерката "сизънъффуулс"да спре да пише така, че да издава провинциалния си произход с това "корИгира"

Слушай сега, какво ще ти кажа. След 4000 години, група археолозе ще попаднат на твоя комп. Ще извадят някаква инфо от него и какво ще разберат. Древна цивилизация, която е разполагала с електронни комуникации е спряла да се размножава, защото нейни представители са броили запетайки, вместо да се кефят на цици. Несъмнено ще направят връзката между количеството намерени снимки на цици и количеството преброени запетайки. :-))))))))))
Цъъъгоооооооов! Кой ти каза, че ставаш за даскал, бе!? :-))))))))))))))

Моля Ви,господин kamosutrov,не превръщайте темата ми в място за обиди към моите гости.Достатъчно е че обиждате мен постоянно,опитайте другите да обиждате в собственият си блог-ако го ползвате?
цитирай
28. leshoiad - Ябадабадуууу! Винаги съм твъ...
16.12.2012 22:48
Ябадабадуууу!
Винаги съм твърдял, че всички нации на земята са произлезли от тракийската прамайка, но това надхвърли всичките ми очаквания(
Колега Запъртък, аз обаче задълбочавам изследванията си.
По куриер ще ви пратя специалната си монография, че масаите в Кения са траки и името им идва от маса, също зулусите,банту и, разбира се,племето ака, което носи името си от древнотракийския глагол акам - ходя по голяма нужда.

Сега заминавам на симпозиум в Уагадугу, Столицата на Буркина Фасо.
И Савата иска да дойде с мен, но Джойси не го ще.
цитирай
29. atil - Клипа нагледно показва едно ист...
16.12.2012 22:56
Клипа нагледно показва едно историческо откритие. Ние не знаем как точно и по какъв повод е бил открит късия римски меч(който не е тракийски, понеже тракийския е бил извит навътре), но виждаме едно революционно откритие на късото зулуско копие. Същото дало веднага приимущество на зулусите в ръкопашния бой. Включително и срещу белите...
За разлика от траките и римляните, зулусите и до ден днешен са живи и здрави и са една от важните съставни части от народа на африканската напреднала и водеща страна на съвременния етап на световното развитие - ЮАР!
цитирай
30. saportok - Казах ти, че ще влезете в македон...
16.12.2012 22:59
blackpredator написа:
Казах ти, че ще влезете в македонската енциклопедия, а ти искаше да съм ксенофоб. Ксенофобията отпада като понятие, щом всички сме траки.
Да ти дам едно рамо за негрите.
Можем да локализираме траки и в Габон.
Аргументи: В етнографските музеи шарките на овчарските геги са като на габонската усойница.
На суахили усойница е фира, демек ухапе ли те даваш фира.
усойница - фира, съвсем научен аргумент.
Второ-Тях ги управлява Бонго, а нас Боко.
Тук аналогията с негрите е очевидна.
Изобщо мисля да създам нов термин, хибрид между топоним и епоним - спароним.
Мислиш ли, че ще вляза в уикито?

Така е,прав бяхте,господин blackpredator.
И сега сте особено прав.Точна Ви е логиката с усойницата.Даже е още по-лошо откакто сте го казали,защото научното име на габонската усойница е Битис,а Битюс е всеизвестното тракийско име.
Така че,прав бехте,извинявам се,аз грешах!
цитирай
31. dinkov - Динков
16.12.2012 23:05
saportok - Явно имаш много свободно време, за да се занимаваш с глупости. А, не разбра ли, марсианците също са траки. "Марс" идва от "марсол" също и от "марсувам", а те са старо тракийски думи, запазили се и до днес. Айде, лека нощ, че някой хора утре трябва да ходят на работа, за да напълнят хазната, за да хрантутят безделници.
Ицко
цитирай
32. saadi - Сигурен провал за всяка теза е несъобразяването й с психологията на публиката .
16.12.2012 23:09
Тракизмът на Спароток беше обречен да се превърне в трак(г)икокомизъм още от самото начало .
Когато излезеш с теорията , че може би , някъде във Вселената има разумен живот , то 90% от читателите уверено ще застанат на твоя страна .
Когато изразиш твърда увереност , че Космосът гъмжи от цивилизации , 50% от блогърите ще подкрепят това и 50% ще го отрекат .
Когато удариш с юмрук и извикаш , че всеки ден посрещаш и изпращаш извънземни гости и приятели , които въпреки че живеят на различни планети , по принцип са си чисти траки ... Хм... тогава вече нещата се завъртат и дори да публикуваш снимка на космически кораби , кацнали в задния двор на къщата ти , резултата ще е един - 10% твои почитатели се озъртат притеснено , а 90% твои опоненти трескаво набират номера на близката лудница .
Човек е способен да вярва във всичко - номерът е да знаеш как да го накараш . А Спароток не знае .
Но пък Сапорток не е далеч от правилния път :-))
цитирай
33. leshoiad - Като се върна от Уагадугу, ще ви п...
16.12.2012 23:10
Като се върна от Уагадугу, ще ви пратя и най-новата си монография -
аз съм първият в света учен, който доказва, че маорите в Нова Зеландия са едно от тракийските разклонения, преминало два океана с плуване бътерфлай и бруст.

За първи път съобщавам това научно откритие във вашия блог!!!!
цитирай
34. bolenvindia - Един минус от мен.
16.12.2012 23:13
За спомен.
цитирай
35. saportok - Ябадабадуууу! Винаги съм твъ...
16.12.2012 23:14
leshoiad написа:
Ябадабадуууу!
Винаги съм твърдял, че всички нации на земята са произлезли от тракийската прамайка, но това надхвърли всичките ми очаквания(
Колега Запъртък, аз обаче задълбочавам изследванията си.
По куриер ще ви пратя специалната си монография, че масаите в Кения са траки и името им идва от маса, също зулусите,банту и, разбира се,племето ака, което носи името си от древнотракийския глагол акам - ходя по голяма нужда.

Сега заминавам на симпозиум в Уагадугу, Столицата на Буркина Фасо.
И Савата иска да дойде с мен, но Джойси не го ще.

Великата тракийска майка,скъпи господин leshoiad,великата тракийска майка.
Наричана още Ма-защо,защото е Мама!

Откритията Ви са потресаващи.Аз бих добавил и още тракийското племе Кени,на което е кръстена Кения.А масаите са безспорно тракийските самаи.
Браво на Вас и успех на тракийския симпозиум!Ще Ви стискам палци!
Да им ги кажете там тези работи,да ги впечатлите!Успех!
цитирай
36. rustama - Адашчето се излага с правопис.
16.12.2012 23:27
rustam написа:
безупречен стил и логическа издържаност! И, което е по-важно, без наложена модерация на коментарите.
Най ми хареса етимологичният анализ на "не - гърче" Блестящоооооо.

Обидни, обаче, за чудусния текстса коментари от вида на №10, където спамещата Кака Тана и минала просто да се похвали, че пак е чело нещо в Уикито.


ПП Моля и блогерката "сизънъффуулс"да спре да пише така, че да издава провинциалния си произход с това "корИгира"



Аз съм от NY, а ти от коя маала си? ;)) Шушу-шушу. Тел.за контакт ++0000000001, обади се, ХЕЛОУ, ХЕЛОУ! Само за господа, наясно с правописа! БАУ,БАУ,БАУ
цитирай
37. saportok - saportok - Явно имаш много свободно ...
17.12.2012 09:53
dinkov написа:
saportok - Явно имаш много свободно време, за да се занимаваш с глупости. А, не разбра ли, марсианците също са траки. "Марс" идва от "марсол" също и от "марсувам", а те са старо тракийски думи, запазили се и до днес. Айде, лека нощ, че някой хора утре трябва да ходят на работа, за да напълнят хазната, за да хрантутят безделници.
Ицко

Благодаря Ви,господин dinkov!
Много благодаря,че ходите на работа и вместо мен,за да имам какво да папкам.Моля,донесете ми дюнер за обяд!
Благодаря и за чудесната идея.Наистина,много малко се знае за тракийския космос.
Понеже съм забелязал,че при колегата sparotok много често се случва някой да напише"така и така,sparotok,проучи този и този въпрос".Мисля и аз да работя по поръчка.
Понеже на 21 този месец тракийците маи са доказали,че идва края на света,ще изчакам,и ако не се гръмне всичко,ще пусна пост за тракийския космос.Защото ако го пусна по-рано и всичко изчезне,това няма да има значение,но ако все пак го преживеем,трябва да се знае!
цитирай
38. saportok - Тракизмът на Спароток беше обречен ...
17.12.2012 10:14
saadi написа:
Тракизмът на Спароток беше обречен да се превърне в трак(г)икокомизъм още от самото начало .
Когато излезеш с теорията , че може би , някъде във Вселената има разумен живот , то 90% от читателите уверено ще застанат на твоя страна .
Когато изразиш твърда увереност , че Космосът гъмжи от цивилизации , 50% от блогърите ще подкрепят това и 50% ще го отрекат .
Когато удариш с юмрук и извикаш , че всеки ден посрещаш и изпращаш извънземни гости и приятели , които въпреки че живеят на различни планети , по принцип са си чисти траки ... Хм... тогава вече нещата се завъртат и дори да публикуваш снимка на космически кораби , кацнали в задния двор на къщата ти , резултата ще е един - 10% твои почитатели се озъртат притеснено , а 90% твои опоненти трескаво набират номера на близката лудница .
Човек е способен да вярва във всичко - номерът е да знаеш как да го накараш . А Спароток не знае .
Но пък Сапорток не е далеч от правилния път :-))

Благодаря Ви за анализа,господин saadi!Надявам се да налучкам правилният път,за да покажа на хората истинската световна история на траките!
цитирай
39. kamosutrov - Време е да споделя едно мое откритие. Разкрих причината за "Великото преселение на народите"
17.12.2012 10:35
В древни времена, един представител на племето Централно балкански поети е стигнал до Индия. Излязал на площада на първия му попаднал град и започнал да проповядва "По кабела протекло електричество". 2 часа по късно населението на същия този град събрало най-необходимото, което им трябвало и хукнало да бяга.
Същия този представител стигнал до далечните острови в Тихи океан и след като повторил проповедта си, принудил местното население да открие корабоплаването и да се разбяга по острови и континенти. Тези, които ги е било страх от водата, развили своя собствена кулинарна култура и се специализирали в готвенето на бели хора. Белег на тази кулинарна традиция е топлото /на фурна и с подправки/ посрещане на капитан Кук. Още преди да си отвори устата, той е бил сготвен по древна рецепта, пазена само за бели поети.
цитирай
40. saportok - Като се върна от Уагадугу, ще ви п...
17.12.2012 10:42
leshoiad написа:
Като се върна от Уагадугу, ще ви пратя и най-новата си монография -
аз съм първият в света учен, който доказва, че маорите в Нова Зеландия са едно от тракийските разклонения, преминало два океана с плуване бътерфлай и бруст.

За първи път съобщавам това научно откритие във вашия блог!!!!

Няма да скрия,че съм леко разочарован от твърдението Ви,скъпи господин leshoiad.Аз самият също работех върху тракийската връзка на маорите.Вие сте ме преварили.Жалко.
Знаете ли например,че маорските дървени маски са като нашите кукерски,че маорската права стомна има паралели в некропола на Орсоя,а маорските фиали са като умалени на тези от съкровището на Рогозен?Маорите почитат пеперудата,свещено за минойците животно.Също така надявам се сте забелязал,че маорите са с негроидни черти?
Маорите са тракийското племе на мейоните.Доказва го маорският поздрав:"Кие Ора!",който е почти идентичен с тракийския:"Как е,хора!".
Обнадежден съм.Заедно можем да открием всички загубени тракийски племена.
Браво на Вас!
цитирай
41. saportok - Един минус от мен. За спомен. Бл...
17.12.2012 10:50
bolenvindia написа:
Един минус от мен. За спомен.

Благодаря за минуса Ви,господин bolenvindia,също благодаря за минуса и на двойника Ви-bulgarinut57.Много сте мили.
Желая Ви бързо оздравяване и скорошно завръщане от Индия.
цитирай
42. vmir - Допада ми подходът ти.
17.12.2012 10:58
Бих го препоръчал на всеки българин.
цитирай
43. saportok - Клипа нагледно показва едно ист...
17.12.2012 11:21
atil написа:
Клипа нагледно показва едно историческо откритие. Ние не знаем как точно и по какъв повод е бил открит късия римски меч(който не е тракийски, понеже тракийския е бил извит навътре), но виждаме едно революционно откритие на късото зулуско копие. Същото дало веднага приимущество на зулусите в ръкопашния бой. Включително и срещу белите...
За разлика от траките и римляните, зулусите и до ден днешен са живи и здрави и са една от важните съставни части от народа на африканската напреднала и водеща страна на съвременния етап на световното развитие - ЮАР!

Това е верно,зулусите са много интересно племе и от историята им може да се научи много.
Макар и да е трудно да се каже колко идентични оцеляват племената в съвременният свят.
цитирай
44. rustama - Ти от тези по-косматите ли си?
17.12.2012 11:22
Епилирай се, жено, или ще ходиш девойка цял живот! Липса на редовен секс води до нервен срив, при теб и още няколко примата вече е видно.
цитирай
45. voulgaros - Здрасти паликаре. . . . твоя адаш ...
17.12.2012 11:25
Здрасти паликаре....твоя адаш Спаротокос нещо не пуска обективно...И от всекаде вади думицки----то хети..то санксрит..то гето-готско-склавански...
джинс була турска дума-----

ГЕНС-ЛАТ. ГЕНОС-ЕЛЛИНИКА.

АБ ОРИГЕНУМ-ОРИГИНАЛ--+ОРИ ГЕНОС..ГЕНЕЗИС-ГЕНЕТИКА-ГИНЕКА--ГИНЕКОЛОГИА-ОС...ИМАЛО Е И ТАКАВ ЦОВЕК ---ОРИГЕН....АМА ИМЕТО НЕ ИДЕ ОТ ''ОРИГВАНЕ--ОРИГВАМ СЕ''. на тракийски язик..

КАЗИ НА БРАЧЕДА---ДА ПИШЕ ПО-ОБЕКТИВНО...ВСЕ ПАК СТЕ КОЛЕГИ ТРАКОЛОЗИ :))))))))
цитирай
46. saportok - Аз съм от NY, а ти от коя маала ...
17.12.2012 11:35
rustama написа:



Аз съм от NY, а ти от коя маала си? ;)) Шушу-шушу. Тел.за контакт ++0000000001, обади се, ХЕЛОУ, ХЕЛОУ! Само за господа, наясно с правописа! БАУ,БАУ,БАУ

Добре дошла,госпожо rustama.Аз съм от махалата Тракия на град Пловдив.Това бау-бау-бау на тракийски ли е?Благодаря!
цитирай
47. tikoev - Токущо пристигна новината: &qu...
17.12.2012 11:36
Токущо пристигна новината: "Китайски спътник откри строежи на Луната". Дали пък....!??
http://paranormal-news.ru/_nw/58/s09642890.jpg
цитирай
48. saportok - Токущо пристигна новината: &qu...
17.12.2012 11:48
tikoev написа:
Токущо пристигна новината: "Китайски спътник откри строежи на Луната". Дали пък....!??
http://paranormal-news.ru/_nw/58/s09642890.jpg

Веднага започвам работа!!!БЛАГОДАРЯ!!!ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ!!!
цитирай
49. bolenvindia - Нямам двойник.
17.12.2012 11:57
saportok написа:
bolenvindia написа:
Един минус от мен. За спомен.

Благодаря за минуса Ви,господин bolenvindia,също благодаря за минуса и на двойника Ви-bulgarinut57.Много сте мили.
Желая Ви бързо оздравяване и скорошно завръщане от Индия.


Самостоятелна бойна единица съм! Не съм казал, че съм болен, нито, че съм в Индия. Текст на песен за профил, не може ли?! Мил съм, но не за некрасиви жени, които нямат с какво да се занимават през САМОТНИТЕ си денонощия. А разбрах, че и от хигиена си го закъсала - физическа и морална. Колко достойно за укор и съжаление! Тц,тц,тц...пфу! саПОРток...
цитирай
50. kamosutrov - Офицално пицмо от Атина
17.12.2012 12:09
Калимера, знаци!
Всицки знаете, це Константинопол квартал на Атина, а Пиреа, това, световно пристанисте. Да нема сест-пет. Нема спорим постояно с вас!
Знаци, както всицки знаете, елини басти на всицко. Елини измислили математиката, елини измислили историята. Елини измислили и ядрената фисика. Не се смейте, така е!
Кой измисли секса? Ние, елините! Цак после римляните се досетиха и слозиха зени в него. Ама ние го измислихме.
Та, за траките. Не се сетихме да им станеме басти, знаци нема траки. Не мозе да има несто по света, ако нема баста елин.
Нема да спорите с мене, стото сме измислили всицко.
С това писмо се карам на Сапарток и негов верен приятале, Поли…. Там каквото и Лесодзойс!
Нема юзни траки, има юзни елини. Ма не ми вервате, а? Нема се смеете. Висте момите на юзните елини и насте моми. Прилицат си. Само насте ги киснахме в белина, та избелеха. Инаце са си състите. Сега сте питате, сто ги избилихме? Ми да не се пласим ностем. Ако една юзна елинка доде през носта при тебе, сте ти падне сърцета в петите. И треба да пием узо днеска и ностеска, це страсно, беееее!
цитирай
51. rustama - Така кажи уее - Столипиново!
17.12.2012 12:24
46. saportok - Аз съм от NY, а ти от коя маала ...
11:35
rustama написа:



Аз съм от NY, а ти от коя маала си? ;)) Шушу-шушу. Тел.за контакт ++0000000001, обади се, ХЕЛОУ, ХЕЛОУ! Само за господа, наясно с правописа! БАУ,БАУ,БАУ

Добре дошла,госпожо rustama.Аз съм от махалата Тракия на град Пловдив.Това бау-бау-бау на тракийски ли е?Благодаря!

Обяснява много неща. Кражбите и неграмотните изказвания също. Кой ми сви ролекса, запъртъче?! Бау със сигурност не е тракийски, не знаеш ли!!!, а щом се консултираш с мен, ясно колко достоверни са глупавите постове. Бау!
цитирай
52. leshoiad - Уагудугу Скъпи Запо, на симп...
17.12.2012 12:33
Уагудугу, Буркина Фасо, 11 часа по Гринуич

Скъпи Запо, на симпозиума всичкото учен изпаднали в екстаз от мое откритие.
Аз заапознал се с 300 чистокръвни траки от туземци.
Те всички фен на м-р Серафим.
Питат къде може купи негова книги.
Народ МОСИ в Буркина Фасо - чисти траки!!!!! МОСИ -това са МИЗИ.
Аз изчукал една чернокожа тракийка.ммммм!!!!!!!

Джойси получила разстройство от много банан на корем.


С поздрав от Уагадугу на всичкото блог!
Професор ЛЕшоджойс
цитирай
53. gocho52 - Будят смях хората търсейки точния си произход.
17.12.2012 12:40
Няма такъв.
Няма чист трак,руснак или прусак.
Аз лично се гордея с прадядо си трак,прабабаси ,ромейката,майка си славянката и
баща ми българинът...
Каква е кубинската нация, или американската? Тракска?
Тракийците днес живеят в областта Тракия.
цитирай
54. leshoiad - Поради историческото
17.12.2012 12:58
значение на тоя ми коментар го пуускам и тук.
Той показва как една дама, освен че бърка поезията с безсмислени съчетания от думи, е достигнала висините на безумието.

2:49 - 11. mariniki - така си е. . . 16. 12 ...
11. mariniki - така си е...
16.12 22:02
Български и Тракийски е едно и също,понеже именно Траките са Първото коляно на Българския род,от което са произлезли останалите две колена!
абсолютно съм съгласна...


Ей това безумие кристално ясно показва до къде водят облъчванията с тракомански фантазии.
Най-смешното и нелепо нещо, което съм чел в последните 100 години.

Коментарът чака одобрение
Постинг: МИНОЙЦИТЕ СА ГОВОРЕЛИ БЪЛГАРСКИ ??!!
Автор на постинга: shtaparov
цитирай
55. saportok - В древни времена, един представ...
17.12.2012 13:09
kamosutrov написа:
В древни времена, един представител на племето Централно балкански поети е стигнал до Индия. Излязал на площада на първия му попаднал град и започнал да проповядва "По кабела протекло електричество". 2 часа по късно населението на същия този град събрало най-необходимото, което им трябвало и хукнало да бяга.
Същия този представител стигнал до далечните острови в Тихи океан и след като повторил проповедта си, принудил местното население да открие корабоплаването и да се разбяга по острови и континенти. Тези, които ги е било страх от водата, развили своя собствена кулинарна култура и се специализирали в готвенето на бели хора. Белег на тази кулинарна традиция е топлото /на фурна и с подправки/ посрещане на капитан Кук. Още преди да си отвори устата, той е бил сготвен по древна рецепта, пазена само за бели поети.

Но опишете по-подробно научните си открития,господин kamosutrov,опишете по-подробно.
цитирай
56. saportok - Бих го препоръчал на всеки бълга...
17.12.2012 13:13
vmir написа:
Бих го препоръчал на всеки българин.

Благодаря Ви,господим vmir.Според мен при изтървано стадо само такъв подход ни остана.
Радвам се,че ме посетихте!
цитирай
57. saportok - Епилирай се, жено, или ще ходиш д...
17.12.2012 13:26
rustama написа:
Епилирай се, жено, или ще ходиш девойка цял живот! Липса на редовен секс води до нервен срив, при теб и още няколко примата вече е видно.

Веднага отивам,скъпа ми rustama!Поздрави на Мъжа Ви,bulgarinut57.Той защо вече не ме посещава?
Добре че поне Вие идвате,да ми напомняте за него!
цитирай
58. letopisec - Много богато илюстриран и енциклопедичен материал
17.12.2012 13:29
Много богато илюстриран и енциклопедичен материал...Още съм в захлас.
цитирай
59. miuenski - ЧУДЯ СЕ КОЕ МИ Е ПО-СМЕШНО - СТАТИЯТА ...
17.12.2012 13:46
ЧУДЯ СЕ КОЕ МИ Е ПО-СМЕШНО - СТАТИЯТА ИЛИ ГРАМАТИЧЕСКИЯ КОМЕНТАР НА Г-Н РУСТАМ
цитирай
60. vencivvg - Интересно
17.12.2012 14:10
Интересните статии за траките продължават.
Чета ги с удоволствие.
цитирай
61. apostapostoloff - Да, ама...
17.12.2012 15:14
Аутсорсингът ще движи пазара на бизнес имоти
цитирай
62. tikoev - значение на тоя ми коментар го пу...
17.12.2012 15:19
leshoiad написа:
значение на тоя ми коментар го пуускам и тук.
Той показва как една дама, освен че бърка поезията с безсмислени съчетания от думи, е достигнала висините на безумието.

2:49 - 11. mariniki - така си е. . . 16. 12 ...
11. mariniki - така си е...
16.12 22:02
Български и Тракийски е едно и също,понеже именно Траките са Първото коляно на Българския род,от което са произлезли останалите две колена!
абсолютно съм съгласна...


Ей това безумие кристално ясно показва до къде водят облъчванията с тракомански фантазии.
Най-смешното и нелепо нещо, което съм чел в последните 100 години.

Коментарът чака одобрение
Постинг: МИНОЙЦИТЕ СА ГОВОРЕЛИ БЪЛГАРСКИ ??!!
Автор на постинга: shtaparov

Моля ви, там не пипайте....Никой не е виновен за систематичните измами на въпросния господин с които промива мозъци....А пък поезията е превъзходна!
цитирай
63. saportok - Здрасти паликаре. . . . твоя адаш ...
17.12.2012 15:51
voulgaros написа:
Здрасти паликаре....твоя адаш Спаротокос нещо не пуска обективно...И от всекаде вади думицки----то хети..то санксрит..то гето-готско-склавански...
джинс була турска дума-----

ГЕНС-ЛАТ. ГЕНОС-ЕЛЛИНИКА.

АБ ОРИГЕНУМ-ОРИГИНАЛ--+ОРИ ГЕНОС..ГЕНЕЗИС-ГЕНЕТИКА-ГИНЕКА--ГИНЕКОЛОГИА-ОС...ИМАЛО Е И ТАКАВ ЦОВЕК ---ОРИГЕН....АМА ИМЕТО НЕ ИДЕ ОТ ''ОРИГВАНЕ--ОРИГВАМ СЕ''. на тракийски язик..

КАЗИ НА БРАЧЕДА---ДА ПИШЕ ПО-ОБЕКТИВНО...ВСЕ ПАК СТЕ КОЛЕГИ ТРАКОЛОЗИ :))))))))

Скъпи господин voulgaros,
Братовчеде-ако позволите!
Все пак не забравяйте,че генус произлиза от тракийското име Генчо,ако обичате :)
Бъдете здрав!
цитирай
64. lidislidis - Внимание!
17.12.2012 16:02
Един ''велик самозванец историк'' от блога в момента действа, като трол. Троли с минуси постингите на блогърите, без да ги чете! При мен се разписа ве4е, макар и смешно, за съжаление е станал! Такова падение! Тракийски трол!!!>)))))))))))
цитирай
65. anteron - Не се приемат думите!
17.12.2012 16:18
половината от изброените думи са на арабски,и не случайно,в северна африка говорят арабски,дори и негроидни народи,а по-късно тези араббски думи са навлезли в бълграския чрез османците.
цитирай
66. anteron - ккк
17.12.2012 16:22
Не казвам,че не сте прав,sparaton,просто да изброявате думите,не беше осбено подходящо,защото не доказва тезата ви,както казах ,защото половината думи са арабски.Но в интерес на истината е добре да се отбележи,че е нормално да има общи неща между различните народи,племена ,в различните краища на света дори,тъй като в началото всички идват от Месопотамия,а бройката на човечеството не е била голяма.
цитирай
67. mglishev - Вече ще казваме
17.12.2012 16:25
Мтракия, мтраки, бвана парадинасту, Нгоро-нгорополис, Мсевт и нтрибали :)
цитирай
68. saportok - Когато материалът е изпразнен от ...
17.12.2012 17:01
kansandilh написа:
Когато материалът е изпразнен от съдаржание и няма какво да коментираш, изпадаш във възторг и, за да подкрепиш хазяйката кършиш китки и казваш: Ах!, колко е енциклопедичен и богато илюстриран този материал... От илюстрациите изпадаш в захлас, гълташ си езика и...толкоз...
Сивота и Поза-древни тракийски женски имена.

Скъпи господин sparotok,
Моля Ви.И двамата знаем,че материалът не е на Вашето ниво.
Все пак Ви моля.Видяхме,че сте изключителен експерт по това,какво,кога и къде се е случвало в блога на sparotok,по всички теории на sparotok и по нищо друго.
Моля Ви,пишете от оригиналният си акаунт.Така ме обърквате.
Този акаунт в чест на италианския Ви приятел ли е създаден?Добро му желая!
Аз не искам отмъщение и макар че Вие ми триете всеки пост в блога Ви,аз ще Ви пускам свободно да коментирате и да ми се присмивате,господин sparotok.
Защото така объркваме хората.Като sparotok пишете благочестиво,като kansandilh не дотам,а и двамата освен че сте наясно с точно определени неща,гледам,че и по едно и също време в различни блогове пишете.
цитирай
69. miuenski - Един ''велик самозванец историк'' ...
17.12.2012 17:08
lidislidis написа:
Един ''велик самозванец историк'' от блога в момента действа, като трол. Троли с минуси постингите на блогърите, без да ги чете! При мен се разписа ве4е, макар и смешно, за съжаление е станал! Такова падение! Тракийски трол!!!>)))))))))))


НЕ ВСЕКИ, КОЙТО НЕ ХАРЕСВА ПУБЛИКАЦИИТЕ ВИ Е ТРАКИЕЦ!
цитирай
70. leshoiad - Малии!
17.12.2012 17:30
Оказва се, че Спароток имал втори акаунт.
Ами нали това е най-смъртният грях за адвоката му, който като Гръмовержеца Зевс огласи блога, че Сапотрок съм аз, после пък реши, че аз и Джойси сме едно лице.
Крадезът вика дръжте краддеца!~

А, колега, за т.нар. поезия на мариники -
не е поезия.
В специален постинг ще обясня защо не е,, тук скамо ще отбележа, че поезията задължително има ритъм и рима, а при нея има кавалкада от хълцания, охкания и ахкания, но това ще го представя задълбочено някога.
Нейното не е дори и бял стих, ами мешана скара от проза и есеистика.
цитирай
71. saportok - Един минус от мен. За спомен. Бл...
17.12.2012 17:30
bolenvindia написа:
saportok написа:
bolenvindia написа:
Един минус от мен. За спомен.

Благодаря за минуса Ви,господин bolenvindia,също благодаря за минуса и на двойника Ви-bulgarinut57.Много сте мили.
Желая Ви бързо оздравяване и скорошно завръщане от Индия.


Самостоятелна бойна единица съм! Не съм казал, че съм болен, нито, че съм в Индия. Текст на песен за профил, не може ли?! Мил съм, но не за некрасиви жени, които нямат с какво да се занимават през САМОТНИТЕ си денонощия. А разбрах, че и от хигиена си го закъсала - физическа и морална. Колко достойно за укор и съжаление! Тц,тц,тц...пфу! саПОРток...

Благодаря Ви,господин bulgarinut57(2).
цитирай
72. monaliza121 - Вече повече от пет години се мъча да ...
17.12.2012 17:31
Вече повече от пет години се мъча да разбера, защо Орфей във филма "Язон и аргонавтите е негър. Този постинг ми даде отговор. Благодаря!:)))
Прочетох и трактата за тракийския полюлей. Ще ви задам само един въпрос, за да не се мъча през следващите пет години.

Полилеят е шедьовърът на тракийското изкуство. /ваш текст/
Полюлеят е шедьовъра на тракийското изкуство / мой текст/

Въпросът е: Кое от двете изречения е на тракийски език?:)))
цитирай
73. saportok - Калимера, знаци! Всицки знаете, ...
17.12.2012 17:49
kamosutrov написа:
Калимера, знаци!
Всицки знаете, це Константинопол квартал на Атина, а Пиреа, това, световно пристанисте. Да нема сест-пет. Нема спорим постояно с вас!
Знаци, както всицки знаете, елини басти на всицко. Елини измислили математиката, елини измислили историята. Елини измислили и ядрената фисика. Не се смейте, така е!
Кой измисли секса? Ние, елините! Цак после римляните се досетиха и слозиха зени в него. Ама ние го измислихме.
Та, за траките. Не се сетихме да им станеме басти, знаци нема траки. Не мозе да има несто по света, ако нема баста елин.
Нема да спорите с мене, стото сме измислили всицко.
С това писмо се карам на Сапарток и негов верен приятале, Поли…. Там каквото и Лесодзойс!
Нема юзни траки, има юзни елини. Ма не ми вервате, а? Нема се смеете. Висте момите на юзните елини и насте моми. Прилицат си. Само насте ги киснахме в белина, та избелеха. Инаце са си състите. Сега сте питате, сто ги избилихме? Ми да не се пласим ностем. Ако една юзна елинка доде през носта при тебе, сте ти падне сърцета в петите. И треба да пием узо днеска и ностеска, це страсно, беееее!

Вие моше да говори на цовески гръцки,право,право kamosutrov!Показете му каде дзимуват пелите мецки!
цитирай
74. saportok - Обяснява много неща. Кражбите и ...
17.12.2012 17:52
rustama написа:

Обяснява много неща. Кражбите и неграмотните изказвания също. Кой ми сви ролекса, запъртъче?! Бау със сигурност не е тракийски, не знаеш ли!!!, а щом се консултираш с мен, ясно колко достоверни са глупавите постове. Бау!

Не съм аз,не съм аз скъпи господин bulgarinut57(3).
Нищо не съм крал,нито даже ролекс.
Питайте господина marknatana.
Той разправяше в блога си,че гуруто на някакво блог.бг общество се разхождал с ролекс. Той ще знае повече за ролекса Ви!
цитирай
75. saportok - Уагудугу, Буркина Фасо, 11 часа по ...
17.12.2012 17:54
leshoiad написа:
Уагудугу, Буркина Фасо, 11 часа по Гринуич

Скъпи Запо, на симпозиума всичкото учен изпаднали в екстаз от мое откритие.
Аз заапознал се с 300 чистокръвни траки от туземци.
Те всички фен на м-р Серафим.
Питат къде може купи негова книги.
Народ МОСИ в Буркина Фасо - чисти траки!!!!! МОСИ -това са МИЗИ.
Аз изчукал една чернокожа тракийка.ммммм!!!!!!!

Джойси получила разстройство от много банан на корем.


С поздрав от Уагадугу на всичкото блог!
Професор ЛЕшоджойс

Господин Лешоджойс!Бвана Кубва!Пакеги генаааааа!
Успех на всичкото тракийски събратя,на най голямата палма да го качиш,Тракия да му покажеш,да гледат!
У-ху-ху-ху-ху-!
цитирай
76. saportok - Много богато илюстриран и енцик...
17.12.2012 18:17
letopisec написа:
Много богато илюстриран и енциклопедичен материал...Още съм в захлас.

Това ще обърне науката,господин letopisec.Учените няма да признаят веднага,обаче Махатма Ганди е казал какво ще стане накрая-ще си признаят.
цитирай
77. saportok - ЧУДЯ СЕ КОЕ МИ Е ПО-СМЕШНО - СТАТИЯТА ...
17.12.2012 18:18
miuenski написа:
ЧУДЯ СЕ КОЕ МИ Е ПО-СМЕШНО - СТАТИЯТА ИЛИ ГРАМАТИЧЕСКИЯ КОМЕНТАР НА Г-Н РУСТАМ

Но Вие ни сеприсмивате,господин miuenski!
цитирай
78. saportok - Интересните статии за траките п...
17.12.2012 18:19
vencivvg написа:
Интересните статии за траките продължават.
Чета ги с удоволствие.

Благодаря Ви,господин vencivvg!
цитирай
79. saportok - Аутсорсингът ще движи пазара на ...
17.12.2012 18:21
apostapostoloff написа:
Аутсорсингът ще движи пазара на бизнес имоти

Така е,господин apostapostoloff!Винаги сте добре дошъл да си рекламирате блога при мен!
цитирай
80. saportok - Епилирай се, жено, или ще ходиш д...
17.12.2012 18:22
kansandilh написа:
saportok написа:
rustama написа:
Епилирай се, жено, или ще ходиш девойка цял живот! Липса на редовен секс води до нервен срив, при теб и още няколко примата вече е видно.

Веднага отивам,скъпа ми rustama!Поздрави на Мъжа Ви,bulgarinut57.Той защо вече не ме посещава?
Добре че поне Вие идвате,да ми напомняте за него!


Защото не си дашна.

Но скъпи ми господин sparotok!
Не съм знала че сте толкова потентен и че ме желаете.
Ако бяхте казал по-рано,ех...Друго щеше да бъде!
цитирай
81. saportok - Един ''велик самозванец историк'' ...
17.12.2012 21:21
lidislidis написа:
Един ''велик самозванец историк'' от блога в момента действа, като трол. Троли с минуси постингите на блогърите, без да ги чете! При мен се разписа ве4е, макар и смешно, за съжаление е станал! Такова падение! Тракийски трол!!!>)))))))))))

Най-лесното нещо е,госпожо lidislidis,да напишете името и да му се хвърлим всички да му слагаме минуси.
Но аз Ви предлагам друго.Вижте го кой е,добавете си го в любими и на всяка публикация му слагайте плюсчета.Той ви слага минуси нарочно,за да ви озлоби.По този начин вместо това ще озлоби себе си.Той рано или късно ще се почувства глупав и неудовлетворен,а това си струва 5 или 10 минуса в блога Ви.
цитирай
82. saportok - половината от изброените думи са на ...
17.12.2012 21:26
anteron написа:
половината от изброените думи са на арабски,и не случайно,в северна африка говорят арабски,дори и негроидни народи,а по-късно тези араббски думи са навлезли в бълграския чрез османците.

Добре дошъл,господин anteron.Добре дошъл в блога.
За съжаление не съм съгласен с Вас.Думите тук са от речник на суахили.
http://www.dicts.info/dictionary.php?l1=English&l2=Swahili
Това,което забелязвате,не е напълно неправилно,но голяма част от черна Африка е владяна от арабите и по този начин е имало достатъчно възможности думи от суахили да преминат в арабски,или пък думи в двата езика да се"сближат".Отделно погледнато някои думи имат сходства в арабски,както други имат сходства във всички езици,но това не ги прави думи не на суахили.
цитирай
83. saportok - Мтракия, мтраки, бвана парадин...
17.12.2012 21:27
mglishev написа:
Мтракия, мтраки, бвана парадинасту, Нгоро-нгорополис, Мсевт и нтрибали :)

Нточно мтака,нгосподин мГлишев!
цитирай
84. saportok - Оказва се, че Спароток имал втори ...
17.12.2012 22:21
leshoiad написа:
Оказва се, че Спароток имал втори акаунт.
Ами нали това е най-смъртният грях за адвоката му, който като Гръмовержеца Зевс огласи блога, че Сапотрок съм аз, после пък реши, че аз и Джойси сме едно лице.
Крадезът вика дръжте краддеца!~

А, колега, за т.нар. поезия на мариники -
не е поезия.
В специален постинг ще обясня защо не е,, тук скамо ще отбележа, че поезията задължително има ритъм и рима, а при нея има кавалкада от хълцания, охкания и ахкания, но това ще го представя задълбочено някога.
Нейното не е дори и бял стих, ами мешана скара от проза и есеистика.

Ще очаквам,чета стиховете Ви редовно.
Иначе"крадецът вика дръжте крадеца"е нещо като норма на поведение във"висшият клир"на блог обществото тук.С краткото ми гостуване все повече се убеждавам.
цитирай
85. saportok - Вече повече от пет години се мъча да ...
17.12.2012 22:24
monaliza121 написа:
Вече повече от пет години се мъча да разбера, защо Орфей във филма "Язон и аргонавтите е негър. Този постинг ми даде отговор. Благодаря!:)))
Прочетох и трактата за тракийския полюлей. Ще ви задам само един въпрос, за да не се мъча през следващите пет години.

Полилеят е шедьовърът на тракийското изкуство. /ваш текст/
Полюлеят е шедьовъра на тракийското изкуство / мой текст/

Въпросът е: Кое от двете изречения е на тракийски език?:)))

Този довод,за Орфей негъра,съм го чувал,но забравих да го добавя.Не съм гледал филма и явно това е проблем.
Иначе по въпроса,вторият,Вашият текст е правилният.Уточнихме го още в дискусията на темата.Но реших да не го поправям,поради простата причина че с "тракийски"отпред и полилей е приемлива дума!
цитирай
86. saportok - Епилирай се, жено, или ще ходиш д...
17.12.2012 22:25
kansandilh написа:
saportok написа:
kansandilh написа:
saportok написа:
rustama написа:
Епилирай се, жено, или ще ходиш девойка цял живот! Липса на редовен секс води до нервен срив, при теб и още няколко примата вече е видно.

Веднага отивам,скъпа ми rustama!Поздрави на Мъжа Ви,bulgarinut57.Той защо вече не ме посещава?
Добре че поне Вие идвате,да ми напомняте за него!


Защото не си дашна.

Но скъпи ми господин sparotok!
Не съм знала че сте толкова потентен и че ме желаете.
Ако бяхте казал по-рано,ех...Друго щеше да бъде!


Ех...Още не е късно за ....., моме-сапорток.

Пишете ми на лични?
цитирай
87. alexalexalex - ндам :)
17.12.2012 22:45
ще взема да извадя старите си постиги.
защото още миналата година доказах, че траките са произлезли от динозаврите и нЕма начин да не са най-древни :)

вие тука с някакви има-няма 200 000 години си играйкате, а аз говоря за едни 60 милиона :)))

п.с. КомунизЪма, тракедонизъма, ФИРОМството и прочеето идиотии трябва да бъдат преследвани като плъх, заразен с чума :) макар че са мишоци де :)
цитирай
88. saportok - ще взема да извадя старите си пос...
17.12.2012 23:04
alexalexalex написа:
ще взема да извадя старите си постиги.
защото още миналата година доказах, че траките са произлезли от динозаврите и нЕма начин да не са най-древни :)

вие тука с някакви има-няма 200 000 години си играйкате, а аз говоря за едни 60 милиона :)))

п.с. КомунизЪма, тракедонизъма, ФИРОМството и прочеето идиотии трябва да бъдат преследвани като плъх, заразен с чума :) макар че са мишоци де :)

Здравейте,господин alexalexalex.
Предполагам,колегите са сметнали подобно твърдение за грозно,подвеждащо и некомпетентно.
И то си е точно такова!

Не траките са произлезли от динозаврите,а точно обратното.
Ето,точно този динозавър,вижте,носи тракийска шапка:
http://sauropedia.files.wordpress.com/2011/05/saurolophus.jpg?w=700&h=346


цитирай
89. saportok - Когато материалът е изпразнен от ...
17.12.2012 23:05
kansandilh написа:
saportok написа:
kansandilh написа:
Когато материалът е изпразнен от съдаржание и няма какво да коментираш, изпадаш във възторг и, за да подкрепиш хазяйката кършиш китки и казваш: Ах!, колко е енциклопедичен и богато илюстриран този материал... От илюстрациите изпадаш в захлас, гълташ си езика и...толкоз...
Сивота и Поза-древни тракийски женски имена.

Скъпи господин sparotok,
Моля Ви.И двамата знаем,че материалът не е на Вашето ниво.
Все пак Ви моля.Видяхме,че сте изключителен експерт по това,какво,кога и къде се е случвало в блога на sparotok,по всички теории на sparotok и по нищо друго.
Моля Ви,пишете от оригиналният си акаунт.Така ме обърквате.
Този акаунт в чест на италианския Ви приятел ли е създаден?Добро му желая!
Аз не искам отмъщение и макар че Вие ми триете всеки пост в блога Ви,аз ще Ви пускам свободно да коментирате и да ми се присмивате,господин sparotok.
Защото така объркваме хората.Като sparotok пишете благочестиво,като kansandilh не дотам,а и двамата освен че сте наясно с точно определени неща,гледам,че и по едно и също време в различни блогове пишете.



1. “Скъпи господин sparotok “

-В момента си пие ракията и не му дреме за теб, моме. Няма го тук, моме. Грешиш. Тук е kansandilh, моме.

2.” Моля Ви,пишете от оригиналният си акаунт.Така ме обърквате.”

-Молбата ти е чута преди още да я произнесеш, моме. Всеки пише от собственият си акаунт, моме, воден от грижа да не се обърква крехката ти психика, моме. Въпреки това ти много рано се обърка, моме. А кво те чака до края…, моме. И анонимността няма да внесе успокоение в твоята душа, моме.

3. „Този акаунт в чест на италианския Ви приятел ли е създаден?”

-Не, в чест на баба ти, моме. Така тя влиза в релация с тебе, моме. Много е загрижена за твоето психическо здраве, моме. Довери и се, моме. Другите ще те изхрускат, моме

4. „Защото така объркваме хората.”

-Остави хората, моме. Погрижи се за себе си, моме. Ти имаш проблеми, а не те, моме. Те се кикотят на акъла ти ,...

Скъпи господин sparotok.
Но моля ви,чувствайте се като у дома си.
Кое наложи от този пост да смените изведнъж правописа и стила на цитиране,че и поведението на госсподин kansadilih?Вашият втори клонинг.
Точно същото нещо направи и акаунтът на име get,като го обвиних,че е клонинг който пише празнословия и нарочно слага празни редове и препинателни знаци.И той,точно като Вас веднага си смени правописа и стила на изразяване.
Не съм искал да Ви затормозявам.
Пишете си като преди.
И двамата.
цитирай
90. alexalexalex - 92. saportok
17.12.2012 23:58
имайте срам пред Бога, таковата.
то, че траките са древни - древни са, че са измислили всичко - ясно е като бял ден, ама с динозаврите - не, че се изнервям.
гледал съм всички серии на Джурасик парк и съм повече от убеден, че динозаврите, да ме прощавате, са малко преди траките :) едно поне 10 години, ама няма начин да не са по-древни.
да не цитирам Цеца Величкович сега, че ще стане страшно... или беше някоя друга Цеца, все едно.

само едно не разбирам - Вожда с потника дали е прост милиционер или са го направили лейтенант по заслуги? ей тука ми трябва жокер, щото не съм от Перник де :)
цитирай
91. saportok - имайте срам пред Бога, таковата. ...
18.12.2012 00:34
alexalexalex написа:
имайте срам пред Бога, таковата.
то, че траките са древни - древни са, че са измислили всичко - ясно е като бял ден, ама с динозаврите - не, че се изнервям.
гледал съм всички серии на Джурасик парк и съм повече от убеден, че динозаврите, да ме прощавате, са малко преди траките :) едно поне 10 години, ама няма начин да не са по-древни.
да не цитирам Цеца Величкович сега, че ще стане страшно... или беше някоя друга Цеца, все едно.

само едно не разбирам - Вожда с потника дали е прост милиционер или са го направили лейтенант по заслуги? ей тука ми трябва жокер, щото не съм от Перник де :)

Бог вижда!
Никъде не съм казал,че траките са измислили динозаврите.Траките не са измислили динозаврите,те са ги народили.

Тракийско племе - динозавърско племе

абанти - апатозаврус
бени - бенджи
беси - беситодонтус
ботеи - ботиоспондрилус
венети - венетикозухус
дентелети - дантакозаврус
долонки - долодон
едони - едафозаурус
кайни - кайнозухус
моези - мозазаурус.

Има и още много.Готова ли е всепрояждащата Ви некомпетентност да спори с Науката?
цитирай
92. zaw12929 - Не може под общ знаменател да слагате всички:
18.12.2012 07:46
българските учени са продажници и измамници.Те лъжат,крадат

Освен това ТОЧНО ВИЕ си служите с ИЗМАМА
ЧАСТ ОТ ХОРАТА ПИОПАДАТ ТУК, ЗАБЛУДЕНИ ОТ ИМЕТО ВИ, ЗНАЕТЕ ДОБРЕ ЗАЩО
цитирай
93. saportok - българските учени са продажници и ...
18.12.2012 09:20
zaw12929 написа:
българските учени са продажници и измамници.Те лъжат,крадат

Освен това ТОЧНО ВИЕ си служите с ИЗМАМА
ЧАСТ ОТ ХОРАТА ПИОПАДАТ ТУК, ЗАБЛУДЕНИ ОТ ИМЕТО ВИ, ЗНАЕТЕ ДОБРЕ ЗАЩО

Възможно е скъпи господин zaw12929.
Но с риск за малко грубост към някои от хората,следва да отбележа,че хора,които влизат в такива блогове само заради името-ами нямат място там.
Т.е. няма да им се извинявам,а е разумно заедно да ги отучим,ако си нямат работа.Как точно според Вас се получава влизане и възхита в радикална историческа тема,често и смесена с простащина или шовинизъм от разумен човек заради името на блогера?
Значи нещо не е наред.
Аз съм като благословия.
Приучвам ги да започват да четат.
Това е важно за тези хора,не ги лишавайте!
цитирай
94. saportok - До господин kansandilh
18.12.2012 17:03
Скъпи господин sparotok,
Разбирам,че не желаете да пишете от оригиналния си нейм,за да не ни бъркат хората,поради ужасно неприятното подобие на нашите имена.
Обаче,моля Ви,върнете ми старият господин kansandilh.
Този новият пише много разстлано и твърде необичайно цитира.И поради това гледам да не го чета.
Много е различен от стария и е силно нечетим.

-Едиственото общо със стария господин kansandilh и с Вас,господин sparotok,остава фикс идеята за някаква си партия,която не я знам коя е.Затова пък тя е толкова обща,че не може да бъде сбъркана с друга идея,господин sparotok.Коя е тази партия,дето толкова много Ви пречи,а на мен ми помага,господин sparotok/kansandilh?
цитирай
95. zaw12929 - saportok ПО ПОЛЕКА, ПО ВНИМАТЕЛНО С ОБВИНЕНИЯТА...
18.12.2012 18:02
Имам въпрос: На себе си отговорете Защо мразите учените? За къде сме без тях
БЕЗ НАУКА НЯМА СПОЛУКА. ОБИДНО МИ Е НЯКОЙ ДА НАРИЧА УЧЕНИТЕ КРАДЦИ И ИЗМАМНИЦИ- ПОСОЧЕТЕ КОНКРЕТНИ ИМЕНА, НА ТЕЗИ НАПИСАЛИ ЗАБЛУЖДАВАЩИТЕ ИСТОРИИ.
цитирай
96. saportok - Имам въпрос: На себе си отговорете ...
18.12.2012 18:25
zaw12929 написа:
Имам въпрос: На себе си отговорете Защо мразите учените? За къде сме без тях
БЕЗ НАУКА НЯМА СПОЛУКА. ОБИДНО МИ Е НЯКОЙ ДА НАРИЧА УЧЕНИТЕ КРАДЦИ И ИЗМАМНИЦИ- ПОСОЧЕТЕ КОНКРЕТНИ ИМЕНА, НА ТЕЗИ НАПИСАЛИ ЗАБЛУЖДАВАЩИТЕ ИСТОРИИ.

Скъпи ми господин zaw12929,
Очевидно не разбирате.Принуждавате ме да"разкривам прикритието си".
Въпросното изречение представлява шарж на почти перманентните твърдения и обиди на един блогър и лобито му към учените и науката в България.Не и изненадващи,защото той доказано работи за чужда наука и неприятелска научна школа-ако е научна(лично за мен не).
Т.е.четете и се възмущавате на буквалното разбиране на сатира.Пародирани са негови действия.На практика дори по-скоро са преповторени.
Моля,не прибързвайте със заключенията.
Аз се възмущавам от точно същото нещо.
цитирай
97. joysii - 99. saportok - До господин kansandilh
18.12.2012 22:41
kansandilh Спароток ли е,бе!?
И що сто блога има тук?
Той така ли се изкарва с толкова много прочити?!
Бооооооже, какво разочарование!
цитирай
98. joysii - 98. kansandilh
18.12.2012 22:43
Егати кукуто!
Ма верно, ти Спаро ли си?
Че ти си бил напълно луд,бе!!:):):):):)
цитирай
99. joysii - alexalexalex
18.12.2012 22:45
Привет.Всички помним твоите постинги по повод на Спаро.
Бяха сууууперски.
Поздрави.:):):):)
цитирай
100. joysii - kansandilh -много несполучлив опит за остроумие
18.12.2012 22:48
1. “Скъпи господин sparotok “

-В момента си пие ракията и не му дреме за теб, моме. Няма го тук, моме. Грешиш. Тук е kansandilh, моме.

2.” Моля Ви,пишете от оригиналният си акаунт.Така ме обърквате.”

-Молбата ти е чута преди още да я произнесеш, моме. Всеки пише от собственият си акаунт, моме, воден от грижа да не се обърква крехката ти психика, моме. Въпреки това ти много рано се обърка, моме. А кво те чака до края…, моме. И анонимността няма да внесе успокоение в твоята душа, моме.

3. „Този акаунт в чест на италианския Ви приятел ли е създаден?”

-Не, в чест на баба ти, моме. Така тя влиза в релация с тебе, моме. Много е загрижена за твоето психическо здраве, моме. Довери и се, моме. Другите ще те изхрускат, моме

4. „Защото така объркваме хората.”

-Остави хората, моме. Погрижи се за себе си, моме. Ти имаш проблеми, а не те, моме. Те се кикотят на акъла ти ,...
цитирай
101. saportok - :) Welcome, след дълго отсъст...
18.12.2012 22:53
:)
Welcome,след дълго отсъствие.
цитирай
102. darktales - Тази статия струва повече от всички ...
18.12.2012 23:46
Тази статия струва повече от всички прашни папки в БАН!
Поклон Вам, г-н/г-жо или г-це saportok!
Сега, когато се видя кой пак ще командува парада в САЩ, а значи и по света, защото туй е държавата която... хм, загубих си мисълта, тъй де, сега един вид всеки гледа да се пише негър.
Но истината е една!
И няма как да се крие вечно!
цитирай
103. saportok - Тази статия струва повече от всички ...
19.12.2012 09:32
darktales написа:
Тази статия струва повече от всички прашни папки в БАН!
Поклон Вам, г-н/г-жо или г-це saportok!
Сега, когато се видя кой пак ще командува парада в САЩ, а значи и по света, защото туй е държавата която... хм, загубих си мисълта, тъй де, сега един вид всеки гледа да се пише негър.
Но истината е една!
И няма как да се крие вечно!

Но Вие сте схванали накъде духа вятърът,скъпи господин darktales!Ето,аз изградих историческата теза,а Вие сте на път правилно да я претворите политически!
Браво на Вас!
цитирай
104. saportok - Ма верно, ти Спаро ли си?:):...
19.12.2012 09:50
kansandilh написа:
joysii написа:

Ма верно, ти Спаро ли си?
:):):)

И от мен: На куку постиинг-куку коментар.
Дали съм Спаро или не, умничката joysii знае най-добре.
Когато един човек мами другите, очаква същото от тях.

Аз знам дали сте или не сте sparotok.
Sparotok сте.Издадохте се в една тема на letopisec,където надълго и нашироко описахте прочетени от Вас всички книги на свързаните със sparotok учени.Питах За краткото си съществуване кога Вие сте прочел всички редки книги,което е чел sparotok.И само тях сте чел,но до буквата?А той твърди,че ги проучва десетилетия.
После демонстрирахте познания по история на блога на saparotok до степен да разказвате подробно случки,с различни неизвестни индивиди,протекли в 4-5 различни теми от самото начало на блога.А никой не можа да потвърди Вашият акаунт изобщо да е писал някъде толкова отдавна.Вие се оказахте живата история на блога на sparotok.
Глупаво се подведохте и самичък се издадохте кой сте.
Отгоре на това аз направих справка последните дни в няколко теми в които пишете.Оказва се,че Вашият акаунт и този на Spаrotok бяха активни по едно и също време,с примерни часове на активност между 17 и 19 следобед и между 11 и 1:30 вечер.И двамата.
Като при това Вие пишете в 17:12 пост в един блог.sparotok късичко,в 17:19 в друг.После той дълго в 17:44.Вие късичко в 17:49.
Не знам кого мислите,че лъжете.Смененият Ви правопис,или"споровете със sparotok в блога му",които започнахте веднага след разкритието ли Ви оправдават?Не и пред мен.За мен това е детинско потвърждение на съмненията ми.

-Но поведението Ви най-Ви издава.След забележката ми сменихте начина на писане и сега се появявате с трети начин.Това хвърля нова сянка на съмнение върху акаунта get,от личните с когото и от мненията на когото също мога да заявя 80% сигурно съмнение,че е акаунт на sparotok с нов препинателен правопис.А вие сам сте акаунт на spаrotok.

-Всеки нормален неклониран индивид на Ваше място би спрял да ми пише,за да не злепоставя трети човек.
Очевидно Вие не се боите от това,защото сте Третият Човек.
Стойте,не ми пречите,но простотии към посетителите ми няма да търпя.
Бъдете здрав.
цитирай
105. saportok - И да не пропусна:избягвайте да д...
19.12.2012 09:52
И да не пропусна:избягвайте да демонстрирате нерви точно когато sparotok е нервен(а Вас никой не Ви е изнервял),както и избягвайте да коментирате в блога ми реципрочно на начина на коментиране на spаrotok.
цитирай
106. joysii - 108. kansandilh
19.12.2012 11:20
"Дали съм Спаро или не, умничката joysii знае най-добре."
................
Умничка е.:):)
..........
Възможностите са две- или си, или НЕ си Спароток.
Ако си -кофти- изведнъж лъсва черната страна на така прехвалената и идеализирана тук личност. Разочароваш на max.
Ако НЕ си - пак кофти - някой глупак се прави на теб и те излага - пак на max.
...........
Аз не бих допуснала нито едното, нито другото.
И двете възможности създават лош имидж в сайта.
цитирай
107. ferhunde - Смятам да публикувам нАучен труд в ...
19.12.2012 11:21
Смятам да публикувам нАучен труд в подкрепа на твърдението, че динозаврите са прототраки.
Да не ме изпревариш, ханъм!
цитирай
108. saportok - Параноята, параноята те гони, м...
19.12.2012 12:24
kansandilh написа:
Параноята, параноята те гони , момеее…

Къв е тоя излишен труд де си хвърлила? По-добре да бе написала 1-2 бъзикчийски постинга. Що ти трябва да се занимаваш с ченгиджийски разследвания, а?

Имаш си блог, пишеш си бъзиците , хората ти се радват че им отваряш очите, които Спаро затвори, анонимна си…мисията ти върви…Кво те бърка?
По-кротко, по-весело, че ще откачиш? Бъди усмихната.

Бегам да си гледам моята работа, че немам време за щуротии.

И поздрави на умничката 113. joysii. Блестяща логика!

Довиждане,господин sparotok,пак наминавайте!
цитирай
109. saportok - "Дали съм Спаро или не, умн...
19.12.2012 12:32
joysii написа:
"Дали съм Спаро или не, умничката joysii знае най-добре."
................
Умничка е.:):)
..........
Възможностите са две- или си, или НЕ си Спароток.
Ако си -кофти- изведнъж лъсва черната страна на така прехвалената и идеализирана тук личност. Разочароваш на max.
Ако НЕ си - пак кофти - някой глупак се прави на теб и те излага - пак на max.
...........
Аз не бих допуснала нито едното, нито другото.
И двете възможности създават лош имидж в сайта.

Излишен е спора с тази личност,госпожо joysii.
Така я легитимирате като личност.
Това не е личност,това е sparotok.

-И не е само той клонинг.Вижте само редовните над 100 гласоподаватели.Има ли друг блог,който събира на първият ден 70-80 гласа,а на следващите 3-4,след като е паднал от първа страница,по 20-30.Никой,само на уважаваният колега.Системата не допуска да се гласува от един компютър няколко часа и затова така се получава.Никой не гласува за вчерашни статии,той сам си гласува с акаунтите за тях,съобразявайки се с ограниченията.Никой и няма 150 гласа,100 са максимума изобщо,а той ги има за нечетими статии.
И от време на време се и разписва през паразитните акаунти,уж като независим фен в подкрепа.
Не го легитимирайте.Той е sparotok и търси спор и легитимност.

Обявявам ловен сезон за акунтите на sparotok.
На мен ми е много интересен така нареченият офицер get и"антимакедонистът"demograph.Аз мисля да тръгна по техните следи,get твърде усилено ми доказа че е потенциален клонинг,demograph също ме разочарова.Вие ако искате поразгледайте тяхното поведение или на други.Ако искате недейте,но Ви обещавам,че този лов ще даде богат улов.Дивечът щъка около нас.
цитирай
110. saportok - Смятам да публикувам нАучен труд в ...
19.12.2012 12:33
ferhunde написа:
Смятам да публикувам нАучен труд в подкрепа на твърдението, че динозаврите са прототраки.
Да не ме изпревариш, ханъм!

Не,дори Ви предоставям безвъзмездно материалите си от отговор 95 и отговор 92.Моля,използвайте ги,без да се притеснявате!
цитирай
111. letopisec - Помня, алекс тогава им спретна и нагледни материали...едно към едно фиромско и спарово
19.12.2012 15:31
alexalexalex написа:
ще взема да извадя старите си постиги.
защото още миналата година доказах, че траките са произлезли от динозаврите и нЕма начин да не са най-древни :)

вие тука с някакви има-няма 200 000 години си играйкате, а аз говоря за едни 60 милиона :)))

п.с. КомунизЪма, тракедонизъма, ФИРОМството и прочеето идиотии трябва да бъдат преследвани като плъх, заразен с чума :) макар че са мишоци де :)

цитирай
112. saportok - Ами препубликувайте го, да го видя и ...
19.12.2012 18:01
Ами препубликувайте го,да го видя и аз :)
цитирай
113. darktales - Как се повтаря винаги една и съща ...
19.12.2012 19:41
Как се повтаря винаги една и съща история!
Екваториалните траки са били внасяни в Америка като роби, а само след няколко поколения един от тях застава начело на най-могъщата империя - САЩ.
Кой може сега да отрича силата на тракийския гений!
цитирай
114. joysii - 109. kansandilh
19.12.2012 20:53
В следващите коментари ще се постарая да удовлетворя твоите естетични очаквания, моме.
===============
"моме" казвай на баба си.
Аз съм Джойси.
цитирай
115. shtaparov - Сходства несъмнено има, и вероятно ...
19.12.2012 21:20
Сходства несъмнено има,и вероятно неслучайно някои стари наши автори са писали за Българите: "И бяха прочее преди това етиопи"...
цитирай
116. shtaparov - Дори и да си джойстик, човекът ще те ...
19.12.2012 21:25
Дори и да си джойстик,човекът ще те нарича така както си иска!...
цитирай
117. saportok - Как се повтаря винаги една и съща ...
19.12.2012 21:55
darktales написа:
Как се повтаря винаги една и съща история!
Екваториалните траки са били внасяни в Америка като роби, а само след няколко поколения един от тях застава начело на най-могъщата империя - САЩ.
Кой може сега да отрича силата на тракийския гений!

Скъпи ми господин darktales,Вие сте гении!
Точно така е всичко,както казахте!
Сега ми се изясни за екваториалните траки и как така една тракийска баба от Македония разпознала Обама:
http://nenovinite.com/news.php?action=view&ID=1044
цитирай
118. saportok - В следващите коментари ще се пос...
19.12.2012 21:57
joysii написа:
В следващите коментари ще се постарая да удовлетворя твоите естетични очаквания, моме.
===============
"моме" казвай на баба си.
Аз съм Джойси.

Е,той,богопомазаният господин sparotok(2),на мен ми викаше лека,дащна,спа с баба ми и още какво ли не...На Вас пак само щом с едно моме се задоволява...
цитирай
119. saportok - Сходства несъмнено има, и вероятно ...
19.12.2012 21:58
shtaparov написа:
Сходства несъмнено има,и вероятно неслучайно някои стари наши автори са писали за Българите: "И бяха прочее преди това етиопи"...
Ако да бяхте казали това по-рано,господин shtaparov,щях да го добавя към статията!
цитирай
120. joysii - Дори и да си джойстик, човекът ще те ...
19.12.2012 22:07
shtaparov написа:
Дори и да си джойстик,човекът ще те нарича така както си иска!...

========
Аз съм Джойси.
Не съм нито "моме" нито Джойстик, нито Пенка или Стефанка и т.н.
цитирай
121. joysii - Дори и да си джойстик, човекът ще те ...
19.12.2012 22:12
shtaparov написа:
Дори и да си джойстик,човекът ще те нарича така както си иска!...

.................
Както си иска ще нарича баба си.
Към мен ще се обръща с името ми.Ти -също.
цитирай
122. saportok - Моме, как си се цанила да ти плаща...
20.12.2012 07:17
kansandilh написа:
Моме, как си се цанила да ти плащат?-на брой постинги или на брой споменавания името sparotok. Ловим бас, че е второто.

Ако някое същество тук, се припознае като реципиент на въпросът и има добро желание, моля да ми отговори-с усмивка. След това ще благодаря. Също с усмивка.

Може би на Вас Ви плащат,скъпи господин sparotok.Москва е богата.Аз работя за удоволствие.
цитирай
123. saportok - Моме, как си се цанила да ти плаща...
20.12.2012 14:06
kansandilh написа:
saportok написа:
kansandilh написа:
Моме, как си се цанила да ти плащат?-на брой постинги или на брой споменавания името sparotok. Ловим бас, че е второто.

Ако някое същество тук, се припознае като реципиент на въпросът и има добро желание, моля да ми отговори-с усмивка. След това ще благодаря. Също с усмивка.

Може би на Вас Ви плащат,скъпи господин sparotok.Москва е богата.Аз работя за удоволствие.


Първо
Не мога да ти благодаря, Светипетров Херувим-saportok, баш кофражиста Въпросът е зададен към момите, а не към момците. Да не би пък случайно да си мома, а?

Второ
Зная, че параноята те е обсебила и навсякъде ти се привижда този господин Спароток, та сън те не хвaща. За пореден път ти казвам : Аз съм kansandilh. Пише го ясно!

Трето
Разбирам, че неистово желашеш Спароток да си говори с теб, но аз не мога да ти помогна, а и никой друг.
За Спароток ти не си никой-ти си нищо.

Много се изнервихте когато споменах плащането от Москва.Толкова,че даже и да не бяхте sparotok,щях да Ви помисля за него.Сдържайте си нервите,скъпи ми господин sparotok.
Да не би поради проваленото Ви прикритие и компрометираната финансова линия да отпадат коледните бонуси от Путин,скъпи ми господин sparotok?
Много съжалявам,ако така се е получило,неволно е.
цитирай
124. saportok - Моме, как си се цанила да ти плаща...
20.12.2012 16:02
kansandilh написа:
saportok написа:
kansandilh написа:
saportok написа:
kansandilh написа:
Моме, как си се цанила да ти плащат?-на брой постинги или на брой споменавания името sparotok. Ловим бас, че е второто.

Ако някое същество тук, се припознае като реципиент на въпросът и има добро желание, моля да ми отговори-с усмивка. След това ще благодаря. Също с усмивка.

Може би на Вас Ви плащат,скъпи господин sparotok.Москва е богата.Аз работя за удоволствие.


Първо
Не мога да ти благодаря, Светипетров Херувим-saportok, баш кофражиста Въпросът е зададен към момите, а не към момците. Да не би пък случайно да си мома, а?

Второ
Зная, че параноята те е обсебила и навсякъде ти се привижда този господин Спароток, та сън те не хвaща. За пореден път ти казвам : Аз съм kansandilh. Пише го ясно!

Трето
Разбирам, че неистово желашеш Спароток да си говори с теб, но аз не мога да ти помогна, а и никой друг.
За Спароток ти не си никой-ти си нищо.

Много се изнервихте когато споменах плащането от Москва.Толкова,че даже и да не бяхте sparotok,щях да Ви помисля за него.Сдържайте си нервите,скъпи ми господин sparotok.
Да не би поради проваленото Ви прикритие и компрометираната финансова линия да отпадат коледните бонуси от Путин,скъпи ми господин sparotok?
Много съжалявам,ако така се е получило,неволно е.


Моме, момеее...кофти е когато клъвнеш на въдичката?...ама нали си шаранче...

Забавлявай се! И внимавай, с параноята да не ми отвориш работа!

В Холандия шараните моми ли са,уважаеми господин sparotok?
цитирай
125. saportok - Забавлявайте се и Вие, господин ...
20.12.2012 19:00
Забавлявайте се и Вие,господин sparotok.Много сериозен станахте.
Поздрави на холандските шарани,там както им викат!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: saportok
Категория: Хоби
Прочетен: 869374
Постинги: 13
Коментари: 1467
Гласове: 948
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031